Skocz do zawartości
c1ach

[2017] Romet

Rekomendowane odpowiedzi

llancer

WOW "MUSTANG 29 3" W wersji czarno-czerwonej robi wrażenie na fotce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pidzej

Wyglądać może i wygląda ale nigdy nie zrozumiem po co gięta w górę górna rura. Zwiększa to i tak wysoki w 29erach przekrok. Jeśli już to powinna być gięta w dół.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

wrażenie to jak na razie robią cenny tych rowerów :w00t:  Wspomniany wcześniej mustang 3, na rebie z osią 15mm, sztywnych osiach i praktycznie kompletnym slx łącznie z hamulcami, za 4700zł.  Cenny bardzo dobre ale w sklepie jeszcze nie są podane więc nie zdziwię się jak wzrosną. 

 

Dzisiaj będę na targach expo w Kielcach to oblukam na żywo i może podrzucę jakąś fotkę

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtas7

Cena Romet 2 Tool to 9000zl. Aktualnie 11-14 zaleznie od wyprzedazy. No no.

 

Szkoda ze jednak nie ma Fatów

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NeVeS

Te ceny dość ciekawe ich jedyny gravel BOREAS, ta sama konfiguracja na Tiagrze, model na 2016 rok = 5199zł, model na 2017 = 3799zł, skąd taka obniżka ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
modrzew

Pytanie jak z faktyczną dostępnością. W tym roku dostanie Toola czy Jiga graniczyło z cudem. Tak jakb6 nie Romet nie wierzył do końca, że to się będzie sprzedawać i nie zaopatrzył się odpowiednio.

 

Tak BTW mam katalog 2016 w wersji papierowej i tam są podane geometrie.

Edytowane przez modrzew

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
c1ach

Faktycznie, geo jest też w katalogu 2017, tylko trzeba go pobrać jako pdf. Zwracam im honor, ale na stronie by się przydało wrzucić...

Ceny to chyba ktoś obsługujący stronę wprowadził netto ;) Oby to nie była prawda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gtb

Ceny rzeczywiście pozytywnie zaskakują i jeśli takie by pozostały to Romet stałby się praktycznie bezkonkurencyjny w nadchodzącym sezonie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gdy

Te ceny dość ciekawe ich jedyny gravel BOREAS, ta sama konfiguracja na Tiagrze, model na 2016 rok = 5199zł, model na 2017 = 3799zł, skąd taka obniżka ?

 

 

możne doszli do wniosku , że na ilości tez zarobią 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtas7

to musi być błąd ;-(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gdy

fajnie GDYby nie . na tego boreasa bym się skusił 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
patafian

Romet Mustang 2 2017 3700 wyjściowo o 500 taniej niż 2016 po obniżkach

Edytowane przez patafian

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtas7

to jest błąd, większość cen jest dużo mniejsza niz 2016 wyprzedaze. Szosa karbonowa na Ultegrze i calkiem dobrych kolach za 8k ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
patafian

Dla mnie bomba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

Właśnie wróciłem z Bike Expo w Kielcach. Oczywiście Romet miał tam swoje stanowisko i to całkiem spore ale modeli TOOL i KEY niestety nie było wystawionych. Obawiam się że z ich dostępnością będzie lipa tak jak to miało miejsce z kolekcją 2016. Co do cen to również się zawiodłem ponieważ nie były podane, ale obstawiam że te na ich stronie to cenny netto.

 

Na dodatek mustang 3 który na stronie www widnieje w specyfikacji z RS reba złożony był z reconem. Jakby tego było mało to tylnej sztywnej 12mm osi też nie miał tylko zwykły QR. Więc może nie być tak ciekawie jak zapowiadało się na początku.

 

Kilka fotek;

https://goo.gl/photos/uHYpExzqaeqnL2XZ9

Edytowane przez NajaraNy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
llancer

Wszystko to może być jakiś prototyp/składanie na targi. 

 

Ladne ramy, monsuna bym przytulił, tak samo mustanga, ale mimo wszystko nazwa daje u mnie -50% do chęci zakupu tej ramy. Nie wiem czemu,ale jakoś ,,Romet'' do mnie nie przemawia. :D  Ale jak to bywa,zapewne same ramy nie będą dostępne. Więc pozostaje Peak :D, tak jak większości osób składających 29er'y

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

jak się ma wystawiać na targach prototypy/dziwactwa albo wcale nie wystawiać najciekawszych modeli to lepiej sobie całkowicie odpuścić takie pokazy.

Moim zdaniem Romet dał konkretnie dupy nie przygotowując na wystawę przynajmniej po JEDNYM JEDYNYM egzemplarzu nowego rocznika.

Chyba myśleli że nikt się nie zorientuje...

 

Inne marki jakoś dały radę pokazać nowości

 

Chociaż zaplecze przytargali dosyć spore ze sobą

 

4b62b9fac061f84a.jpg

 

Edytowane przez NajaraNy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
llancer

Znowu-zaplecze spore ? A może to tylko Taka reklama ?  Wkońcu rzuca się w oczy bardziej niż inne firmy,to dlaczego by nie zrobić tego więcej...

 

Jest więcej przemyślanych reklam niż myślimy. Aczkolwiek, kontaktowałem się z pewnym sklepem, i nawet nasz rodzimy accent miał problemy na magazynie przez kielce. Ze towarów do sklepów nie wysłali przez ponad tydzien bo expo i nie mają czasu :D  Ale oni przynajmniej na stoisku maja najnowsze modele :D

Edytowane przez llancer

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

możliwe że chodziło o reklamę w to nie wnikałem, ale Romet maił naprawdę duże stoisko tylko że większość wypełniały tanie tandetne i miejskie rowery no i kilka e-bikeów

 

Mam wrażenie że ta firma bardziej celuje w rowery tanie, mało profesjonalne tak jak np. Kands czy northec licząc na dużą sprzedaż po niskiej cenie.

