Nerwoos Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Cześć wszystkim! Szukam porady dotyczącej wymiany kierownicy. Obecnie posiadam mniej więcej taki rower - http://www.infinitibike.com.pl/pl/p/KANDS-ALFA-CITY/177 Z taką kierownicą: Nie jestem jednak przekonany/przyzwyczajony do tego typu rozwiązania. Zamierzam ją wymienić na coś bardziej precyzyjnego (ponieważ obecny mostek po dłuższej trasie potrafi mieć luzy). Oczywiście wchodzi w grę aspekt estetyczny. Czy myślicie, że byłaby możliwość zmiany na coś takiego, coś w tym stylu: Nie znam się na tym... Ale zdążyłem się zorientować, że pierwszy to jest jakiś 'mostek wpuszczany' natomiast drugi 'ahead'... I nie jestem pewien czy można tak swobodnie 'migrować' między tymi rozwiązaniami... Tak więc szukam jakiegoś kompromisu, aby mieć zdecydowanie prostszą, bardziej 'agresywna' :cool: kierownice... Czy byłby ktoś w stanie zaproponować jakieś sprytne rozwiązanie tego problemu? Z góry wielkie dzięki!
Piehursson Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Samą kierownicę da się zmienić - musisz tylko szukać prawdodpodobnie kierownicy o grubości mocowania 25,4 a nie 31,8 tak jak w przypadku tej drugiej na zdjęciu. Mostek natomiast musisz szukac taki jak obecnie ale ze stałym wniosem i może krótszy.
Rulez Napisano 28 Maja 2015 Napisano 28 Maja 2015 Nie za bardzo istnieje możliwość wymiany, najlepiej zrób zdjęcie twojego roweru, tak żeby było widać jak wysoko faktycznie jest w nim kierownica, jeśli jest tak jak na pierwszym zdjęciu, to założenie redukcji na mostek tego typu jak na dole będzie skutkowało pokracznym wyglądem, założenie widelca z długą rurą sterową będzie wyglądało tak samo dziwacznie. Ewentualnie szukać mostka tego samego typu jak twój, lecz ze stałym wzniosem.