Skocz do zawartości

Pytanie

paulsen

Niedawno podczas Eurobike Media Days pokazaliśmy kilka nowości na nadchodzący sezon:

 

Nowy Root Miller 29" to rozwinięcie koncepcji ścieżkowca, który pozostaje w produkcji od dobrych kilku lat.

 

 

95oduq.jpg

 

 

Obecnie skok tylko i wyłącznie 140 mm, górna rura dłuższa o 15 mm i krótszy mostek - wielu klientów i tak montowało najkrótszy z możliwych korzystając z konfiguratora. Kąt główki został także poprawiony o 1,5° by poprawić charakterystykę na zjazdach.

Koła w nowym rowerze są w standardzie Boost, a dzięki temu, że w ramie jest więcej miejsca można montować:

Koła 29” z oponą do 2,6 “ lub Koła 27,5 + z oponą min 2,8”, a maksymalnie 3.0”.

Planujemy opcję oferowania tego roweru z dwoma kompletami kół. Wkład suportu – BSA, koniec z press-fitem i myślimy, że wielu klientów ucieszy to rozwiązanie. Będziemy montować w tym modelu dampery wymiarowane jednostkami metrycznymi i nasz inżynier upatruje w tym rozwiązaniu przewagi w postaci lepszej pracy zawieszenia. Zmienione też będzie wewnętrzne prowadzenie przewodów.

 

Nowy Granite Chief 27,5"+

 

2rzs57t.jpg

 

Nowy Granite Chief to także standard Boost oraz metryczny rozmiar dampera oraz suport BSA. Górną rurę także wydłużyliśmy o 15 mm, mostek będzie krótszy o 10 mm, a rura podsiodłowa krótsza o 25 mm. Kąt główki wynosił będzie 66,6° w miejsce 67°

Aluminiowa rama wyposażona będzie w osłonę dolnej rury (Root Miller też będzie ją posiadał). Inaczej zostaną poprowadzone przewody: wyjście będzie zlokalizowane między suportem I głównym łożyskiem ramy co praktycznie wyeliminuje niepożądane naprężenia kabli, nie będą one także biegły pod suportem co poprawi wygląd.

 

Oba rowery oczywiście będą w pełni konfigurowalne, podobnie jak w poprzednich latach do wyboru trzy wersje wyposażenia, które będą bazą do 

stworzenia własnego, niepotwarzalnego, wymarzonego roweru.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

26 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
wojtas7

 

 

górna rura dłuższa o 15 mm i krótszy mostek - wielu klientów i tak montowało najkrótszy z możliwych korzystając z konfiguratora
 

 

To jest ciekawe, czy inni producenci rowerów mają jakieś statystyki, co klienci robią z ich rowerami? Tutaj fajnie widać czego klienci oczekują :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
ishi

CZy będzie dostępny sam frameset Millera?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
maciej83

Szkoda byłoby co pooglądac jakby metke Ishi zamienił na root killera:P

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wooyek

 

 

Nowy Granite Chief 27,5"+
 

Wkradł się mały błąd - GC nie jest 27,5"+ ;) (za to Root Miller jak najbardziej i mega dobrze się zapowiada)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

 

Wkradł się mały błąd - GC nie jest 27,5"+ ;) (za to Root Miller jak najbardziej i mega dobrze się zapowiada)

 

 

aa tak, pomyłka, poprawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wooyek

No i nie poprawiłeś ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Nie można już wyedytować tego posta - ot co.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
skwarek2

 

 

ot co.

Gdzie można wasze rowery przetestować? Trialowe najlepiej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Typowo trialowych rowerów nie mamy w swojej ofercie. Flota testowa dostępna jest albo na wybranych imprezach w kraju lub też we Wrocławiu i w okolicach. 

