Skocz do zawartości

[Linka] Warto kupić droższą?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

Jestem na etapie wyboru linki do przerzutki. Czy warto zainwestować np w linkę Shimano pokrytą fluorem itd? Jej cena to 30-40 zł. Dla porównania Accent pokryty teflonem to 12 zł.

 

Używał ktoś z Was takiej linki?

 

Pancerze które zamówilłem to Shimano model 41, a więc te " lepsze"

Napisano

Moze w pelnym pancerzu to ma sens, ale mnie po 1 sezonie schodzil ten teflonik platkami, wiec scierwo wywalilem w kosz.

Napisano

Ja bym takich linek nie kupował bo to kupa kasy jak za linkę. Wziął bym zwykłe smarowane pancerze i szlifowane linki. Sam takie mam jak pamiętam i chodzi to mega dobrze. Za komplet wyszło 40 zł, nie za samą linkę [emoji14]

 

No i teflon po czasie podobno zapycha pancerze.

 

Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka

Napisano

Z mojego doświadczenia wynika, że najlepiej sprawują się tanie linki nierdzewne szlifowane (bo są dobre i tanie). Dużo większy wpływ na działanie przerzutek mają pancerze ale i tutaj drożej wcale nie musi znaczyć lepiej.

Napisano

Dokładnie, zdecydowanie warto dopłacić do linki szlifowanej. Wszystko powyżej to już bardzo marginalne korzyści.

Lepszy efekt da wymiana co kilka miesięcy na nową za ~9 zł.

Napisano

W napędzie x10 używam pancerze Shimano ze linkami szlifowanymi Accent z większą ilością drutów (31szt ?) . Dobrze się sprawuje. Koszt linek to 10-12zł.
Ale jak koledzy wyżej piszą, szlifowane ze stali nierdzewnej linki robią robotę.

Napisano

A jesli nazwa teflonu to politetrafluoroetylen to chyba lepiej napisac - fluor?

Zreszta samym fluorem ciezko pokryc linke, bo to gaz.

Napisano

Co z tego? Na jednej patelni tez to mialem - fluorine- coated.

Napisano

 

 

Co z tego? Na jednej patelni tez to mialem - fluorine- coated.

 

Nic, wstawiam żeby było wiadomo o co chodzi  :thumbsup: Nie jestem z tych co się "napalają", także pozostanę przy zwykłej lince szlifowanej. 

Napisano

Ja osobiście polecam pancerze Jagwire LEX-SL, do tego, jak radzono wcześniej, szlifowane linki i uszczelniane końcówki pancerzy. :)

Są to pancerze powszechnie stosowane w rowerach "z pudełka". Jedne z najgorszych jeśli nie najgorsze ponieważ generują bardzo duże opory. Wymieniałem je w nowo składanych rowerach praktycznie zawsze.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...