Skocz do zawartości
  • 0

[Rowery miejskie i Cruisery] Schwinn, 3G, Legrand, Embassy, Kokkedal, Kettler i inne


Pytanie

Oferta 2017

 

Jeśli chodzi o rowery z gatunku miejskich, użytkowych czy Cruiserów, posiadamy olbrzymi wybór marek, typów i kolorów. Rowery tego typu to przede wszystkim wygoda, prostota w użytkowaniu i świetny design - czyli idealna forma roweru na co dzień do pracy, szkoły, spacer, zakupy. Od wielu lat jesteśmy największym dealerem tego typu rowerów w Wielkopolsce. 

 

1. Schwinn

 

Legendarny amerykański producent rowerów w Californijskim stylu, bardzo szeroka oferta Cruiserów i rowerów miejskich - bardzo dobra jakość, ciekawe rozwiązania techniczne (zintegrowane z ramą uchwyty na napój, otwieracze do napoi kapslowanych :) ) świetne kolorystyki, styl i wygoda - to ich największe atuty. Ponadto w Polsce dostępne w bardzo niskich cenach z możliwością customizacji wielu elementów (ilość biegów, kolory opon, chwytów siodeł i wielu innych dodatków)

 

http://supersportowy.pl/18_schwinn

 

2. Embassy

 

Embassy to pierwsza marka cruiserów w Polsce. Beach cruisery jako amerykańskie odpowiedniki holendrów od ponad 80 lat wpisują się w miejską kulturę rowerową na całym świecie. Swoją sławę zyskały przede wszystkim dzięki prostocie i niepowtarzalnemu designowi.

Embassy działa od 2007 roku z powodzeniem realizując swój plan rozpowszechniania klasycznych amerykańskich jednośladów na gruncie Polskim. Przez lata projekt dorobił się licznego grona oddanych klientów.

Beach cruiser to nie tylko rower, to również styl życia dlatego załoga teamu Embassy dokłada wszelkich starań, aby wiernie odtworzyć kultowe modele z lat '30, '40, '50 dodając im jednocześnie warszawskiego charakteru rodem z powieści Tyrmanda.

Embassy dba o to, aby każdy rower sygnowany swoim logiem był przemyślaną i spójną koncepcją dlatego projektuje oraz wykonuje rozmaite gadżety i akcesoria, które podkreślają wyjątkowość i unikalność swoich cruiserów.

 

Made in Warsaw. Embassy to rowery z dumą produkowane w Warszawie.

 

http://supersportowy.pl/37_embassy

 

3. Legrand

 

Marka Legrand to nowy polski produk Kross'a dedykowany wyłącznie dla osób szukających oryginalnych i stylowych rowerów miejskich. Legrand to bardzo dobry stosunek ceny do jakości, lekkie aluminiowe ramy, ciekawe kolorystyki i mnóstwo dodatków upiększających rower. Z najciekawszych propozycji to bezsprzecznie model Lille 6 lub Lille 7.

 

http://supersportowy.pl/19_le-grand

 

4. Kettler, Creme, Kokkedal, 3G-Bikes

 

http://supersportowy.pl/19-miejskie#

 

http://supersportowy.pl/20-cruiser

 

 

5. Wyprzedaże

 

W tym temacie będziemy Was informować o wyjątkowych promocjach, obniżkach, rabatach czy możliwości kupienia rowerów testowych. Warto być na bieżąco

 

Edytowane przez SuperSportowy.pl
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

  • Podobna zawartość

    • Przez motobecane_
      cześć,
      mam ramę i widelec kettler alu rad jak na obrazku (zdjęcie z neta).
      kupiłem mostek 22,2mm i nie chce wleźć. zmierzyłem rurę widelca wewnątrz i jest 20mm (głębiej jest już 22,2). ale ok, może jakoś to wbiję na siłę, może spiłuję troszkę od środka i dam smar.
      teraz chcę kupić stery i pomierzyłem i wychodzi mi, że otwory w ramie są 30 - 30,2 mm, natomiast rura widelca z zewnątrz ma 25,4 góra a dół 26,3mm. i ten ostatni wymiar znów się nie zgadza. dla sterów neco h615 jest podane, że dolny wymiar rury widelca powinien być 26,8 do 27. czy ta różnica będzie jakoś źle wpływać na pracę sterów?

