Skocz do zawartości
juanmoretime

[Przasnysz/Mazowieckie] Specjalista ds. produktu. Kross S.A.

Rekomendowane odpowiedzi

juanmoretime

Poniżej będzie treść ogłoszenia, taka oficjalna. A tak słowem wstępu - szukam ludzi do stworzenia silnego zespołu zajmującego się rozwojem akcesoriów. Specjalnie nie wpisuję dokładnego zakresu działań, bo najważniejsza dla mnie jest chęć do pracy i rozwoju, a na drugim miejscu stawiam wąskie wyspecjalizowanie. Jeśli jesteś w czymś mocny, to pokaż to, a zajęcie się znajdzie.

Co do wynagrodzenia - zależne jest od doświadczenia i zaawansowania projektów, którymi pracownik będzie się zajmować. Szczegóły mogę podać w prywatnej wiadomości.

Zakres obowiązków:

  • koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z rozwojem produktu
  • identyfikacja potrzeb klientów i odbiorców danej grupy produktów
  • monitorowanie działań konkurencji
  • monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
  • nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktu
  • prowadzenie szkoleń produktowych 
  • współpraca przy ustalaniu i zarządzaniu ceną oraz kosztami produktu
  • praca z zespołem graficznym nad powstaniem produktu
  • kontakt z dostawcami

Wymagania:

  • 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziana znajomość branży sportowej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • kreatywność
  • samodzielność
  • umiejętności analityczne
  • budowanie dobrych relacji z ludźmi
  • umiejętność negocjowania
  • umiejętność zarządzania cyklami życia produktu i procesem sprzedaży
  • znajomość narzędzi marketingowych
  • gotowość do wyjazdów do Azji
  •  zatrudnienie - stałe, jak najbardziej 

  • zakres wynagrodzenia, od 3500 brutto wzwyż (zależnie od doświadczenia)

  • dodatek na dojazd/dodatek do mieszkania 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość Marcin
      Przez Gość Marcin
      Witam 
      Poszukuje mechanika do pracy w sklepie rowerowym na stanowisku serwistanta i mechanika. Skladanie nowych rowerow, carbon, aluminium. Oraz naprawy codzienne. Praca Jest w irlandii, bardzo interesujace zarobki. Wymagamy certifikatu ukonczenia kursu mechanika rowerowego. Badz tez udukomentawanej kariery i doswaidczenia. Prosimy wysylac cv na adres cycels@jhmcloughlin.com najlepiej po angielsku. Przewidywane miesieczne zarobki €2600. 
    • Gość Błażej
      Przez Gość Błażej
      Koledzy pomóżcie bo się waham który z tych modeli będzie najlepszym rozwiązaniem 
      Rower górski KROSS Level A6 2015 Rozm. L + licznik
      https://www.olx.pl/oferta/rower-gorski-kross-level-a6-2015-rozm-l-licznik-CID767-IDr2M27.html ten a6 wygląda jak dla mnie trochę zjezdzony, jak według was wygląda przednie zębatki, czy do wymiany 
      Rower Kross Level R2 27,5 roz. L 21 czarno czerwony Wysyłka Okazja!
      https://www.olx.pl/oferta/rower-kross-level-r2-27-5-roz-l-21-czarno-czerwony-wysylka-okazja-CID767-IDqHVVz.html
      Nowy rower górski Kross level alivio blokada
      https://www.olx.pl/oferta/nowy-rower-gorski-kross-level-alivio-blokada-CID767-IDqSUXL.html
      Rower Kross Level B3 (stunt,mtb,fr)
      https://www.olx.pl/oferta/rower-kross-level-b3-stunt-mtb-fr-CID767-IDolIsi.html
    • kubha
      Przez kubha
      Cześć,
      poszukuję roweru trekkingowego na dojazdy do pracy (trasa przez miasto, około 6km w jedną stronę) i weekendowych wypadów po asfalcie i leśnych nieutwardzonych drogach (dystans około 30-50km).
      Dostałem wydaje mi się atrakcyjną cenę na Kross Trans Alp - 1730 zł. Czy rower jest warty tej ceny? Czy szukać czegoś innego?
      Byłbym w stanie wydać więcej i poszukać czegoś z lepszym osprzętem, bez lub z lepszym amortyzatorem np. Trans Africa lub Trans Global, ale z drugiej strony nie chcę wydawać za dużo, bo nie chcę się o niego zamartwiać, że ktoś mi go ukradnie albo że moknie na balkonie.
      Dotychczas jeździłem prawie 20 lat rowerem z komunii - chyba marketowym  Active Magic Travel i nie stwarzał większych problemów, więc przy moim dbaniu o sprzęt chyba nie muszę mieć super osprzętu, żeby długo mi posłużył.
    • greg76
      Przez greg76
      Mam zamiar kupić swoją pierwszą szosę. Wybór padł na Kross Vento 4.0 2017. Dobra cena, dobrze ubrana. Oczywiście wyprzedaż w necie. I tu powstaje problem rozmiaru. Mam 188 cm wzrost, noga 89 cm.
      Prośba przede wszystkim do użytkowników szos marki Kross o informacje, jakie rozmiary ram wybrali do jakiego wzrostu?
      Różne kalkulatory różnie podają. Wg strony Krossa rowery city/trekking/szosa:
      187 cm  86 cm                    21”  (53 cm) – pasuje wg wzrostu
      192 cm  89 cm                    22”  (56 cm) – pasuje wg nogi
      Nie mam niestety w najbliższej okolicy gdzie się przymierzyć do takiego roweru.
      Który rozmiar będzie właściwszy?
      Dzięki z góry za pomoc.
    • Mustache
      Przez Mustache
      Witam. Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem zmiany roweru. Na początek chciałem zrobić jakiś projekt składany osobno ale szybko z tego zrezygnowałem stwierdzając , że przy obecnych wyprzedażach jesiennych wydałbym 2x więcej na te same podzespoły.
      Długo szukałem. Chciałem oczywiście HT 29er, najlepiej lekki alu z dobrym osprzętem ze średniej półki. Zastosowanie – amatorskie zawody XC, szybka jazda po pagórkowatym lesie.
       
