Toudi Napisano 22 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2020 (edytowane) Witam Jestem w posiadaniu gravela kellys soot 30 na obręczach KELLYS Grind Disc 622x17 z oponami Schwalbe Smart Sam 40mm. W najbliższym czasie chciałbym zmienić oponę na coś o szerokości 28mm do jazdy w większości po asfalcie. Jako że zależy mi na systemie tubeless chciałbym się was poradzić co powinienem zrobić aby to osiągnąć: kupić jakieś opony 28mm i bawić sie w uszczelnianie na obecnych obręczach (budżet na opony to ~100-110zł szt.) zamówić składane koła specjalnie pod system tubeless (chciałbym się zmieścić w 1000-1200zł za komplet, nie wiem czy to racjonalny budżet jak za cały zestaw kół z systemem tubeless(?)) Kilka dodatkowych pytań: Gdybym brał same opony do obecnych obręczy, to czy musiałbym brać jakieś z oznaczeniem tubeless ready? na razie mam na oku Vittoria Zaffiro Pro 28mm Ma ktoś jakieś opinie o kołach fabrycznych Kellysa, warto myśleć nad wymianą na coś konkretniejszego? Edytowane 22 Lutego 2020 przez Toudi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 22 Lutego 2020 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2020 21 minut temu, Toudi napisał: zamówić składane koła specjalnie pod system tubeless (chciałbym się zmieścić w 1000-1200zł za komplet, nie wiem czy to racjonalny budżet jak za cały zestaw kół z systemem tubeless(?)) Popytaj użytkownika @dawid, który w tym budżecie powinien Ci zaproponować dobre, lekkie koła z obręczami TLR ( korzystałem, polecam ). Tu jego sklepik. https://daveo.pl/section,tarczowe,70,71,15 Ewentualnie takie Mavici https://www.rosebikes.pl/mavic-allroad-disc-ust-28700-c-gravel-road-wheels-2019-2672879?product_shape=black&article_size=28" 23 minuty temu, Toudi napisał: kupić jakieś opony 28mm i bawić sie w uszczelnianie na obecnych obręczach (budżet na opony to ~100-110zł szt.) Nie wiem czy w tym budżecie znajdziesz opony TLR na szosę. 24 minuty temu, Toudi napisał: Gdybym brał same opony do obecnych obręczy, to czy musiałbym brać jakieś z oznaczeniem tubeless ready? Tak. 24 minuty temu, Toudi napisał: Ma ktoś jakieś opinie o kołach fabrycznych Kellysa, warto myśleć nad wymianą na coś konkretniejszego? W tej klasie cenowej ( mam tu na myśli cenę roweru ) fabryczne koła są zazwyczaj kiepskiej jakości ze sporą wagą. Wymiana na lżejsze koła z obręczami TLR będzie bardzo odczuwalną poprawą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pekaes Napisano 23 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2020 Pytałem się na profilu FB Kellys'a i uzyskałem odpowiedź, że wystarczy taśma i można przechodzić na bezdętki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek85a Napisano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2022 Chciałbym się podłączyć do dyskusji, szukam potwierdzenia czy komuś skutecznie udało się przejść na tubeless na obręczach KELLYS Grind Disc 622x17. Mam Soota 50 i chciałbym przejść na system bezdętkowy z oponami Opona SCHWALBE G-One. Pytałem producenta jak i sklep w którym kupowałem rower. Oficjalna wersja jest, że obręcze nie są tubeless ready. Nieoficjalnie chodzą słuchy, że da się to zrobić i opony nie spadają z rantu, ale zanim zacznę się w to bawić i zainwestuję w zestaw do konwersji szukam potwierdzenia, czy komuś realnie się udało to zrobić na tych obręczach. Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hejja Napisano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2022 Hej, mam identyczny zamiar i te same pytania. Udało się zadziałać w temacie zmiany na system bezdetkowy? I czy rzeczywiście taśmy wystarczą? I jak sprawdza się 28 mm w Kellys?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.