Cedro Napisano 2 Listopada 2012 Napisano 2 Listopada 2012 Witam,mam znany problem z cykaniem/pykaniem w suporcie FSA Megaexo. Siedziałem trochę nad tym tematem czytając o nim na różnych forach i dowiedziałem się o możliwych usterkach.Rozłożyłem suport na części - no i chrupie coś w łożyskach, jedno kręci się lżej, drugie ciężej. Chciałem wymienić same łożyska, jednak dowiedziałem się o tym sławnym 1 mm luzu (Megaexo ma rozmiar 24x37x7) i kombinacjach żeby go wypełnić. A ja już nie mam ochoty kombinować i tracić na to więcej czasu.Nie znam się prawie w ogóle na suportach, dlatego zwracam się tutaj o poradę, jakie konkretne modele mogę użyć jako zamienniki dla mojego.Mój sprzęt to:FSA Megaexo BB-8000/6000BC 1,37"x24T+ korby FSA GossamerProszę podawać (o ile to możliwe) linki do sklepów (za kilka miesięcy ciężko będzie uzyskać informacje z postów, gdzie będą martwe odnośniki do Allegro).Zależy mi najbardziej na doświadczeniach użytkowników, którzy sami wymieniali megaexo na inne modele.Chciałbym wyrobić się w 100zł.
Rulez Napisano 2 Listopada 2012 Napisano 2 Listopada 2012 Pasują suporty kompatybilne z Hollowtech II (stosowałem zamiennie), możesz kupić Shimanowski albo jakiś inny ...
Cedro Napisano 3 Listopada 2012 Autor Napisano 3 Listopada 2012 Sporo czasu spędziłem na porównywaniu różnych modeli i doszedłem do tego, o czym Ty mówisz - że te, które są kompatybilne z HTII, będą też kompatybilne z FSA. Dla pewności pisałem do różnych sprzedawców i to oni wprowadzili mnie w konfuzję: że Token TK877EX nie będzie pasował, że Accent BB-EX1 też nie. Za to dostałem podpowiedź od jednego ze sprzedawców, że pasować będzie Accent w wersji Truvativ/Sram, gdzie jest zróżnicowana średnica 22/24 mm - co wg mnie odpada (chyba, że się mylę). Myślę, że zdecyduję się na Aerozine BB-05-XC-73/68 http://www.aerozinebike.com/products36.htm Cokolwiek kupię, to napiszę czy pasuje i jak działa.