      Moje wymagania sprzętowe jakie miał spełniać rower:
      sztywne osie napęd 1x … (nigdy nie lubiłem przedniej przerzutki, sporadycznie używałem) taperowana główka ramy suport Press Fit amorek Reba lub równoważny I teraz zaczęło się. Przez miesiąc przejrzałem chyba wszystkie marki świata. Łącznie z jakimiś niszowymi z Australii. Najgorzej wypadały niemieckie marki typu Cube, Fokus itp. Do rowerów na cienkich ośkach ładują osprzęt XT, każą za to płacić 6 tys i myślą ze człowiek się nabierze. Ale nie tylko bo Specialized tez tak robi i masa innych. Trafiłem w końcu na polskiego Krossa. Powiem szczerze, że brałem ich od początku po ostatnich sukcesach Majki w olimpiadzie i Jolandy w Mistrzostwach Świata ale gdzieś była ta mała niepewność.
       
      Z gamy Krossa do gustu przypadł mi Level B8 2017. Na ten rok poprawili ramę, zmniejszyli rozmiarówkę i nadali typową wyścigową geometrię. Spodobała mi się kolorystyka, wygładzanie spawów, fakt ze rower jest polski ( nie jestem zagorzałym prawdziwym patriota ale uważam, że warto iść w rodzime jeśli jest na światowym poziomie). Mogłem go mieć już poniżej 4 tyś. Dokładnie o 22% mniej niż cena katalogowa (5tys). Za ta cenę nic innego nie dostałbym z takimi technologiami i osprzętem  z 5 letnia gw.
       
      I tak. Najważniejsze cechy i wrażenia po 300 km przejechanych od zakupu:
      RAMA DESIGN I WYKONANIE – rower wygląda niesamowicie na żywo, bardzo elegancki i robi wrażenie. Jakość wykonania nie budzi żadnych zastrzeżeń. Każdy spaw idealny, w górnej części wygładzony. Sama rama potrójnie cieniowana, dosyć lekka z alu Ultralite – waga ponoć ok 1.7 kg. Jednocześnie dosyć sztywna. Ważę 100kg i rower nie pływa. Do tego taperowana główka na sterach maszynowych. Z tyłu sztywna oś 12x142 robi niesamowita różnicę przy przesiadce z cienkich osiek. Przy mojej wadze to zbawienie. Wybrałem rozmiar L 19” (wzrost 186 cm) – jest ideał.
       
      AMORTYZATOR – RockShox Reba RL 100mm - zależało mi aby to była Reba, a nie Recon. Ze względu na wagę przede wszystkim (400g mniej) oraz zastosowane technologie. Blokada na goleni. Brak w manetce mi nie przeszkadza. Oczywiście sztywna oś 15x100 (obie osie na RockShox Maxle). Po ustawieniu SAGu widelec jest nieporównanie lepszy od Recona (miałem w starym rowerze). Świetnie wybiera, jest sztywny. Regulacja Rapid Recovery dopełnia całości.
       
