xmartin Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Witam Mam w rowerze opony o rozmiarze 23-622 (700-23C). Nie znam się ta tych rozmiarach a chciałem je zamienić na coś grubszego (większy balon). Byłbym wdzięczy za podpowiedzi. Pozdrawiam
rybciasum Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 wybacz, forum wróżkarskie to nie tutaj... pokaż chociaż zdjęcia roweru, możesz kupić np 700x32c, ale nie wiem czy wejdą do ramy?
xmartin Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Napisano 9 Kwietnia 2013 Głównie chodzi mi o numerację - nie znam się na oznakowaniu. Miejsca w ramie raczej nie zabraknie. Pozdrawiam
Mod Team mrmorty Napisano 9 Kwietnia 2013 Mod Team Napisano 9 Kwietnia 2013 z tym wróżeniem to sporo prawdy jest, aczkolwiek odpowiem mniej dosadnie Najpierw musisz pomierzyc ile obecnie miejsca masz w ramie jak i na szerokośc tak i na wysokośc od opony.
seraph Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 Co do oznakowania to ta niższa wartość to szerokość balonu opony (także wysokość ale do średnicy bym tego nie redukował). Musisz zmierzyć rozstaw widełek żeby weszło do ramy i przydało by się znać szerokość wewnętrzną obręczy, bo obecna opona jest dość wąska, a potem poczytaj to: http://www.forumrowerowe.org/topic/66200-opony-kompatybilnosc-opon-z-obreczami/
xmartin Napisano 9 Kwietnia 2013 Autor Napisano 9 Kwietnia 2013 Przepraszam byłem nieprzygotowany. Obecna opona ma ok. 23mm. Na widelcu mam po oby stronach po około 5mm wolnego (z tyłu więcej). Pozdrawiam
rybciasum Napisano 9 Kwietnia 2013 Napisano 9 Kwietnia 2013 POWINNO wejść, aczkolwiek załatwiłbym od kogoś większą i przymierzył, ja w mojej szosówce miałem o wiele mniej miejsca