Skocz do zawartości
MD11

[koła] Giant S-X2

Rekomendowane odpowiedzi

MD11

Chciałbym zapytać na ile wycenilibyście nowe koła wraz z oponami z tego roweru: https://www.giant-bicycles.com/pl/tcx-slr-2 oraz czy Waszym zdaniem znaleźliby się na nie chętni? Nie mam tego roweru, pytam na razie teoretycznie. Niestety nie znalazłem informacji, czy mają piasty na łożyskach maszynowych, ani ile ważą, ale można się domyśleć, że dużo.

Wydaje mi się, że grupą docelową byliby ludzie, którzy mają lepsze koła i chcieliby kupić coś tańszego na zimę albo potrzebują koło na wymianę, bo mają uszkodzone i można by za nie wziąć 500-600 zł. Dobrze myślę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gtb

Podstawowe kółka od Gianta (podobnie jak i Bontragera) nie należą do bezawaryjnych i nie cieszą się popytem na rynku wtórnym. Można próbować sprzedawać za 500-600zł ale nie liczyłbym na szybką finalizację  z racji ich specyfiki (przód 12/100) co zawęża  grono potencjalnych nabywców (od jakiego czasu ktoś na allegro próbuje sprzedać takie za 499 i zainteresowanie marne https://allegro.pl/zakonczone?string=koła giant sx2&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-1-1003  ).

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MD11
2 godziny temu, gtb napisał:

Podstawowe kółka od Gianta nie należą do bezawaryjnych

Co z nimi jest nie tak? Zapadki bębenka się psują?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gtb

Najczęstsza bolączka to właśnie tylna piasta - bębenek i/lub bieżnia z konusami (to drugie to głównie w piastach pod QR9 , przy sztywnych osiach są już raczej maszyny), bazuje to na piastach Formuli do których jest problem z dostępem części zamiennych (przy problemach w czasie gwarancji Giant zazwyczaj bezproblemowo wymieniał klientowi całe koło). W takim wypadku padnięta piasta = jej wymiana (na coś lepszego) a co za tym idzie szprychy tu znowu dochodzi rozważanie nad lepszą obręczą i przodem do kompletu , z usterki tylnej piasty robi się wymiana całego kompletu. Sporo osób od razu po zakupie wymienia te koła i próbuje sprzedać jako nowe póki przedstawiają jeszcze jakąś wartość. Opinię swoją opieram na podstawie kół z poprzednich lat modelowych aczkolwiek z tego co mi wiadomo nic na lepsze się nie zmieniło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularny

  • Podobna zawartość

    • Niclaus
      Przez Niclaus
      Focus Black Forrest - rozm. 18,5 (gwarancja do czerwca 2018 r.)
      - amortyzator Fox 32 Float Preformance (100mm)
      - napęd 2x10 (przód shimano Deore, tył shimano Xt shadow)
      - hamulce 180mm / 160 mm - shimano SLX
      - sztyca regulowana KindShock eTen R (gwarancja do grudnia 2018 r.)
      - nowy łańcuch shimano XT CN-HG95
      - opony Continental Race King 2.2
      - zadbany, oklejony folią więc w zasadzie bez zadrapań nawet.
      - za 3900zł oddam.

      Kontakt PW, niclaus@wp.pl, bądź 609 800 549

    • lukasamd
      Przez lukasamd
      Witam,
      mam do sprzedania Gianta XTC Composite 29ER 2 w rozmiarze M.
      Rower sprzedaję, bo jednak duszę mam szosowca a nie do MTB
      https://www.olx.pl/oferta/giant-xtc-composite-29-rozmiar-m-reba-rl-fulcrum-ust-2x10-sram-CID767-IDqZMld.html
      - Rama: karbonowa Giant, rozmiar M
      - Amortyzator: Reba RL 100mm taper, przeserwisowany, oś 15 mm z manetką blokady na kierownicy 
      - Koła: Fulcrum Red Metal 29 XL - lekkie, bardzo sztywne i pod UST/TL
      - Korba: SRAM S1000 175 mm 39/26
      - Kaseta: SRAM PG-1030 11x36T 10s
      - Przerzutka przednia: SRAM X7
      - Przerzutka tylna: SRAM X9
      - Łańcuch: założony nowy Shimano HG95 ze spinką
      - Suport: pressfit, SRAM GXP
      - Hamulce: Avid Elixir 3, założone nowe klocki
      - Opony: przód Maxxis Ardent, tył Maxxis Crossmark, obie UST, uszczelnione i zalane mleczkiem
      - Siodełko, kierownica, gripy - Giant.
       