      NAPĘD – Shimano SLX M7000 1x11. Podoba mi się to, iż cały napęd bazuje na grupie SLX. Bez oszczędzania. Od przerzutki przez korbę, kasetę, łańcuch po manetkę. Generalnie napęd to kopia XT M8000.
      Korba przebija wyglądem XT czy nawet XTRa. Jest niesamowita. Oczywiście trochę cięższa od wymienionych. 34 zęby na korbie sa optymalne dla mnie. Razem z kasetą 11-42T pozwala idealnie dobrać przełożenie. Wykonana w sys Hollowtech II
      Przerzutka tylna z Shadow+ łańcuch utrzymuje na swoim miejscu i jest precyzyjna jeśli chodzi o zmianę przełożeń.
      Manetka z funkcją zmiany o 3 zębatki „do góry” czyli na niższe przełożenie. Pomaga przy tak dużej kasecie. Niestety nie ma Dual – Release czy zmiany o kilka przełożeń „na dół”.
      Suport - Shimano Press Fit BB-MT500 – bez zastrzeżeń – nie trzeszczy, nie zgrzyta. Kręci korbą i spełnia zadanie.
      Napęd działa precyzyjnie. Zęby w jednoblatowej korbie narrow-wide trzymają łańcuch na miejscu. Nie ma pisków, zgrzytów czy tym podobnych. Wszystko z japońską precyzją Druga sprawa Shimano gwarantuje tanią eksploatację i kompatybilne części z innych grup – to ważne przy rozbudowie ( m.in. dlatego nie wziąłem Levela B7 z napędem Sram NX 1x11)
      Czy napęd 1x jest dla każdego? Na pewno nie. Dla mnie jest zaletą gdyż tak jak pisałem wcześniej – nie trawię przednich przerzutek, zawsze z oporami ich używałem i 1x to dla mnie zbawienie. Ale oczywiście dla osob ze słaba nogą nie polecam.
       
      KOŁA – Obręcze WTB STP i19 są sztywne jak na moją wagę. Nie odczuwam pływania. Oczywiście mogłyby być 23mm średnicy wewn.
      Piasty - Deore HB-M618 – poprawne, tanie w eksploatacji. Lepsze nie potrzebne.
      Opony - Schwalbe Rapid Rob 29"x2.1" – i tu największa wada. Cienkie i ciężkie druciaki (szerokość po zmierzeniu 47mm), które nie trzymają w ogóle. Do kosza od razu po zakupie. Wymieniłem na sprawdzone od lat przeze mnie zwijane Conti X-King 2.4 (szerokość realna 55 mm) waga 720g. Świetnie trzymają i nie generują dużych oporów.
       
      HAMULCE - Shimano BR-M395 – przód 180mm, tył 160mm (same tarcze SLX SM-RT64). I tu największe zaskoczenie. Sporo się naczytałem ze na hamulcach zaoszczędzono i nie hamuje to w ogóle. Otóż hamuje i to dobrze! Przy mojej wadze nie zauważyłem fadingu. Tak jak chcę i gdzie chcę tak się zatrzymam. Może dla zawodowców na maratonach to za mało ale do mojej jazdy na razie starczy.
       
      SIODŁO I RESZTA – byłem przekonany, że siodło Krossa od razu pojdzie do wymiany ale o dziwo nie. Przylega świetnie i jest wygodne. Pewnie dla osob przesiadających się z trekkingowego roweru będzie nie do przyjęcia ale dla mnie jest ideał.
      Reszta podzespołów Krossa jak kierownica, mostek, sztyca, gripy jest poprawna i tyle w temacie. Gripy silikonowe dobrze trzymają. Jeżdżę w rękawiczkach zawsze wiec nie wiem czy się łatwo brudzą.
       
      GENERALNIE  z zakupu jestem mega zadowolony. Polecam tego średniaka wszystkim, którzy chcą już coś lepszego ale nie widzą sensu kupowania taniego karbonu na słabym osprzęcie. Waga roweru 12,5 kg
       
      MODY przyszłościowe:
      - hamulce jak te się zjadą – pewnie na SLXy
      - manetkę na XT jeśli będzie mi bardzo brakować Dual – Release
      - obręcze na rozmiar wewn min 23mm
      - wywalenie dętki i zalanie mlekiem
      - pedały SPD – muszę wymontować ze starego, na foto jeszcze platformówki  gratisowe od sklepu.
       
      FOTKI starałem się wykonać szczegółowo z racji tego, iż sam gdy szukałem roweru spotykałem się z marnymi zdjęciami na stronach producentów czy tez sklepów. W opisie nie było nic na temat np. sztywnych osi a z małego foto nie szło wywnioskować jak jest w rzeczywistości.
       


       
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.