suresko Napisano 23 Czerwca 2019 Napisano 23 Czerwca 2019 Witam wszystkim forumowiczów Bardzo poważnie myślę o zakupie roweru górskiego... Jako, że w "rowerowym świecie" jestem raczej laikiem i muszę posiłkować się opiniami znawców w tym temacie proszę Was drodzy forumowicze o pomoc Szukam roweru "uniwersalnego" zarówno do zwykłych tras nazwijmy to umownie drogowo-asfaltowych jak również bardziej wymagających tras "leśno-górzystych" ... Brat polecił mi dwie polskie marki: Kross i Northec. Mnie osobiście przypadł do gust wyżej wymieniony Northec Gravity XT 27,5... Cena katalogowa to jednak aż 4999 zł... :/ W sklepie internetowym jest trochę tańszy i kosztuje bodajże 4449 zł... Czy Waszym zdaniem ten rower jest wart tej ceny ? Jeśli nie proszę o podanie Waszych typów odnośnie innych marek. Kwota jaką chcę i mogę przeznaczyć na zakup roweru to maksymalnie 5000 zł. Proszę o Wasze cenne rady i z góry dziękuje za wszystkie opinie Pozdrawiam P.S Wiem, że może to mieć znaczenie przy wyborze rozmiaru ramy więc podam jeszcze, że mam 190 cm wzrostu i 100 kg wagi.
Dokumosa Napisano 23 Czerwca 2019 Napisano 23 Czerwca 2019 Biorąc pod uwagę RockRidera xc 500 to wspomniany northec to wielka kpina. Koła 27,5, brak boosta, otwarte haki, raidon
Mod Team KrissDeValnor Napisano 23 Czerwca 2019 Mod Team Napisano 23 Czerwca 2019 27.5" na chłopa 1.9 m to nie jest dobry pomysł , a w każdym razie nienajlepszy.
suresko Napisano 23 Czerwca 2019 Autor Napisano 23 Czerwca 2019 Więc proszę serdecznie o Wasze propozycje drodzu forumowicze... Góral na długie lata do 5000 zł którym można pojeździć w trudnym terenie jak i na asfalcie... Chcę już kupić coś konkretnego. Solidny rower.
Dokumosa Napisano 23 Czerwca 2019 Napisano 23 Czerwca 2019 Masz tam wspomnianego RR xc500. Tylko sie przymkerz czy nie za mały.
suresko Napisano 23 Czerwca 2019 Autor Napisano 23 Czerwca 2019 a możesz podać jeszcze inne rowery ... ?