Z rowerów mtb mam obecnie: ROSE Mr Big 2 (29", karbon do XC), ROSE Granite Chief (model 2016, 27.5" 150 mm skoku), ROSE Root Miller (model 2016, 29", 130 mm skoku) oraz ROSE Uncle Jimbo (enduro, 160 mm skoku, 27,5 cala)

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Nie jest tajemnicą, że od wielu lat konstruujemy i sprzedajemy rowery przełajowe. Po kilku latach przerwy, gdy w naszej ofercie brakowało karbonowego roweru przełajowego, mamy przyjemność przedstawić najnowsze dzieło naszego biura konstrukcyjnego: XEON CDX CROSS. To nasza sportowa przełajówka i uniwersalny "wszędołaz" w jednym.

Geometria przypomina trochę nasz aluminiowy model ROSE TEAM DX CROSS, ale jest troszkę bardziej sportowa. Uniwersalnego charakteru dodają ramie punkty mocowania bagażnika i błotników. Dzięki nim sportową przełajówkę można przeobrazić w podróżniczego gravela. Dwa zestawy kół plus dwa mostki i mamy w efekcie dwa, różne rowery.

Rama waży ok 1100 gramów, karbonowy widelec 450 gramów, będzie dostępna w pięciu rozmiarach: od 51 do 62 cm, prześwity umożliwią montaż opon do 42 mm 

 

ofyade.jpg

 

e04d1i.jpg

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Nowości na kolejny sezon ciąg dalszy. 

Wprowadzamy do oferty tańszą odmianę zwyciężającego w testach rowerów szosowych klasy "endurance" modelu ROSE XEON CGF, która nazywać się będzie ROSE PRO CGF.

Geometria jest identyczna, rama będzie troszeczkę cięższa (ok 150 g) ze względu na tańszy rodzaj karbonu zastosowanego do produkcji, pomieści także opony o szerokości do 28 mm. Wersja podstawowa wyposażona będzie w Shimano 105, dostępne będą także modele na Sram Force oraz Ultegrze. Koła to opracowany przez nas model ROSE RS 1550, które stanowią dobry kompromis między sztywnością i wagą. Ceny zostaną ogłoszone już za miesiąc, podczas targów Eurobike. 

 

rau714.jpg


Wprowadzamy także nowy model endurance na tarczach - będzie to XEON X-LITE CDX czyli lekka rama także oparta o założenia modelu XEON CGF (sztywny, komfortowy, lekki model na maratony szosowe), osie przelotowe, opony do 32 mm. Ten model będzie luksusowo wyposażony - karbonowa kierownica i karbonowe koła pozycjonować go będą wyżej niż dotychczas produkowany model XEON CDX.

 

r09f06.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Na naszej stronie pojawiły się pierwsze modele XEON CDX CROSS:

 

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-przeajowe/xeon-cdx-cross/

 

Najtańszy wariant kosztuje 2399 euro, wyposażony jest w pełną grupę SRAM FORCE z hydraulicznymi hamulcami, 

koła DT SWISS R23 Spline w wersji pod tarcze oraz kokpit Ritchey.

 


W sezonie 2016 wprowadziliśmy do produkcji dwa rowery szosowe oparte o ramę "aero" czyli modele XEON X-LITE CW w wersji z hamulcami zwykłymi oraz tarczowymi.

Na przyszły sezon przygotowaliśmy bardziej budżetowe wersje tej maszynki do ścigania, także z hamulcami tarczowymi i zwykłymi.

 

s4qm2t.jpg

 

umxc1.jpg

 

Kształt ramy jest identyczny, różnica tkwi w rodzaju zastosowanego materiału co przekłada się na trochę większą wagę ramy (w granicach 1150 g). Model z tarczówkami na Ultegrze waży ok 8 kg (rama mieści opony do 28 mm), model ze zwykłymi hamulcami ok 7,3 kg (rozmiar 57 cm), mieszczą się opony do 25 mm.  

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
ishi

Kiedy bedzie dostepny Rose Root Miller 29 2017?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Ramy mają dojść na przełomie listopada i grudnia zatem wtedy rozpoczniemy składanie zamówionych rowerów, ale niewykluczone, że otrzymamy też kilkadziesiąt ram wcześniej, transportem lotniczym. Byłoby wtedy możliwe otrzymanie roweru wcześniej pod warunkiem, że inne części (koła, mostki itd) też będą dostępne w tym czasie. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Do naszej kolekcji szosówek dołączył nowy model na rok 2017: PRO SL DISC. Rama naszego aluminiowego roweru dla początkujących, wykonana z potrójnie cieniowanego aluminium 6061 T6 została poddana niewielkim modyfikacjom. Waga ramy zaczyna się od 1290 gramów, a zestaw uzupełnia nowy widelec, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów, o dużej sztywności bocznej, przystosowany do montażu hamulców tarczowych i sztywnej osi 12 mm.

