Skocz do zawartości

[Amortyzator] Serwis amortzatora Suntour XCR


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oddzielasz golenie dolne od górnych poprzez odkręcenie śrub na spodzie goleni. Odkręcasz plastikowe "nakrętki" znajdujące się na górze goleni górnych i wyciągasz sprężynę i tłumik. Czyścisz golenie, sprężynę, tłumik, uszczelki kurzowe. Smarujesz smarem i składasz wszystko do kupy. Nie używasz żadnego oleju. Uszczelki kurzowe też smarujemy od środka.

Pozdrawiam

Napisano

Może być zwykły łt, szczerze to w  tym amorku stosowałem kiedyś różne smary i nie czułem żadnej różnicy. Także najtańszy pewnie wystarczy.

Napisano

Gdybys chcial to mam od ponad tygodnia w sprzedaży specjalistyczne smary do amorkow które mają  spore właściwości tj. Niskotemperaturowy, Przeciwrdzewny(odporny na wodę  czy wilgoć) a takze daje warstwę śliską co zapobiega mulenie amorka

Napisano
W dniu 22.03.2018 o 19:54, hanjin napisał:

Oddzielasz golenie dolne od górnych poprzez odkręcenie śrub na spodzie goleni. Odkręcasz plastikowe "nakrętki" znajdujące się na górze goleni górnych i wyciągasz sprężynę i tłumik. Czyścisz golenie, sprężynę, tłumik, uszczelki kurzowe. Smarujesz smarem i składasz wszystko do kupy. Nie używasz żadnego oleju. Uszczelki kurzowe też smarujemy od środka.

Pozdrawiam

Mam problem, odkrecilem dolne i górne śrubki, wyciągnąłem sprężyne i tłumik, ale dalej nie jestem w stanie rozdzielić goleni od siebie...

Napisano

Dolne śruby odkręcasz o jakieś pół obrotu max i stukasz młotkiem gumowym  w śruby i próbujesz rozdzielić golenie jeśli nie można oddzielić to znowu odkręcasz o kolejne pół obrotu i stukasz aż do skutku powtarzasz te czynności. Oczywiście przed rozdzieleniem musisz odkręcić śruby do końca:)

Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...