bios Napisano 11 Grudnia 2013 Napisano 11 Grudnia 2013 Jakiś czas temu przypadkowo najechałem na "coś" i w tylne koło się nieźle scentrowało, przednie dało się uratować. Mój rower to starsza Motobecane, coś takiego: http://cdn.velospace.org/files/DSC00988.1024.b.jpg Całość chodzi na osprzęcie Shimano 105. Nie znam się superowo na rowerach, wiem, że kupowałem do niego opony 700x23c. Pytanie brzmi: Czy znajdę coś sensownego do kupienia 300zł - max za komplet lub połowa z tego za jedno koło?
starosta Napisano 11 Grudnia 2013 Napisano 11 Grudnia 2013 Byćmoże - trzeba tylko wiedzieć ile ważysz i na po jakich drogach jeździsz ?
bios Napisano 11 Grudnia 2013 Autor Napisano 11 Grudnia 2013 89/90kg, wzrost - 182 Jeżdżę w okolicach Przemyśla (podkarpacie). Drogi są dobre.
starosta Napisano 11 Grudnia 2013 Napisano 11 Grudnia 2013 Jeśli stara piasta jest nieuszkodzona to najlepiej na niej zapleść koło na tył.. Szacowany koszt - szrychy bez cieniowania z nyplami ok 1,50-2zł/szt.. w ilości odpowiedniej do posiadanej piasty. Obręcz na przykład MACH 1 CFX to wydatek około 70zł.. + zaplot pewnie ze 40zł trzeba dać. Razem w 150zł się zmieściliśmy. Jeśli nowy komplet przód +tył to można popytać w lokalnych serwisach rowerowych o złożenie kół - piasty w tym budżecie chyba tylko kulkowe, szprych przy Twojej wadze nie mniej niż 32.. tutaj przykład Lub zamówić coś takiego - wprawdzie 50zł przekraczają budżet - na piastach shimano sora - tutaj przykład Wybór sklepu z przykładami jest przypadkowy. Koła w podobnych cenach złożysz u siebie w mieście. Najwyżej trzeba będzie poczekać na dostawę towaru z hurtowni, lub skorzystać z tego co poleci lub ma w promocji serwisant.. Powodzenia.
bios Napisano 11 Grudnia 2013 Autor Napisano 11 Grudnia 2013 To będzie ok? http://bikepark.com.pl/sklep/obr%C4%99cze/mach1-cfx Rozumiem, że brać 36 otworów?