 

Cena od 1149 euro za model na 105-tce, kołach Mavic Aksium Disc z hamulcami mechanicznym, wersja na 105-tce z hamulcami hydraulicznymi to 1349 euro. Kolejne, droższe modele wyposażone są w grupy SRAM Force oraz Shimano Ultegra z hamulcami hydraulicznymi. Modele PRO SL DISC podobnie jak inne szosówki PRO SL dostępne są wyłącznie jako rowery BIKE NOW tzn bez możliwości konfiguracji, ale za to dostępne w ok 2 tygodnie. Montaż rowerów PRO SL DISC rozpoczniemy w kwietniu gdy dotrą do nas ramy, ale rowery już można zamawiać na naszej stronie: https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/marathon/pro-sl-disc/

 

10y3yp5.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
erzurum

ładny :) ciekawa oferta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Właśnie przyszły do nas pierwsze ramy naszej maszynki do wygrywania maratonów szosowych: ROSE X-LITE CDX. 

Geneza powstania modelu jest dość mocno związana z seniorem rodu Rose, Erwinem, który jest wielkim orędownikiem wyścigów Gran Fondo, sam w nich uczestniczy i osobiście testuje modele na maratony. Zawsze mocno wspierał prace przy rowerach z tarczówkami podkreślając, że w górskim terenie, przy padającym deszczu są niezastąpione, a ich zalety docenia się także podczas jazdy długodystansowej. Już przed laty lansował bardziej wygodną geometrię, połączenie elektrycznych przerzutek z tarczówkami w zapomnianym już trochę modelu DX http://magazynbike.pl/artykul-rose-xeon-dx-3100.htm

Geometria modelu X-lite CDX opiera się w dużej mierze na sprawdzonych konstrukcjach: XEON CGF oraz XEON CDX. Pozycja na rowerze jest zatem trochę bardziej zrelaksowana poprzez wyższą główkę, ale w porównaniu z typowymi geometriami endurance nasze rowery mają dużo większy, sportowy pazur. Szczególnie gdy zamówi się egzemplarz z jedną podkładką pod mostek lub pozbawiony jakichkolwiek podkładek.

X-lite CDX z założenia posiada lekką ramę, zoptymalizowaną pod kątem tłumienia drgań, w której montowane są osie sztywne, poprawione jest wewnętrzne prowadzenie przewodów celem ułatwienia serwisowania, a prześwit pozwala na zastosowanie opon do 32 mm. 

Wyposażenie uzupełniają nowe, karbonowe koła ROSE (w wersji podstawowej), karbonowa kierownica aero Ritchey Streem oraz sztyca karbonowa Ritchey Superlogic, która w połączeniu z siodełkiem Selle Italia Flite Flow stanowi dobry układ tłumiący nierówności. 

Czy potrzeba czegoś więcej? Jeśli tak to odpowiednie opcje można znaleźć w naszym konfiguratorze rowerów: 

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/marathon/x-lite-cdx-disc/

 

2mycld3.jpg

 

2564j85.jpg

 

dffwja.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

1z5lpjl.jpg 

 

EDELROSE METREA

Nostalgia łączy się ze sportowym stylem do miasta

W latach pięćdziesiątych wiele zwycięstw, na torach rozsianych po całym świecie odniesiono na rowerach szosowych EDELROSE tradycyjnej marki z Bocholt. Przez ten czas EDELROSE opuścił omnium i przykuwa uwagę w miastach kolekcją stylowych modeli. 

Nowy EDELROSE wyposażony jest w grupę Shimano Metrea przeznaczoną specjalnie do jazdy w mieście. W ten sposób ta retro wyścigówka łączy najwyższej klasy technologię z nutką nostalgii. EDELROSE METREA zmniejsza dystans między rasową kolarzówką i komfortowym rowerem miejskim – bez żadnych kompromisów!

