Skocz do zawartości

DyktaTusek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kaczor Donald
  • Skąd
    z BND o.Skawina

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika DyktaTusek

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

45

Reputacja

  1. Zdecydowanie tak, tu się warto na większy wydatek szarpnąć, z czasem będzie taniej!
  2. No zgadzam się z Tobą, ale dlaczego o tym nie dyskutować. Dla mnie to ma sens. Raz to ja chcę to zrozumieć, a dwa może ktoś świeży tu zaglądnie, przeczyta i zmieni swoje zdanie w tej kwestii bo się pszestraszy, bo pomyśli, bo coś tam. Ja generalnie nie rozumiem tego parcia na tą większą moc czy manetkę skoro na wyższych trybach ruszanie nogami nawet dla emeryta z bębnem piwnym w legalnym ebajku jadąc po mieście jest czystą formalnością. No i przecież chińskie marki znacznie tańsze niż renomowani producencji z jakimiś Bafangami można też legalne kupić.
  3. I ja tak wielokrotnie używałem napędów (11ki mnie ominęły), i choć to faktycznie jakoś tam działa, to w porównaniu do homogenicznego napędu po prostu gorzej. Co tu się zresztą dziwić, przecież producent dopracowywuje detale ukształtowania ogniw łańcucha do zaprojektowanego kształtu zębów, o tym są całe książki. Tylko tyle i aż tyle, nie ma tu nic odkrywczego.
  4. Łańcuch z kasetą to chyba najważniejsze by brać włąśnie z tej samej firmy. Łańcuch GX faktycznie padaka straszna.
  5. O legalności manetek nie decyduje ani sąd ani producenci rowerów. Reguluje to zapewne jakaś dyrektywa/norma UE wdrożona w PL. Nie rozumiem, przecież jest zainteresowanie tematem i właśnie po to są fora dyskusyjne by o tym dyskutować, czyż nie? A temat jak najbardziej związany z rowerami i to legalnymi bo w końcu dobrze by sobie uświadomić gdzie leży granica i uświadomić jak najwięcej ludzi. No i jak ktoś nie chce czytać przeciez nie musi? Widziałeś ulepa co ma manetkę i ograniczenie do 25km/h ? A przecież o masę takich czołgów i rozwijaną przez nie prędkości tutaj głównie chodzi, manetka tylko wskazuje z czym mamy do czynienia śmiem twierszić w 100%.
  6. Już go nie mam, ale miałem Speca z 700ką. Jeździłem też rok wcześniej pożyczką z CX Performance gen.4, tym aktualizowanym do 85Nm. I w ciężkim terenie, w wyższych górach np. taka Mała Fatra/Martinki dałem radę przejechać 60km przy przewyższeniach rzędu 2200, większość z ECO, czasem wsparcie z Traila, a na większych nastromieniach Walk Assist, waga ok 80kg. Rok później na Specu (jak się nie psuł) podobna trasa i warunki i coś tam nieco baterii zostawało, no ale tam była wspomniana 700ka. Po płaskim na ECO to przejedziesz spokojnie drugie tyle.
  7. Przede wszystkim, przewyższenia do pokonania, nawierzchnia i prędkość/przełożenia. Zupełnie inaczej drenuje baterię jazda pod górę w terenie a inaczej po twardym szutrze czy asfalcie. Podobnie jazda po płaskim w porównaniu do nachylenia, nawet takie 4-5% ma duże znaczenie. No i gnanie zwłaszcza podjazdów, da się na twardo nawet i 20km/h, ale zdecydowanie lepiej jechać wolniej na miększych przełożeniach, to dużo oszczędza energię w baterii.
  8. Ciekawy materiał w kwestii manetek poniżej. p.s. Mam nadzieję że przemądrzały jak wujek na imieninach forumowy gburzowiec tu zaraz nie przyleci jak mucha do .... korzucha, i admin się nie wzburzy zamykając kolejny, na czasie, jakby nie było związany z rowerami ciekawy temat
  9. Zgadnie ktoś gdzie to? Rowerowe foto bo na tripie w góry. Teraz sowa ale 'akcesoria' tam się zmieniają.
  10. ^^^ jak sugerowałem wcześniej, wspomniana wizyta bardzo wskazana, choć sam już nie wiem czy to coś da olemat nie wiem czy było, stare, ale na czasie:
  11. Twoje uwagi i durne wymądrzanie się albo szukanie dziury w całym, czepianie się blędów czy inszych literówek itp. jest jak widzę mocno irytujące nie tylko mnie. Ale wiadomo, jak ktoś nie ma nic mądrego do powiedzenia..... Tak jak radziłęm ogólnie, to teraz doradzę szczególnie. Idź lepiej to tego lekarza od głowy, bo ewidentnie masz człowieku jakiś problem ze sobą, a przed A dopisz sobie V i będziesz miał coś fizycznie chciał olemat.
  12. ^^^ Ten problem fizyczny musi być naprawdę poważny, skoro normalne e-bajki ze swymi parametrami stanowią dla nich barierę w podjeżdżaniu. Może to ludzie z jakimiś zesztywnieniami w kolanach jak u psów co chodzą jak na szczudłach, dysplazja? Ja jednak myślę, że to bardziej problem dla lekarza, takiego od głowy.
  13. Jak taka 'pissssta' jak ja, powtarzam JA, bez manetki może żyć, no jak ?! Jadę sobie pod górę takim legalnym polskim SUVem Ecobika jak poniżej z motorem Panasonica co ma 890W mocy w 'piku', 95 niutków momentu (toż to ledwo ponad 2 razy tyle co miał Maluch, kuźwa za maaaało! ), pojemność nawet i 1080 Ah czyli pewnie na Zakopane i z powrotem, ale kurde jak to? Muszę pokręcić nóżkami? Toż to Jeep ane upokorzenie i brak demokracji ! Nie ma mowy, ma być p....a manetka i chcę sobie latać po ściżkach rowerowych, szybciej niż wolno bo to moja wolność, mam innych w dooopie, koniec, basta! 😄 Rower elektryczny Ecobike Expedition Yellow SUV | Ecobike Rowery Elektryczne
  14. Brawo, brawo, brawo, cieszy to ogromnie. Tępić, tępić i jeszcze raz tępić tych idiotów, świadomych czy nie jakim są zagrożeniem dla siebie i dla innych na takich nielegalnych ulepach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...