Evanios Napisano 4 Maja 2017 Napisano 4 Maja 2017 Posiadam już trochę brudny łańcuch SHIMANO CN-HG53 i czas na umycie go... problem mój wyglada tak, że nie wiem czy opłaca się kupić spinkę, czy nowy pin (o ile w ogóle można nowy pin, bo ja jestem zielony), czy jak to inaczej zrobić? Czy spinka jest trwała i jaką polecacie do tego łańcucha, czy moze zamiast shake'a wyczyścic go na napędzie? Z góry dzięki.
Ychu Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Spinke jak najbardziej opłaca się kupić. Potem w razie potrzeby nie bawisz się skuwaczem tylko rozpinasz. Połączenie jest tak samo mocne , więc śmiało kupuj spinkę. Wybierz taką , gdzie w obu blaszkach jest po jednym pinie. Od siebie polecę kmc. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Lezia Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Stosuję spinki Connex i jak na razie nie ma problemu. https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/lancuchy-kasety-wolnobiegi/spinki-ogniwa/p,spinka-do-lancucha-link-connex,41358.html Moje czyszczenie polega na kilkukrotnym czyszczeniu łańcucha bez zdejmowania , a potem czyszczenie generalne czyli shake.
Carraluch Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Oczy mnie zawodzą, czy faktycznie spinka 11 rzędowa kosztuje 65 złotych w promocji?
Lezia Napisano 5 Maja 2017 Napisano 5 Maja 2017 Oczy mnie zawodzą, czy faktycznie spinka 11 rzędowa kosztuje 65 złotych w promocji? tak i do tego bestseller
Evanios Napisano 5 Maja 2017 Autor Napisano 5 Maja 2017 Chyba mam szczęście, że mam 9-rzędowy łańcuch
Evanios Napisano 5 Maja 2017 Autor Napisano 5 Maja 2017 Jeszcze się spytam... jeżeli rozkuję łancuch, to jedno ogniwo mam wywalić i w nie wstawić spinke, czy rozkuc i spinke miedzy? (wydaje mi sie, ze łancuch sie dluzszy zrobi)
Mod Team michuuu Napisano 5 Maja 2017 Mod Team Napisano 5 Maja 2017 jeżeli rozkuję łancuch, to jedno ogniwo mam wywalić i w nie wstawić spinke, Spinka zastępuje blaszki zewnętrzne, więc długość łańcucha się nie zmienia.