Skocz do zawartości

Cycuuu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Klaudiusz
  • Skąd
    Kalej

Ostatnie wizyty

135 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Cycuuu

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cycuuu

    [Rower] Marin Nail Trail 6

    Czytałem o klamkach w jakimś teście, że mogłyby być krótsze. Jaki masz rozmiar ramy?
  2. Cycuuu

    [Rower] Marin Nail Trail 6

    Będę coś szukał właśnie, nie ma to jak dotknąć, usiąśćna rowerze. Właśnie, ale da radę się coś pobawić na tym rowerze? Jakieś wheelie manual jest możliwy na 29"? Obecnie jestem we Wrocławiu, weekendy często Częstochowa, zwiedzanie Jury na rowerze super sprawa, a właśnie wyjazd w góry, z rowerem który daje frajdę po ścieżkach to to czego szukam Ale tak jak mówisz, muszę to sam poczuć i przetestować, nie ma się co napaść przedwcześnie (latwo powiedzieć )
  3. Cycuuu

    [Rower] Marin Nail Trail 6

    O, dobrze wiedzieć o amortyzatorze! Byłem przekonany, że ten Judy to jakiś lepszy model (chyba gdzieś tak wyczytałem). Ja też na 27+ nawet nie siedziałem.. a o jakichś problemach w sumie z nimi też nic nie wiem. Roscoe 9 odpada i tak póki co, poza budżetem Zrobiłem drugi wątek w innym dziale bo tutaj nie było odzewu a w między czasie właśnie rzucił mi się w oczy Author. Ale tak jak mówisz - marne szanse go kupić a xo dopiero przymierzyć. Muszę gdzieś tego Marina na żywo zobaczyć, bo o ile mniejsze ramy wyglądają geometrią podobnie do Treka (niski przekrok, agresywna sylwetka), to te większe, przynajmniej na zdjęciach wyglądają, jakby miały już całkiem inną geometrię (jak xc wygląda).. chyba, że to tylko takie moje złudzenie (oby). A co do Ciebie - to na ci się zdecydowałeś w końcu?
  4. Witajcie! W głowie urodził mi się plan, żeby po sezonie, w lepszej cenie wyrwać jakiegoś sztywnego szlakowca. A wszystko przez tytułowego Marina, którego zobaczylem w internetach. Użytek z roweru ma być w sumie w różnorodnym terenie, ale chodzi o to, by jadąc w góry, czy w las, skorzystać z dobrodziejstw gatunku sztywnych traili czy tam trailów Szybsze zjazdy, wąskie ścieżki, takie klimaty. A po wszystkim, do biedry po zakupy na kolację. No i tak szukam konkurentów, żeby było co porównać. Ja, Wzrost: 191cm Waga: ok.100kg Marin, z tego co widziałem jest na sztywnych osiach no i koła 29". W oczy rzucił mi się też Trek Rescoe 8. Tu sztywna oś tylko z przodu, co trochę zabolało. Koła 27+, lepszy amor i regulowana sztyca. Ale nie przymierzałem się niestety do 27+ i nie wiem czy dziwnie bym nie wyglądał? Siedziałem na x calibrze 8 jak dobrze pamiętam i rama mega mi podchodziła. Rowerem pewnie też pojeżdżę na spokojnie, w sensie jakieś pojeżdżawki z kobietką, asfalt/szuter, ale myślę, że nie są to modele tak hardcorowe, że taka rekreacyjna miastowo wioskowa jazda byłaby uciążliwa? Jak wspomniałem - z zakupem i tak wstrzymam się, aż spadną ceny teraźniejszych roczników więc się nie pali. Pytanie, czy w/w modele są warte grzechu? Może jeszcze jakieś propozycje w podobnych cenach by się znalazły? Bo nie sztuką jest wyłożyć nie małą jak dla mnie kasę... aaa apropo kasy, fajnie gdyby rower miał dożywotnią gwarancję ramy, gdyby niedaj Boże coś jej się staneeło.. I przy okazji - ktoś wie coś na temat ubezpieczenia takiego rowerku od ew. Kradzieży? Już miałem nieprzyjemny incydent i kolejny raz, wolę być przygotowanym na takie sytuację niż znowu zostać bez roweru. Z rowerowym pozdrowieniem, Cyc!