Edytowane przez NajaraNy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
llancer

A czego się spodziewałeś po tej marce ? Właśnie dlatego romet mi się źle kojarzy.

 

Taki kross... Odcina się od takich wyrobów dając im marke Le'Grand :D

Przez co krossami są jakieś wyższe modele.

 

Romet niestety nawet jak da niską cene,ładny wyglad i dobry osprzęt,nadal będzie kojarzony z budżetowymi,słabymi i tanimi rowerami.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
milo

I taki Romet dostał medal za nowatorski sposób aranżacji stoiska.  :whistling: A stoisko takie same od co najmniej trzech lat, tylko flagę i te sztuczne kamienie przesuwaja raz w lewo, raz w prawo. Do tego jeszcze te atrapy nowości, jak ktoś wspomniał wczesniej. :whistling:

 

Ciekawe na czym polega haczyk jeśli chodzi o ceny, bo nie sądze, żeby Rometowi dostawcy części sprzedawali swoje produkty połowę taniej niż konkurencji.

 

Huragan 4 vs. Vento 3.0 wtf?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NajaraNy

mnie najbardziej razi słabe wykonanie ram.  Za przykład mogę podać wewnętrzne prowadzenie kabli w monsunie.  Po prosto dziurka w ramie w która wchodzi pancerz luźno, żadnego uszczelnienia. Po pierwsze będzie się to trzaskać masakrycznie na wertepach, po drugie po roku użytkowania wewnątrz ramy będzie z 0,5 kg piachu i syfu...

Takimi właśnie szczegółami różnią się rowery renomowanych marek od tanich.  Niby szczegóły ale wyraźnie problematyczne. Nawet osprzęt wyższej grupy nie zastąpi porządnej ramy.     

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gdy

 

 

Ciekawe na czym polega haczyk jeśli chodzi o ceny

 

pewnie o to , że juz drugą stronę wątku klepiemy. później podadzą właściwe ceny i kolejne kilka wątków narzekań a każdy sobie w link kliknie bo bedzie ciekaw o czym mowa  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
clavdivs

Jesteś pewny że to jest tylko otwór , czy może jednak to jest gniazdo na pancerz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • gdy
      Przez gdy
      szosy + gravel (od 16:18)
       
      https://www.facebook.com/btwin.bikes/videos/10154857524311196/
    • arghael
      Przez arghael
      Nowy katalog Dartmoora na 2018 rok.
      https://issuu.com/dartmoor-bikes/docs/dartmoor_2018_products_eurobike_edi
      Cen jeszcze nie podali.
    • MD11
      Przez MD11
      https://www.kellysbike.com/pl/gravel-c603/
       
      Soot, czyli sadza.
       
      - sztywne osie przód/tył
      - 3 mocowania na bidon
      - TRP Spyre
      - piasty Novatec
       
      Soot 50
      - shimano 105
      4.800 PLN
       
      Soot 30
      - shimano claris
      3.800 PLN
       
      Całkiem ciekawe rowery. Drażni trochę przewód tylnego hamulca puszczony na zewnątrz ramy, ale poza tym chyba nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Nigdy nie wiem, czy te otwory na dole to na bagażnik, czy tylko do montażu błotników. Przednia przerzutka jest chyba direct mount. Obręcze 17 mm i Rapid Roby szału nie robią, ale to zrozumiałe. Są przynajmniej piasty na maszynach.
       
      Soot 50 można porównać do GT Grade 105, który cennikowo kosztuje 5.700 PLN, a nie ma sztywnych osi (ma z kolei hamulce TRP HY/RD).
      Merida Cyclocross 400, która nie ma sztywnej osi z tyłu, ma sztycę na 1 śrubę i nie jest gravelem została w tym roku wyceniona na 5.200 PLN. Z Silexem to już w ogóle pojechali.
      Krótko mówiąc, ceny katalogowe Kellysa są dobre.
       
      Ten Claris w tańszym modelu to chyba nowość. Moim zdaniem przeskoki pomiędzy przełożeniami przy 8rz są za duże, więc raczej warto dopłacić do wersji na 105, ale fajnie, że się nie cackali i wsadzili sztywne osie w obydwu modelach.
       
      Przy okazji zwróćcie uwagę na pewną kwestię (tylne widełki / kąt podsiodłowy / kąt główki / górna rura / rozstaw kół):
      Kellys Soot | 430 / 73 / 71.5 / 568 / 1033.5
      GT Grade | 430 / 73 / 71.5 / 565 / 1031
      Giant TCX | 430 / 73 / 72 / 560 / 1030
       
      Giant ma większy kąt główki (co prawda tylko o 0.5 stopnia, ale jednak), a mimo to rozstaw kół ma taki sam albo proporcjonalnie większy niż pozostałe rowery (np. Kellys ma górną rurę o 8 mm dłuższą od Gianta, ale jego rozstaw kół jest większy tylko o 3.5 mm). Myślę, że Giant ma po prostu bardziej wygięty do przodu widelec i wcale nie byłby bardziej "nerwowy", a wniosek z tego taki, że sam kąt główki niewiele mówi i rozstaw kół jest bardzo istotny.
    • HubsON24
      Przez HubsON24
      Poszukuje niezawodnego dirta do 2000zł
      Podszebuje go do skakania po górkach
    • cichy66
      Przez cichy66
      https://retyre.no/
       

×