Skocz do zawartości

[1500] mini ranking rowerow

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

z góry chcialbym powiedzieć, że nie lubię "zawracać dupy" forumowiczom zakładając "kolejny identyczny temat", ale jestem zupełnie zielony w tematyce, a planuje zakup roweru w najbliższym czasie, niestety po wielu godzinach czytania nadal nie jestem w stanie dokonać wyboru stąd i ten topic. Pomyślałem, że dobrym pomysłem dzięki któremu nie tylko ja skorzystam było by wymienienie rowerów obecnie dostępnych o zbliżonej cenie i poproszenie bardziej doświadczonych forumowiczów o posortowanie ich w kolejności od najlepszego/najbardziej opłacalnego do najsłabszego/najmniej opłacalnego zakupu. Poniżej wymienię 10 rowerów do których się "zawęziłem" jeśli są (a na pewno są ;]) inne/lepsze propozycje to również można je dodawać do rankingu. Jako odpowiedź wystarczy samo posortowanie chyba, że ktoś jest gotów dodać mały (lub większy) komentarz/uzasadnienie ;]. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego że każdy ma inne zdanie i nie otrzymam jednolitych wyników ale jeśli jeden rower pojawi się u wielu osób na wysokim miejscu, a inny u większości na niskim to łatwo wtedy można dojść do 2-3 modeli które uznamy dla nas za "najlepsze". Tak więc bez przedłużania poniżej linki do rowerów w losowej kolejności:

Giant ROAM 4 - cena 1550

Unibike CrossfireGTS - cena 1550

Kross Evado 2.0 - cena 1600

Kellys Coach - cena 1650

Kellys Viper 5.0 - cena 1650

Kellys Viper 4.0 - cena 1550

Merida Matts 20-V - cena 1670

Merida Crossway 10-V - cena 1450

GT AGGRESSOR 2.0 - cena 1500

Author Classic - cena 1550

jak widać wymieniłem rowery zarówno crossowe jak i mtb, to dlatego, że nie zdecydowałem jeszcze na 100 procent co kupię (choć na 80 procent zdecyduje się na crossa). Mam nadzieję, że nie proszę o zbyt dużo i jeśli topic się rozwinie to przyda się nie tylko mi ale także wielu innym osobom.

Pozdrawiam :)

Napisano

[LAZARO EVOLUTION V3 - 14,5 kg MTB 1000 zł

Lazaro Integral Full Alivio - Cross 1000 zł