  5. Oglądałem też x9 2017 bo był akurat obok ale niestety mieli tylko ramę 23 więc za duża.. a stał jak dobrze kojarzę za 3600. Co do wagi to łączyłem w zeszłym roku regularną jazdę i siłke i wiadra jedzenia Dlatego udało się ulać nawet do 108kg a kilometrów na rowerze troszkę robiłem. Co do tych sztywnych osi, chyba też jestem zdania, że jeśli są one trwalsze w użytkowaniu, i można je już mieć to chyba warto... będzie to bardziej przyszlosciowe, niż dostosować 9mm do sztywnych 15mm, jak będę chcial np zmienic amortyzator na lepszy, a lepsze juz będą tylko pod sztywna oś. W poprzednim rowerze była tendencja w zakrętach do przycierania tarczy z przodu, również to był 29er, co prawda sporo niższy model i starszy bo Author Dexter 2012. Tylko właśnie tak.. Kross wydaje się super osprzętowo, osie, amortyzator zdecydowany plus ale jakoś właśnie nie mam przekonania co do ramy, czy one są tak wytrzymałe jak np. Ww Trek. Czy to jest poprostu też tak, że sama rama Treka jest taka droga bo płacimy poprostu za markę, czy faktycznie jest tak dobra, że kosztuje ze 3x więcej niż ta Krossa? W sensie ja nie krytykuję Krossa bo zwyczajnie nie mam z nim doświadczenia tylko zastanawiam się, że Kross w takiej cenie potrafił dodać takie elementy, których nie ma np. Trek. Jakie Wasze zdanie na ten temat?
  6. Szczerze, nie miałem styczności z jednym blatem, aczkolwiek wydaje mi się, że powinienem podołać. Co do braku manetki to mi w sumie nie przeszkadza, przywykłem bo miałem tak w poprzednim rowerze Dobrze byłoby właśnie pójść zobaczyć B8 ale nie mogę znaleźć w okolicy, tymbardziej większego rozmiaru. No i wydaje mi się, że na roczniki 2017 sprzedaecy są bardziej przychylni na negocjacje, czego raczej nie można powiedzieć o najnowszych modelach. Co do pękających ram to mnie teraz zaskoczyłeś, nie wiedziałem i też nie szukałem jakoś szczególnie informacji na ten temat bo do tej pory miałem informacje od dwóch osób, że Trek wymienia ramy bezproblemowo, a nawet czasami zaszaleje i daje cały rower (opinia sprzedawcy oraz mojego znajomego, który ma znajomego...) Co do taperowania to jest tutaj i tutaj, jakiś tam system boost w Treku. Ok. W takim razie mogę odrzucić już Treka, bo widzę coraz większe różnice na jego niekorzyść. Amortyzator, patrząc tylko po cenie to jakiś tysiąc zł różnicy a to chyba jeden z najważniejszych elementów patrząc na przeznaczenie i moją wagę. Poza B8, 2017sty ma jeszcze coś konkurencyjnego co by stało w podobnych pieniądzach? Czy raczej ten wybór będzie najlepszy i nie zawracać sobie bani innymi? Chyba, że okaże się dla mnie jakiś strasznie niewygodny ale czytając opinie to wątpię
  7. Witajcie! Postaram się krótko zwięźle i na temat. Mtb 29" Moj wzrost 191cm Waga na tę chwile jakieś 95kg, możliwe że wzrośnie Chcę aby rower przede wszystkim dobrze zachowywał się w terenie górskim, jakieś zjazdy, wąskie ścieżki, szutry, lasy itd itd. Będę też go używać pewnie również w mieście ale tutaj nie muszę mieć jakiegoś super hiper komfortu czy być mega szybkim na asfalcie. Chcę aby dobrze sprawował się w górskich terenach bo takie najbardziej mi odpowiadają. Od kilku dni przeglądam sobie oferty na inetrnecie, trochę poczytałem i byłem nastawiony na znalezienie Krossa B8 tegorocznego. Znalazłem gdzieś koło Leszna za cenę 3999 wyjściowo i chyba nawet mieli kilka rozmiarów jeszcze. Ale dziś na żywo poszedłem do Treka i najbardziej co mi polecono na miejscu był Trek caliber x 8 na rok 2018. Na wygląd- dla mnie bomba! Nie jechałem co prawda wiec wrażeń z tego nie opowiem. Sprzedawca najbardziej zachwalał ramę Treka. Jej geometria ponoć sprawia że super się prowadzi. Za Trekiem przemawia do mnie też dożywotnia gwarancja na ramę. Lekki nie jestem.. nigdy nie wiadomo co się może stać. Kross z kolei z tego co ja zauważyłem (a jestem raczej laikiem w temacie) no to na plus sztywne osie (w treku sam sprzedawca potwierdzał że korzystne rozwiązanie ale caliber tego nie ma), lepszy amor z tego co wiem.. iii chyba tyle wiem Wiem też, że rama na rame może byc max 5lat. Na Krossie nie miałem przyjemności nawet siedzieć, nawet pomacac. Tylko to co czytałem w inetrnetach. Jakieś podpowiedzi co byłoby lepsze? Geometria i gwarancja Treka, najnowsze bajery, lepszy amor Krossa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...