      W zestawie dodatkowo:
      - pedały SPD
      - 2 dodatkowe łańcuchy 10s Ultegra i spinki (choć nie wiem jak z długością)
      - Brunox Deo
      Całość w bardzo dobrym stanie, wiadomo są ryski, ale to od normalnego użytkowania. Poza tym sprzęt sprawny, siadać i jechać. Rama bez żadnych uszkodzeń.
      Możliwy odbiór osobisty, możliwa wysyłka (po przedpłacie).
      Mogę też wystawić na Allegro gdyby ktoś chciał kupić np. na ich raty 0% - wtedy dojdzie prowizja, kwestia dogadania.
      Za dodatkowe 70 zł dorzucam chwyty z regulowanymi rogami Ergon GP2.
       
      Cena:
      3700 zł + KW
    • rzezniol
      Przez rzezniol
      Z racji ze trenażer mnie już nie bawi i znalazł swojego nabywcę to nadszedł czas na rower, który go napędzał. 
      Jak w temacie przedmiotem oferty jest jednobiegowy Giant GSR 300 w konfiguracji pod trenażer.
      Istnieje szybka i tania możliwość dostosowania go do użytku drogowego.
      Zdjęcia ceny i detale w ofercie OLX :
      https://www.olx.pl/oferta/rower-giant-gsr300-jednobiegowy-ss-lub-pod-trenazer-CID767-IDqlI7F.html
      Pozdrawiam 
       
    • marcinusz
      Przez marcinusz
      Do sprzedania rama Giant XTC 2 z 2009 r pod małe koło.
       
      Rama do obejrzenia w tej galerii: https://www.dropbox.com/sh/05tqtjsw2ihj8b8/AABbPXGTtOag9z74zSfKZy6Ga?dl=0&preview=DSC_0184.JPG
       
      Ogłoszenie jest już w dziale masowa sprzedaż, ale aby nie umknęło w stercie drobiazgów wrzucam tutaj.
       
      Opis:  w komplecie hak przerzutki, stery, zacisk podsiodłowy, sterczy adapter IS-PM 160 - uznajmy że jest częścią, do tego zostawiłem elementy prowadzenia pancerzy i same pancerze, bo można ich jeszcze użyć, co może być ułatwieniem dla potencjalnego nabywcy. Rama ma troszkę otarć i małych odprysków lakieru.
       
      UWAGA rama ma jedną niesprawność, otóż wewnętrzne powierzchnie haków są nieco wytarte i nie trzymają koła idealnie prosto. Problem jest raczej niefotografowalny. Efektem tej wady jest to, że koło jest przesunięte o kilka milimetrów w stronę lewej rury łańcuchowej (i odsunięte tyle samo od prawej rury łańcuchowej). Wada wyszła, gdy reklamowałem nierówne centrowanie koła a mechanik mi pokazał, że to rama nie trzyma koła prosto. Sugerował ustawienie koła za pomocą podkładek. Ja tak jeździłem jeszcze dwa sezony, w tym kilka maratonów. Opona oczywiście nie ociera (jeździłem na Ikonie 2.2, która ma duży balon i była na obręczy o wewn. szerokości 21mm) a sama rama jest prosta.
      Z uwagi na opisaną wadę cena niska, ale nie śmieciowa, bo ramę można użyć do zimówki/treningówki/dojazdówki lub wstawić w trenażer (co sam rozważam) albo dopasować podkładki i traktować jako pełnoprawny rower. 
       
      Cena: 250zł
       
      Razem z ramą mogę sprzedać sztycę Thomson Elite 30.9/410mm (zdjęcia w galerii). Komplet za 350 zł.
    • blazini
      Przez blazini
      Cześć,
       
       
      mam idiotyczne pytanie. Możecie mnie wyśmiać, ale odpowiedzcie, proszę. Jak się domyślacie, wielkim kolarzem nie jestem, ale zainwestowałem w Giant Anyroad 2 (model z 2017) do moich kolarskich wojaży.
       
      Z roweru jestem zadowolony bardzo, ale idzie zima, a ja mam cele. Postanowiłem zainwestować w trenażer, ale nigdy nawet nie widziałem takiego ustrojstwa na własne oczy. Obejrzałem kilka filmików na youtubie i przypasował mi:
       
      TRENAŻER IN'RIDE 320 CONNECT 550 W B'TWIN
       
      Cichy i w pełni spełni moje oczekiwania. Pytanie brzmi: czy rzeczony rower będzie pasował do tego trenażera, czy będę go w stanie bezproblemowo na ten trenażer założyć po przeczytaniu instrukcji?
       
       
      Mówiłem, pytanie głupie, ale kompletnie nie mam pojęcia czy te trenażery są uniwersalne i z zasady pasują na wszystkie rowery i odwrotnie - czy może tylko rowery stricte szosowe nadają się do trenażerów. 
       
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.