Skocz do zawartości

[przerzutka tył,przód,kaseta]

alien1987

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Panie i panowie jako że zabrałem się za serwis a w zasadzie generalne zmiany po chyba 7 czy 8 latach w moim rowerku prosze was o pomoc w doborze komponentów gdyż ja obecnie jestem laikiem jesli chodzi o modele firmy itp.

Mam ramę : amstaff duncon , Kierowniica i mostek : NS , Amortyzator : Rst 120 skoku olej - mimo wieku daje radę, obręcze 26 duncona , piasty shimano ( nie wiem jaki mopdel )

pod to chce kupić : kasetę , tylną i przednią przerzutkę, korbę

jak na razie myślałem o czymś takim - Kaseta Sram Pg 820 ośmio rzędowa, przerzótka tył slx

Rower ma służyć do rekreacyjnej jazdy po lasku , szosach itp taże nie musi to być sprzęt z wysokich półek ale tez nie najtańsze co da się wsadzić. Z góry dziękuję za rady co do modeli owych części.

Napisano

Kaseta gh41 lub 51

Kolego dzęlki za odpowiedzi ale nie bardzo wiem cóż ma oznaczać gh41 lub 51 szukam i nie moge znalesć - jakbyś rozwinął było by fajnie

Napisano

Kolega się po prostu pomylił i zamienił litery. Prawidłowo to CS-HG41 lub CS-HG51. Natomiast nie kupuj żadnej kasety do 8 sp od Sram'a.

Napisano

To prawda, miękkie są te kasety, mojemu koledze po prostu pękła na pół ..

Mam HG-51 - Polecam

Co do korby to myślę, że Alivio powinno wystarczyć

http://allegro.pl/korby-shimano-fc-m405-42-32-22-nowe-alivio-i3668721528.html

nie może cała na pół, ale jednak  :woot:

1011130_127774574099231_250437254_n.jpg

wielkie dzięki ;) więc pewnie kaseta - Shimano cs-hg41 zostanie zakupiona :-)

Zostało teraz przerzutka na tył ( w prawdzie mam shimano alivio rd-m410 sgs cr lub jej starsza wersję ale ma zjedzone już kułeczka a isam wózek był prostowany całość odarta i ma kupę lat ) więc prosze o podpowiedzi

Przerzutka przód , no i jeszcze potrzebuję szprych i tu też mam dylemat więc jełsi coś macie piszcie bardzo mi to pomoże

Napisano

Więc tak po namysłach radach i poradach z forum chyba decyduję się na zestaw :