 

Nowa grupa Metrea robi wrażenie znakomitym wykończeniem jak również precyzyjną zmianą biegów, z której słynie Shimano. Pozwala to na dynamiczną jazdę także w miejskich korkach. Ponadto hamulce hydrauliczne w standardzie FlatMount zapewniają świetną modulację podczas hamowania. Koła na 50 mm stożkach uzupełniają nowoczesnych wygląd wraz 11-biegową grupą.

Ponadto kierownica „bycze rogi” w rowerze EDELROSE METREA idealnie pasuje do miejskiej jazdy: dopasowany model PRO H bar daje miejskim rowerzystom wyjątkową zwrotność prowadzenia i jest zarazem hołdem dla kolarstwa torowego. Ponadto manetki Dual-Control do zmiany biegów i hamowania pozwalają na przyjęcie wydajnej, aerodynamicznej pozycji podczas jazdy. Dźwignie hamulców i zmiany biegów są łatwo dostępne pozwalając na szybką reakcję. To zalety, które poprawiają radość z jazdy w mieście.

Poza funkcjonalnością model Metrea wyróżnia się także wyglądem – ma ponadczasowy, minimalistyczny design i harmonijnie łączy się z nowoczesną stylistyką EDELROSE.  Prosty design i matowa czerń. Tylko srebrne napisy “Erwin Rose” na górnej rurze zdradzają producenta tego nowego roweru miejskiego. Lepszej klasy owijka o wyglądzie przypominającym skórę oraz dopasowane kolorem siodełko Team Imperial Brooks nawiązują do przeszłości i kontrastują z nieskazitelnym projektem ramy. Plakietka EDELROSE na główce ramy, która zdobiła pierwsze modele tej historycznej serii dodaje modnego wyglądu rowerowi i zadowoli fanów modeli retro.

Model EDELROSE METREA kosztuje 1.799 euro i jest już dostępny. Więcej informacji znajdziecie w naszym sklepie: www.rosebikes.com/edelrose.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

2czg4x.jpg

 

Do naszej kolekcji wprowadziliśmy właśnie nowy model karbonowy, o wyścigowej charakterystyce. Zastąpił w naszym asortymencie podstawową, karbonową kolarzówkę o sportowym zacięciu czyli model XEON CRS. 

Geometria ramy jest identyczna jak droższych modeli, które uznawane są za najlepsze w swojej klasie czyli X-LITE CRS i X-LITE TEAM.

Nowy model jest od nich tańszy dzięki zastosowaniu innego materiału do produkcji ramy. 

Cena zaczyna się od 1799 euro (plus koszty wysyłki) za rower na pełnej 105-tce, z możliwością konfiguracji komponentów, lekkich kołach ROSE RS 1400.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Model Backroad to nasza odpowiedź na pytania naszych klientów, którzy poszukiwali roweru o sportowej geometrii, wyposażonego w tarczówki, ale uniwersalnego na tyle by móc nim pokonywać nie tylko asfaltowe drogi, ale skręcić czasem w szutrowy skrót. 

Lekka, karbonowa rama (waga ok 1000 g) o sportowych genach, wewnętrzne prowadzenie przewodów, hydrauliczne hamulce tarczowe montowane w standardzie Flat Mount, sztywne osie z przodu i z tyłu oraz wyposażenie w grupy Force, Ultegra 8000 lub Dura Ace i komponenty Zipp gwarantują świetne zachowanie na trasie. Dzięki konfiguratorowi można wybrać napęd o bardziej szosowym lub przełajowym charakterze, a wymagający użytkownicy mogą swój rower wyposażyć także w błotniki. Na razie dostępna jest wersja na SRAM Force https://www.rosebikes.pl/bike/rose-backroad-force/aid:2681157, ale wkrótce wprowadzimy do oferty kolejne odmiany tego roweru. 

