Skocz do zawartości
itr

[zamiana] bloki Spd shimano 56 na 51

Rekomendowane odpowiedzi

itr

Trwa epidemia przejechałem się dwa razy do sklepu  z nowymi  blokami shimano Typ 56, dla mnie za łatwo wyrywam nogę do góry,  w ostrym kole, mam dość stare pedały, więc z przyjemnością zamienię się z np początkującym rowerzystą czy leciutką dziwczyną, której ciężko wyrwać stopę  z nowego zestawu pedał/ blok np model 520.... chcę dostać  trudniej wypinany blok typu 51. W Warszawie możliwość przetestowania na próbę,  moje bloki używane  dopiero symbolicznie po bułki może z 50 km przebiegu dziś i pewnie jeszcze parę dni na nich pojeżdżę, ale w mieście i mało( zakazy)  Może ktoś skorzysta. Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Bumbel
      Przez Bumbel
      Witam, ponad rok temu zakupiłem sobie rower szosowy, do tej pory jeździłem sobie rekreacyjnie robiąc max do 50km, mam zamiar kupić sobie buty i zacząć jeździć na dłuższe dystanse i tu moje pytanie. Mając takie pedały: https://www.ceneo.pl/22886729 mogę kupić dowolne buty spd na szosę, czy są to jakieś specjalne i muszę patrzeć za innymi? Nigdzie nie mogłem znaleźć tej informacji, a wolę się upewnić niż tracić kilkaset złoty.
    • harioli19
      Przez harioli19
      Witam wszystkich!
      Dzisiaj zakupiłem używane buty MTB w bardzo dobrym stanie.
      Dołączone były również bloki spd sm sh51 tyle ze jeden ma ułamana blaszkę mocującą.
      Da rade dokupić to mocowanie? Czy lepiej kupić nowe bloki?
      Może ktoś ma taka blaszkę ze starych bloków? 
      Poniżej zdjęcia bloków
      Foto 1
      Foto 2
    • cinol123
      Przez cinol123
      Ciekawe Papucie, buty SPD o wyglądzie szosowym, tj z dyskretna podeszwa pod SPD, smukły, ładny, lekki z wyglądu ...Mavic podaje iż są to buty tzw allround - >Perfect for touring or other adventures where you may spend time off the bike, this shoe combines the comfort, fit and efficiency .
      Wydają się być tym, czego oczekują od dawna ludzie jeżdżący na szoskach z pedalunkiem MTBtycznym.... czy warte są tych 140euro czy ponad  500pln  ? 
      Kluczowe dane ze strony producenta: 
      Rubber outsole for dirt riding adventures and coffee stops. Anti-slip tread for walking on slick concrete or pavement.
      Compatible with all SPD pedals.
      Energy Carbon Comp outsole.
      BOA® Fit System on top of the foot makes it easy to dial in the fit with 1mm increments.
      Ortholite insole offers maximum comfort on the soles of your fee
      Composite sole made from a combination of fiberglass and carbon for added rigidity.
      Low profile for optimal foot positioning.
       
      Już niedługo kilka słów o tych butach postaram sie napisać.... przede wszystkim o nurtującej mnie przewiewności :> 
      Edyta: Zapomniałem o odnośniku do strony producenta  -> https://shop.mavic.com/en-int/cosmic-boa-spd-g2013.html#1028=3294
      Oczekiwania sa spore, wszsystkie rzeczy ktore mialem do tej pory od MAvica były wysokiego sortu ... zobaczymy :> 
    • m0d
      Przez m0d
      Na sprzedaż używane buty spd NORTHWAVE model SPIDER 2.
      Rozmiar 42, 27,3cm wg producenta.
      W lewym bucie została uszkodzona sznurówka i pojawiło się pęknięcie na mechanizmie do jej ściągania - sznurówka jest związana, a mechanizm został sklejony i wzmocniony tak jak to widać na zdjęciach, nie przeszkadza to w dalszym użytkowaniu.
      Poza tym buty w stanie dobrym, typowe ślady użytkowania.
      Najchętniej odbiór osobisty w Warszawie z możliwością obejrzenia i przymierzenia, ewentualna wysyłka do dogadania.
      W razie dodatkowych pytań zapraszam na priv.
      Zapraszam! 




    • szkudi
      Przez szkudi
      Witam serdecznie.
      Przymierzam się do wymiany pedałów spd w dwóch rowerach (szosa i MTB) wraz z blokami, wymiana będzie na taki sam model: pd-m520 oraz bloki, które są standardowo dodawane do tego modelu: sm-sh51 . Powodem wymiany są luzy na połączeniu blok-pedał, łożyska pracują nadal gładko bez luzów.
      Na dołączonych zdjęciach widać wytarcia na obudowach pedałów, najlepsze jest to że wytarcia występują w szosie i w MTB na każdym pedale (obecne pedały i w szosie i w MTB to pd-m520), tylko że one były używane przez około 2,5-3 ostatnie lata z blokami sm-sh56, czyli z blokami z wielokierunkowym wypinaniem i zarazem z większym luzem roboczy.
      Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie czym są spowodowane te wytarcia?
      Podejrzewam 3 możliwości:
      1) Naturalne zużycie pedałów - nie wiem czy tak powinno wyglądać, proszę o opinie osób bardziej doświadczonych
      2) Wina butów - podeszwa w miejscu styku z pedałem jest za wysoka i zarazem za twarda co powoduje ścieranie obudowy
      3) Wina bloków sm-sh56, bloki te posiadają większy luz roboczy i może przez to w trakcie pedałowania stopa delikatnie pracuje wycierając materiał - dlatego chce wraz z nowymi pedałami zmienić bloki na model sm-sh51 żeby uniknąć takiej sytuacji i nie niszczyć nowego nabytku ale nie mam pewności czy to jest przyczyną wytarć.
      Z góry dziękuję za pomoc,
      Pozdrawiam.

×