raiz Napisano 14 Stycznia 2013 Napisano 14 Stycznia 2013 Witam, Noszę się z zamiarem zakupu opon do długich jazd tlenowych – interesuje mnie coś typowego na szosę. Formicki Bike zaoferował Schwalbe DURANO HS 399 26 cali kevlar za 99zł. Opona ma b.pozytywne opinie i sprawdziłem oponę o rozmiarze 26 x 1.1 da się fizycznie założyć na felgę XT, model z 2012r (WH M785), ale po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku, iż opona nie będzie miała kształtu zaprojektowanego przez Schwalbe. Nie spodziewałbym się, żeby spadła z felgi, ale prawdopodobnie będzie źle pracować na zakrętach, ponadto najmniejsze nierówności będą znacznie groźniejsze dla felg przy bezpośrednim kontakcie. Sądzę, że taka opona jest trochę za mała. Mozecie wypowiedzieć się w tej kwestii? Chciałbym też prosić o jakąś propzycje – nie mam doświadczenia z oponami szosowymi. Budżet do 100zł szt. Chciałbym kupić coś lepszego. Pzdr.
vitesse Napisano 15 Stycznia 2013 Napisano 15 Stycznia 2013 ja mam kolo wh-m770 i opona schwalbe 1,75 lezy bardzo dobrze, co do takiego waskiego balona jka chcesz kupic to nie wiem