Skocz do zawartości

[suport] Luzy i strzelanie w supporcie i nietypowy problem..


SzaroZolty

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejka

 

Piszę do was z problemem, mianowicie luzy w supporcie. Po odkręceniu korby itp., oglądam suport i patrzę, a ten się kręci w misce. Rower jest teoretycznie nowy bo ma jakiś niecały miesiąc. Da się to jakoś zlikwidować, czy kupić nowy suport? suport to: http://avebmx.pl/czesci/suporty/Suport-Dartmoor-Spanish-BB

 

Problem 2. Podczas pedałowania, gdy mocniej docisnę słychać pojedyncze "strzały". Co może być problemem? Pedały dokręciłem tak gdzie się je wkręca i odkręca, czyli obok korby. W środku dokręcić nie mogę, bo nie mam takiego klucza nasadowego.

 

Problem 3. (XD) Ostatnio po dość długiej jeździe z kolegami, coś w supporcie zaczęło piszczeć przy pedałowaniu, potem pedałowało się tak ciężko, że prawie w ogóle się nie dało jechać. Co to może być?

 

Aha, rower to NS HOLY 1 2012

 

 

Dzięki i pozdrawiam 8)

Napisano

Jeździsz z niedokręconym suportem? Ehh... Wymontuj go i sprawdź gwinty misek i mufy. Miejmy nadzieję, że ich nie pozrywałeś. Strzelanie pochodzi z łożyskowania suportu lub pedałów, dlatego nie obędzie się bez ich rozkręcenia i oceny stanu łożyskowania. Wymiana łożysk w suporcie to kilka no może kilkanaście złotych, a o pedałach nic ci nie powiem, bo nie wiem jakie mają łożyskowanie.

 

edit: Sorry, nie zauważyłem od razu tego suportu... Zdaje się że nie ma gwintów. Więc jeszcze raz. Rozbierz go i sprawdź stan łożysk, nasmaruj, a potem skręć wszystko ciasno razem i tyle.

Napisano

Jeździsz z niedokręconym suportem? Ehh... Wymontuj go i sprawdź gwinty misek i mufy. Miejmy nadzieję, że ich nie pozrywałeś. Strzelanie pochodzi z łożyskowania suportu lub pedałów, dlatego nie obędzie się bez ich rozkręcenia i oceny stanu łożyskowania. Wymiana łożysk w suporcie to kilka no może kilkanaście złotych, a o pedałach nic ci nie powiem, bo nie wiem jakie mają łożyskowanie.

 

edit: Sorry, nie zauważyłem od razu tego suportu... Zdaje się że nie ma gwintów. Więc jeszcze raz. Rozbierz go i sprawdź stan łożysk, nasmaruj, a potem skręć wszystko ciasno razem i tyle.

Zrobiłem tak jak powiedziałeś. Dalej tak samo, oddaję rower do serwisu...

 

Można zamknąć, dzięka

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...