Skocz do zawartości
  • 0
SuperSportowy.pl

[Rowery miejskie i Cruisery] Schwinn, 3G, Legrand, Embassy, Kokkedal, Kettler i inne

Pytanie

SuperSportowy.pl

Oferta 2017

 

Jeśli chodzi o rowery z gatunku miejskich, użytkowych czy Cruiserów, posiadamy olbrzymi wybór marek, typów i kolorów. Rowery tego typu to przede wszystkim wygoda, prostota w użytkowaniu i świetny design - czyli idealna forma roweru na co dzień do pracy, szkoły, spacer, zakupy. Od wielu lat jesteśmy największym dealerem tego typu rowerów w Wielkopolsce. 

 

1. Schwinn

 

Legendarny amerykański producent rowerów w Californijskim stylu, bardzo szeroka oferta Cruiserów i rowerów miejskich - bardzo dobra jakość, ciekawe rozwiązania techniczne (zintegrowane z ramą uchwyty na napój, otwieracze do napoi kapslowanych :) ) świetne kolorystyki, styl i wygoda - to ich największe atuty. Ponadto w Polsce dostępne w bardzo niskich cenach z możliwością customizacji wielu elementów (ilość biegów, kolory opon, chwytów siodeł i wielu innych dodatków)

 

http://supersportowy.pl/18_schwinn

 

2. Embassy

 

Embassy to pierwsza marka cruiserów w Polsce. Beach cruisery jako amerykańskie odpowiedniki holendrów od ponad 80 lat wpisują się w miejską kulturę rowerową na całym świecie. Swoją sławę zyskały przede wszystkim dzięki prostocie i niepowtarzalnemu designowi.

Embassy działa od 2007 roku z powodzeniem realizując swój plan rozpowszechniania klasycznych amerykańskich jednośladów na gruncie Polskim. Przez lata projekt dorobił się licznego grona oddanych klientów.

Beach cruiser to nie tylko rower, to również styl życia dlatego załoga teamu Embassy dokłada wszelkich starań, aby wiernie odtworzyć kultowe modele z lat '30, '40, '50 dodając im jednocześnie warszawskiego charakteru rodem z powieści Tyrmanda.

Embassy dba o to, aby każdy rower sygnowany swoim logiem był przemyślaną i spójną koncepcją dlatego projektuje oraz wykonuje rozmaite gadżety i akcesoria, które podkreślają wyjątkowość i unikalność swoich cruiserów.

 

Made in Warsaw. Embassy to rowery z dumą produkowane w Warszawie.

 

http://supersportowy.pl/37_embassy

 

3. Legrand

 

Marka Legrand to nowy polski produk Kross'a dedykowany wyłącznie dla osób szukających oryginalnych i stylowych rowerów miejskich. Legrand to bardzo dobry stosunek ceny do jakości, lekkie aluminiowe ramy, ciekawe kolorystyki i mnóstwo dodatków upiększających rower. Z najciekawszych propozycji to bezsprzecznie model Lille 6 lub Lille 7.

 

http://supersportowy.pl/19_le-grand

 

4. Kettler, Creme, Kokkedal, 3G-Bikes

 

http://supersportowy.pl/19-miejskie#

 

http://supersportowy.pl/20-cruiser

 

 

5. Wyprzedaże

 

W tym temacie będziemy Was informować o wyjątkowych promocjach, obniżkach, rabatach czy możliwości kupienia rowerów testowych. Warto być na bieżąco

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie


  • Podobna zawartość

    • siemanisko
      Przez siemanisko
      Dzień dobry 
      posiadam piastę Shimano z torpedo i nexusem-3. Chciałbym się pozbyć torpedo i założyć hamulec szczękowy, bo ciężko się przestawić po latach jazdy na hamulcu v-brake z klamką. 
      Podobno wystarczy wyjąć element nr 2 (link do schematu budowy piasty załączony poniżej), czyli szczęki hamulca i to "odblokuje" możliwość swobodnego kręcenia korbą do tyłu. Problem leży jednak w hamulcu. Rama nie jest do tego przystosowana, nie ma pivotów dla typowego v-brake'a. Musiałbym użyć hamulca szczękowego z mocowaniem na widelcu (w miejscu gdzie zwykle montuje się błotnik) ale boję się, że długość szczęk będzie niewystarczająca żeby sięgnąć do rantu koła. Przeglądam internet i wszystkie hamulce, zarówno szczękowy dual pivot jak i u-brake wydają się być bardzo krótkie (typowe pod szosówki).
      Zna się ktoś na tym i coś doradzi jak z tego wybrnąć? Albo jakie dodatkowe trudności mnie jeszcze przy tym mogą spotkać? Bo plan brzmi banalnie, rozkręcić piastę, wyjąć element, skręcić, założyć hamulec, pociągnąć linkę (na gripy do ramy, bo rama nie ma specjalnych tuneli czy dziurek na pancerz linki hamulcowej).
       
