Skocz do zawartości
KingOfSram

[Przerzutka tylna] Sram X7 SS - dobór

Rekomendowane odpowiedzi

KingOfSram

Witam!

Posiadam przerzutke tylną Sram X7 SS (krótki wózek) 9 rzędów z kompletem manetek X7 3x9. Mam dylemat jaką kasetę, korbe oraz przerzutke przednią dobrać do obecnych części. Piasty etc. dobiore już sam. Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • pawe
      Przez pawe
      Cześć Wszystkim
      Kupiłem rower z hałasującą piastą nexus 8 i postanowiłem ją zdjąć i nasmarować (rower był po "serwisie" gdzie piastę szczodrze wysmarowano zwykłym smarem do łożysk). Piastę rozebrałem do momentu, w którym zdjąłem tą całą "tubę" z zębatkami i została ośka z jakimiś przekładniami. Mam dwa pytania, na które odpowiedzi nie znalazłem:
      1. Co i ile smarować (mam oryginalny smar shimano).
      i co ważniej:
      2. Czy można zdjąć prawy konus/stożek bez użycia klucza? Okazało się, że konus został założony bez kołnierza z uszczelką, tak że widać łożysko pod nim. Kupiłem już nowy, ale nie ma tego super drogiego klucza. Według sztuki powinno to być zrobione tak: https://youtu.be/zyE5AUhWHOI?t=3m7s Mam tulejkę metalową, którą mógłbym postukać w podobny sposób, ale tam są jeszcze takie dwa wihajstry, między ośką a konusem, które przy użyciu klucza są chyba wbijane razem z nim? Widziałem gdzieś film, jak gościu po prostu stuka w ośkę, ale nie wiem czy w ten sposób nie uszkodzę jakiegoś elementu?
      Pytanie nr 2 nieaktualne - podważyłem i wyciągnąłem konus śrubokrętem
      Dzięki wszystkim za pomoc.
    • arcadiuss92
      Przez arcadiuss92
      Hej krótkie pytanko, domyślam się że opory toczenia są większe na dynamie nawet wyłączonym... Ale czy różnice jest aż takie że zakręcone mniej więcej z tą samą siłą koło na dynamie zrobi 10 pełnych obrotów a na zwykłej piaście 30? Bo taka jest różnica na kole moim i mojej narzeczonej (rozmiary kół te same)
    • Ador
      Przez Ador
      Witam na sprzedaż zębatka SRAM X-SYNC X1 94 BCD 32T.
      Nowa zdemontowana od razu z korby sram X1 1000. 
      Cena 140 zł z wysyłką.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/zebatka-sram-narrow-wide-x-sync-x1-94-bcd-32t-1x11-i7394927559.html
    • Mihauok
      Przez Mihauok
      Sprzedam korbę Sram, model XX. Stan techniczny bdb, wizualnie gorzej. Działa, w pełni sprawna, tylko duża zębatka kwalifikuje się do wymiany. Dla forumowiczów suport pressfit gratis. 
      WIęcej info tutaj:
      https://www.olx.pl/oferta/korby-sram-xx-175-2x10-mtb-xc-karbon-enduro-CID767-IDuX47R.html
    • LifeIsGood
      Przez LifeIsGood
      Witam wszystkich, zatłuściłem nieodwracalnie tarcze z klockami slx m675,  tarcza sm rt 66 180mm. Od dawna przymierzałem się do zmian tarcz i wybór padł na ashima aro 08 160mm na przód. Tył to samo, i nie wiem jakie okładziny zastosować, aby nie utracić za dużo mocy. Obecnie mam oryginalne okładziny metaliczne shimano z radiatorami, lecz jak patrzę na ceny nowych to lekko mnie odsuwa. Oczywiście jeśli będzie trzeba dołożę, lecz myślę aby teraz zastosować pół metaliki, i natrafiłem na klocki ashima w cenie ok 40 zł za komplet na  jedno koło. I tu pytanie czy pozostać przy shimano czy np ashima lepiej będzie współgrać z tarczą ashimy. Nie jeżdżę mega ambitnie więc bez żadnych wheelie albo hopów, jedynie szybkie XC ale stoppie dało radę zrobić na 2 palcach więc dobrze jeśli po wymianie tarcz i klocków dalej byłoby to możliwe . Waga to prawie zabójcze 60kg więc nie  należę do masywnych kolarzy pozdrawiam i dziękuję za pomoc w wyborze
×