Skocz do zawartości

[Łódź] poszukuje towarzysza/ki


Molina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mieszkam w Łodzi (centrum) poszukuje chętnych na wycieczki rowerowe. Jeżdżę od kilku lat ale w ostatnim roku wkradł mi się leń, teraz próbuje wrócić do pedałowania. Nie myślę tu o jeździe rekreacyjnej. Na razie robię krótkie wycieczki nie dłuższe niż 30-40 kilometrów. Jeżdżę na rowerze MTB. Interesują mnie trasy mieszane, najlepiej na obrzeżach łodzi albo poza miastem. Od razu zaznaczam że enduro mnie raczej nie pociąga. Jeśli ktoś jest fanem wieczornych wypadów - tyle że nie w lesie (dziki wystarczająco mocno mnie do tego zniechęciły) to zapraszam tym bardziej. Przy dobrych wiatrach przyłączyłaby się jeszcze jedna osoba która ma dużo większe doświadczenie rowerowe niż ja. mam 25 lat. jeśli ktoś ma jakieś pytania, chętnie odpowiem i zapraszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak szczerze odpowiedz i to nie jest złośliwe tylko jedna rzecz mnie zastanawia, czemu nie napisałaś w temacie?

http://www.forumrowe...refy-xc-zone-;/

 

2. Mogę pojeździć, pewnie nie tylko ja jeden. Wieczorem również. W sumie na takie wypady 30-40km to tylko wieczorem mogę się wybrać.

Jeślibyś się na dłuższe trasy zdecydowała to z użytkowniczką @alkor (o ile Asia by chciała) mogłabyś się z nami przejechać, ale to w dzień bardziej. Tak 60-90km zwykle jeździmy.

Niestety jak się robi jakieś weekendowe wypady tu na forum, to tak zwykle 100+ wychodzi, nawet gdy ma być mniej. Poczytaj temat do którego link podałem to zrozumiesz:P

 

No i musi mi przejść moja chwilowa niechęć do roweru...

 

 

PS: Oczywiście, że jak po nocy to do Lasu:) Się jeszcze jednego kolegę z forum zabierze, Tomka. Możne znów o 24 w Łagiewnikach zerwie łańcuch i będzie kamieniami skuwali:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach