Skocz do zawartości

[Korba] Kupno nowej korby

Dejvid

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

posiadam stary rower górski z 2000r.

Mam w nim:

- wolnobieg: Shimano MF-TZ21.

- manetki: Shimano Revoshift SL-R35

Chcę kupić takie częśći do niego 

- korba: Shimano Altus Octalink FC-M311

- przednia przerzutka: Shimano Acera FD-M360

- tylna przerzutka: Shimano Acera RD-M360

- łańcuch - Shimano CN HG40

Nie znam się zbytnio na częściach rowerowych.

Czy taki zestaw będzie ze sobą bez zarzutów współpracował ?

Co jeszcze muszę dokupić do np wymiany korby ? Suport ?

Z góry dzięki za pomoc.

Napisano

Jasne, że tak.

Jednakże może się pojawić problem, że nowy łańcuch nie będzie chciał się "dogadać"

ze starym wolnobiegiem, więc możliwe, że do listy zakupów trzeba będzie dołożyć zakup nowego.

Suport - jeśli stary to octalink i nie sprawia problemów, to nie widzę potrzeby.

Natomiast jeśli masz stary suport na kwadrat, to musisz kupić octalink do korby octalink.

Napisano

Suport jest jakiś pewnie no name, tak jak korba zwykła czarna, tak samo przednia przerzutka bez napisu.

Tylna przerzutka nosi nazwę SAIGUAN, tak jak poprzednie manetki. Tak więc bardzo możliwe, że większość rzeczy jest SAIGUAN.

Opony KROS KING.

Nazwa roweru to BROS. Taką przynajmniej ma naklejkę.

Co do wolnobiegu to 2 lata temu zakupiłem MF-TZ21. Od tamtej pory zrobiłem może z 30 km. Z tym, że łancuch jest stary, więc może dojechał ten wolnobieg. Nie wiem.

Ogólnie to kiedyś chciałem wymienić tylne koło i przełożyć ze starego wolnobieg, to mi w sklepie powiedzieli, że nie dadzą rady go zdjąć, bo już nie ma takich kluczy. :laugh:  Dlatego byłem zmuszony do zakupu wolnobiegu wraz z kołem.

Mogę zrobić zdjęcie w jakim stanie jest wolnobieg.

Tak samo poszczególnych zespołów, może coś jeszcze do wymiany jest.

• Mod Team
Napisano