Skocz do zawartości

Witboj

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    744
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

79 Dobra

O Witboj

  • Tytuł
    Maniak

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Witek
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

133 wyświetleń profilu
  1. Przesmaruj prowadnice klocków z zaciskach (i tylko prowadnice, nic innego) cieniutka warstwą smaru ceramicznego. Uważaj, żebyś nie pobrudził reszty. Smarujesz tylko tam, gdzie bok kocka (nie czoło) styka się z zaciskiem (nie z tłoczkiem). Np. https://allegro.pl/pasta-ceramiczna-do-hamulcow-textar-ceratec-nwa-i7274424378.html U mnie pomagało w 100% ZAWSZE. Jak jeszcze nie kumasz to poszukaj na forum w moich postach - robiłem już rysunki i zdjęcia. Np.: https://www.forumrowerowe.org/topic/218054-hamulce-problem-piszczenie-tył-i-przód/
  2. Tylko trochę więcej bo do demontażu kaseta i bębenek / wolnobieg. Ale tył w sumie pracuje ciężej niż przód więc warto ;-)
  3. No, no. Przy takiej renowacji nie przeprowadziłeś podstawowej czynności serwisowej? A co z tylnym kołem?
  4. Ale wiecie, że są zakłady produkujące i regenerujące sprężyny i zrobią jaką chcecie, pod warunkiem, że wiecie jaka ma być :-)
  5. Model Krossa bije Treka w przedbiegach. A gwarancja to taki niepewny zakup - potem i tak się próbują z niej wywinąć ;-) A akurat Trek jest znany z pękających ram, pocztaj choćby tu: http://emtb.pl/forumo/showthread.php?tid=11916&page=3 Jeżeli w Krossie przez 5 lat nie pęknie i przez 10 lat nie pęknie, a za 10 lat to i tak będziesz chciał nowy rower i się nawet ucieszysz, że masz powód do zmiany ;-) W Krosie masz dodatkowo stery / amorek tapered
  6. Ze skrajności w skrajność. Było najpierw zetrzeć te Alhonga. Jak tak dalej pójdzie to zaraz V-ki hydrauliczne zakupisz Magury ;-)
  7. Serwis zdecydowanie wskazany - z rozmowy z Activią zrozumiałem, że co 1000 km powinien być ale raczej wątpię, żeby to o tłumnie chodziło. W mojej ocenie wystarczy serwis górnych i dolnych lag.
  8. Niedziela od samego rama rozpoczęta pozytywnym akcentem. Super! Pełna satysfakcja :-)
  9. Chciałbym zdementować te bezpodstawne pomówienia. Po zamknięciu forum będę wysyłał maile i listy polecone w sprawie paskudnych kabelków ;-) Na każdym torcie powinna być wisienka ;-) Tyle pracy również powinno znaleźć stosowne "uwieńczenie" i to jeszcze nie w FotoShopie przed wrzuceniem zdjęć na forum ;-)
  10. Ta, co tu dużo gadać... kabelki psują cały efekt ;-) :-)
  11. No i masz 2 w 1. Nie tylko hamowanie poprawione ale i wygląd roweru (tzn. piszę o hamulcach ale osłona też duuużo ładniejsza)! Super!
  12. @Kanister - ale wiesz o tym, że przy rozcieńczaniu stosunek 50:50 to to samo co 1:1 ;-)
  13. @skom25. Pierwsze słyszę, żeby K2 Acra negatywnie wpływał na lakier, chyba masz po prostu jakiś wyjątkowy lakier. Natomiast jak każdy detergent wymaga dokładnego spłukania bo inaczej pozostawia po sobie matową powłokę. Trzeba usunąć "mechanicznie" - gąbką lub szczoteczką jak komuś zależy na połysku. Faktycznie jak usunę tylko wodą to jest mat. Ale akurat w swoim rowerze to mam lakier mat więc jest super. Tylko łańcuch czy zębatki "szczotkuję" przykładając włosie do pracującego i tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...