      schemat budowy hamulca torpedo
    • Kukson
      Przez Kukson
      Cześć. Potrzebuje rad bardziej doświadczonych osób w doborze roweru. Mam 175 cm wzrostu i 78 kg wagi, szukam roweru do jazdy w 80 % po mieście i na dojazdy do pracy. Budżet do 1500-2000 zl.
      Zastanawiam sie czy kupić jakąś używke na olx (myślałem nad firmą Kona) albo cos z decathlonu. Np : ROADCYCLING TRIBAN 520 FB TRIBAN. Czekam na rady i opinię.
    • ade
      Przez ade
      Cześć wszystkim.
      Obecnie jeżdżę na rowerze trekingowym, z oponami 700x30 schwalbe marathon racer. Rozmiar 58 (580mm st i 580 tt). Rower waży około 12,5kg i ma pseudo amor z przodu, który wg. mnie w mieście jest całkowicie zbędny. foto - https://photos.app.goo.gl/uxfxzytN2o6JicFJA Mam 186cm i około 86 kg. Rozmiar obecnego roweru wydaje się być, ok. Trochę większy mógłby być, ale mniejszy niekoniecznie.
      Chciałbym coś na czym można pojechać odrobinę szybciej i lżej. Ale odpada mocno sportowa pozycja, tak samo jak typowo szosowa kierownica;) Rower używam tylko w czasie ładnej pogody na dojazdy do pracy, poruszanie się po mieście, ewentualnie weekendowe wycieczki ale raczej nie więcej niż kilkadziesiąt km. W cywilnym ubraniu i obuwiu;)
      Na chwilę obecną wydaje mi się, że idealnym rozwiązaniem byłby rower triban 520fb w rozmiarze xl. Niemniej nie wiem czy dobrze myślę:D Może lepiej zainwestować 1000-1500 w mój obecny rower? Albo macie jakiś inny pomysł? Może jakaś używana szosa i zmiana opon + kierownicy na coś bardziej uniwersalnego?
       
       
    • brax_dragonkill
      Przez brax_dragonkill
      Witam, 

      Kiedyś efektywnie redukowałem wagę na stacjonarnym Kettlerze Giro P. Do tego jogging, żarcie i w kmiesiącach gdzie pofolgowałem było git. Teraz niestety zapuściłem się strasznie i długie dystanse biegowe odpadają (kiedyś biegałem 10-20 km co drugi dzień i stawy już nie te, a nie chciałbym jakiejś poważnej kontuzji). Wiem rower stacjonarny + netflix i cardio spełni moje wymogi (na wspomnianym magnetyku nie było dla mnie problemem odbyć 5x w tygodniu trening przebiegający nawet po 3h i uzupełniony dobrym serialem). Tyle tytułem wstępu. 
      Ah, proszę mnie nie odwodzić od zakupu stacjonarki na rzecz mobilnego  Takowy posiadam, w przyszłym roku jakiś freeride nabywam celem rekreacji, nie typowego cardio. 

      I tak odkrylem odmianę stacjonarnego pedałowania na rowerze spiningowym. Od 2 tygodni czytam, ogladam, słucham. Taki nieśmiały research. 

      Nie wiem co kupić. Wiem ze to ma byc używka średniej bądź trochę wyższej półki. 
       
      York SB300 - praktycznie nowy, za trochę ponad 1 tyś. (nowy 2000 pln),  Tomahawk E-series za okolo 2 tysie, po przeglądzie, przekonserwowany, wizualnie super (nowy 5000+ pln), Inna opcja zaproponowana przez was Skłaniam sie raczej ku tym dwom modelom. I teraz pytanie, czy warto placic 2k? Na Kettlerze potrafilem jezdzic 2-3h 5x w tygodniu. Tutaj mam nadzieje będzie podobnie więc sprzęt bedzie eksploatowany. Pytanie tylko czy dla warunków domowych na pierwszego spin bike warto brać coś profesjonalnego z zastosowaniem klubowym czy wystarczy zwykła 'yoga'? 
      Prosilbym o jakies porady bo troche sie w tym wszystkim zakrecilem. 
      Najlepiej od tych którzy sami korzystają.
      Proszę wybaczyć jeżeli temat założyłem w złym dziale. 

      Pozdrawiam.
×