    • Gość Jan
      Przez Gość Jan
      Witam wszystkich,
      chciałbym zapytać Was o prostą rzecz - chciałbym kupić sobie rower do codziennego poruszania się zarówno po mieście, jak i na rekreacyjne wycieczki. Nie mam zapędów do downhillu i różnych innych form wyczynowego jeżdżenia, chciałbym po prostu funkcjonalny, niezawodny sprzęt do dojeżdżania do pracy i jako formę ćwiczenia fizycznego. Mieszkam na nizinach, więc nie ma tu wzniesień i trudnych terenów.
      Cena to około 2000 zł, ale jeśli warto dorzucić do czegoś ze dwie stówki, nie ma problemu.
      Z tego co zdążyłem się zorientować, rower typu cross wydaje się rozsądnym rozwiązaniem - znalazłem nawet już kilka modeli, które wyglądają obiecująco:
      - Kellys Cliff 10 / 30/ 50
      - Giant Roam 4 Disc
      - Scott Sub Cross 50
      Zdaję sobie sprawę, że wymieniłem pewnie najbardziej bazowe modele z dostępnych, ale tak jak mówię - od czegoś trzeba zacząć i nie mam na razie aspiracji, by traktować rower jako coś więcej niż źródło rekreacji.
      Będę wdzięczny za wszelkie komentarze i sugestie!
       
       
       
    • Przez siemanisko
      Dzień dobry 
      posiadam piastę Shimano z torpedo i nexusem-3. Chciałbym się pozbyć torpedo i założyć hamulec szczękowy, bo ciężko się przestawić po latach jazdy na hamulcu v-brake z klamką. 
      Podobno wystarczy wyjąć element nr 2 (link do schematu budowy piasty załączony poniżej), czyli szczęki hamulca i to "odblokuje" możliwość swobodnego kręcenia korbą do tyłu. Problem leży jednak w hamulcu. Rama nie jest do tego przystosowana, nie ma pivotów dla typowego v-brake'a. Musiałbym użyć hamulca szczękowego z mocowaniem na widelcu (w miejscu gdzie zwykle montuje się błotnik) ale boję się, że długość szczęk będzie niewystarczająca żeby sięgnąć do rantu koła. Przeglądam internet i wszystkie hamulce, zarówno szczękowy dual pivot jak i u-brake wydają się być bardzo krótkie (typowe pod szosówki).
      Zna się ktoś na tym i coś doradzi jak z tego wybrnąć? Albo jakie dodatkowe trudności mnie jeszcze przy tym mogą spotkać? Bo plan brzmi banalnie, rozkręcić piastę, wyjąć element, skręcić, założyć hamulec, pociągnąć linkę (na gripy do ramy, bo rama nie ma specjalnych tuneli czy dziurek na pancerz linki hamulcowej).
       
      schemat budowy hamulca torpedo
    • Przez Kukson
      Cześć. Potrzebuje rad bardziej doświadczonych osób w doborze roweru. Mam 175 cm wzrostu i 78 kg wagi, szukam roweru do jazdy w 80 % po mieście i na dojazdy do pracy. Budżet do 1500-2000 zl.
      Zastanawiam sie czy kupić jakąś używke na olx (myślałem nad firmą Kona) albo cos z decathlonu. Np : ROADCYCLING TRIBAN 520 FB TRIBAN. Czekam na rady i opinię.
    • Przez ade
      Cześć wszystkim.
      Obecnie jeżdżę na rowerze trekingowym, z oponami 700x30 schwalbe marathon racer. Rozmiar 58 (580mm st i 580 tt). Rower waży około 12,5kg i ma pseudo amor z przodu, który wg. mnie w mieście jest całkowicie zbędny. foto - https://photos.app.goo.gl/uxfxzytN2o6JicFJA Mam 186cm i około 86 kg. Rozmiar obecnego roweru wydaje się być, ok. Trochę większy mógłby być, ale mniejszy niekoniecznie.
      Chciałbym coś na czym można pojechać odrobinę szybciej i lżej. Ale odpada mocno sportowa pozycja, tak samo jak typowo szosowa kierownica;) Rower używam tylko w czasie ładnej pogody na dojazdy do pracy, poruszanie się po mieście, ewentualnie weekendowe wycieczki ale raczej nie więcej niż kilkadziesiąt km. W cywilnym ubraniu i obuwiu;)
      Na chwilę obecną wydaje mi się, że idealnym rozwiązaniem byłby rower triban 520fb w rozmiarze xl. Niemniej nie wiem czy dobrze myślę:D Może lepiej zainwestować 1000-1500 w mój obecny rower? Albo macie jakiś inny pomysł? Może jakaś używana szosa i zmiana opon + kierownicy na coś bardziej uniwersalnego?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...