 

8y82lz.jpg

 

o8uszp.jpg

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

4a2dc2ec5739193a.jpg

Wprowadziliśmy do sprzedaży rowery z  nową Ultegrą R8000. Dostawa pełnych grup dotarła, rozpoczynamy montaż pierwszych egzemplarzy, które wkrótce wyślemy do klientów.

Wykaz modeli na nowej grupie znajdziecie tutaj: 

https://www.rosebikes.pl/ultegra

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Nowy XEON GF to odświeżona wersja naszego hitu do jazdy długodystansowej i maratonów szosowych. Jego atutem jest sportowa, lekka i sztywna bocznie rama wykonana w technologii EPS, a przede wszystkim znakomity widelec pomagający tłumić drgania. 

https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/marathon/team-gf-4/

Do wyboru wersje na kilku grupach, dwa rodzaje malowania, możliwość konfiguracji choć nie wszystkie opcje widoczne są już w konfiguratorze (min koła)

 

2z8qlhs.jpg

2j0zfcp.jpg

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
paulsen

Model XEON GF 4 to nowa kolarzówka z hamulcami tarczowymi.  Jego geometria waży ok 990 gramów i jest identyczna jak w znakomitym modelu XEON X-LITE CDX zatem bardziej komfortowa niż w typowym modelu do wyścigów, ale pozycja na niej jest niezbyt wyprostowana jak w typowych rowerach klasy endurance. Zestaw ramy i widelca łączy w sobie wysoką sztywność boczną z komfortowym tłumieniem drgań podczas jazdy na długich dystansach,. Rama ma sztywne osie, jak zwykle u nas wewnętrzne prowadzenie przewodów, wytwarzana będzie w dwóch wariantach kolorystycznych i siedmiu rozmiarach. Model ROSE TEAM GF DISC oferować będziemy w czterech wersjach wyposażenia: Shimano 105, Shimano Ultegra, SRAM FORCE 22 oraz Shimano Ultegra Di2.

Wszystkie modele można konfigurować, ceny zaczynają się od 2200 euro za model z grupą Shimano 105  https://www.rosebikes.pl/produkty/rowery/rowery-szosowe/marathon/team-gf-4-disc/

 

sb3bk5.jpg

 

4dwcp.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
  • 0
jaro0011

Kiedy nowości na 2018? Jakieś zmiany w MTB hardtail się szykują?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Sramano
      Przez Sramano
      Witajcie. Planuje zakup roweru i tutaj mam pytanie który wybrać. Romet Mustang 2 (29er,2018) czy Kellys gate 30 (2018). Będe jezdził na zawody i na treningi. Obydwa osprzętowo fajnie wyglądają. Ten Kellys niestety nie ma Rock Shox'a i w dodatku ma słabsze hamulce... Romet ma Recon I hamulce Deore 6000...oceńcie i doradzcie... 
    • KuksonGarage
      Przez KuksonGarage
      Witam Was ponownie.
      Tym razem carbonowa rama Cannondale. Zachęcam do oglądania i subskrypcji kanału na YouTube,
      Film przedstawia jak pomalować ramę karbonową po "swojemu" czyli - taurine personal edition
      może niektórym z Was pomoże zobaczyć jak pomalować własny rower
       
    • Szymon_xc
      Przez Szymon_xc
      Hej!
      Jestem w trakcie przeprowadzki do Hull i szukam ludzi do wspólnej jazdy. Mam 34 lata i jeżdżę głównie xc plus trochę szosy.
       
      Pozdrawiam
      Szymon
    • Pasjarowerowa123
      Przez Pasjarowerowa123
      Poszukuję jakiś fajny naprawdę wygodny rowerek z którego będę czerpał przyjemność z jazdy. Ma on być maksymalnie do 3000zł. Fajnie by było jakby był tylny amorek. Ważę około 110 kg i mierzę 186cm. Rower będzie mi służył na różnego typu drogi czasem las, górki,błoto,pola ale głównie asfalt. Jeżdżę dużo przez cały rok. Bardziej bym chciał coś na dużych kołach np. 29x2.1 i najlepiej ze wzmocnionymi szprychami bo jednak jak się skacze trochę to potrafią pęknąć. 
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.