Skocz do zawartości

[kierownica] wymiana, wybór

Nerwoos

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Cześć wszystkim!

Szukam porady dotyczącej wymiany kierownicy.

Obecnie posiadam mniej więcej taki rower - http://www.infinitibike.com.pl/pl/p/KANDS-ALFA-CITY/177

Z taką kierownicą: 

d8ae06d336c94da97b49eefffb1152f0.jpg

Nie jestem jednak przekonany/przyzwyczajony do tego typu rozwiązania. Zamierzam ją wymienić na coś bardziej precyzyjnego (ponieważ obecny mostek po dłuższej trasie potrafi mieć luzy).

Oczywiście wchodzi w grę aspekt estetyczny.

Czy myślicie, że byłaby możliwość zmiany na coś takiego, coś w tym stylu: 20142502084420.jpg

Nie znam się na tym... Ale zdążyłem się zorientować, że pierwszy to jest jakiś 'mostek wpuszczany' natomiast drugi 'ahead'... I nie jestem pewien czy można tak swobodnie 'migrować' między tymi rozwiązaniami...

Tak więc szukam jakiegoś kompromisu, aby mieć zdecydowanie prostszą, bardziej 'agresywna'  :cool: kierownice... Czy byłby ktoś w stanie zaproponować jakieś sprytne rozwiązanie tego problemu?

Z góry wielkie dzięki!

Napisano

Samą kierownicę da się zmienić - musisz tylko szukać prawdodpodobnie kierownicy o grubości mocowania 25,4 a nie 31,8 tak jak w przypadku tej drugiej na zdjęciu. Mostek natomiast musisz szukac taki jak obecnie ale ze stałym wniosem i  może krótszy.

Napisano

Nie za bardzo istnieje możliwość wymiany, najlepiej zrób zdjęcie twojego roweru, tak żeby było widać jak wysoko faktycznie jest w nim kierownica, jeśli jest tak jak na pierwszym zdjęciu, to założenie redukcji na mostek tego typu jak na dole będzie skutkowało pokracznym wyglądem, założenie widelca z długą rurą sterową będzie wyglądało tak samo dziwacznie.

Ewentualnie szukać mostka tego samego typu jak twój, lecz ze stałym wzniosem.

Napisano

@@@Rulez, , wyraziłem się faktycznie mało prozycyjnie. Chciałbym wymienić mostek z kierownicą.