Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      4 762


  2. 100lar3k

    100lar3k

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 389


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      7 662


  4. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      2 466


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.02.2022 w Odpowiedzi

  1. Dawno mnie nie było. Albo inaczej dawno nie miałem wolnej chwili żeby odpisać. @Sobek82Odniosę się do rosyjskiej wersji cornerbara. Znalazłem dokładnie to co sobek pokazywał kiera była po około 64 dolce wysyłka z Rosji oczywiście. Nie władam za dobrze cyrilicą ale na profilu instagramowym gościa są podane wszystkie wymiary https://www.instagram.com/p/CW7c0LIMmXB/ Gość na swoim profilu ma więcej ciekawego szpeju do rowerów. Myślę, że sobek znalazłby inspirację dla siebie i mógłby coś ciekawego sklecić. Nie znalazłem żadnej strony przez, którą można zamówić kierownicę. Jedynie jest kontakt przez insta. To tak jakby ktoś chciał zamówić. @trendyfendi Ja tam lubię spam od sobka. Ma bardzo ciekawe i nietuzinkowe pomysły. Choć sam czasami jestem na niego wkurzony bo wrzuca zdjęcia bez opisu i czasami nie wiem co on tam kombinuje. @itrW sumie posiadam korbę Sram NX w standardzie Dub i u siebie nie zauważyłem żadnego problemu. Korbę mam od lipca zeszłego roku i jakiś czas temu rozbierałem ją żeby piach wyskrobać. I planowałem kupić kolejną do hultaja ale @kazafaza miał akurat bardzo fajną korbę pod gpx na sprzedaż. A propo stali to udało mi się wprowadzić kilka ulepszeń do hultaja. W końcu znalazłem odpowiedni mostek. Bardzo długo szukałem ale wreszcie się udało Udało mi się kupić sztycę tytanową po bardzo okazyjnej cenie. A tak prezentuje się nowy zestaw w terenie I cały rower prezentuje się tak. Przetransferowałem Brooksa do Hultaja. Wydaje mi się, że to siodełko robi się coraz wygodniejsze. Chociaż mam jedno zastrzeżenie do wersji z dziurą ale to już pewnie indywidualne preferencje. Jeszcze muszę korbę od kazy zamontować bo nie miałem kiedy zmienić. Chciałem jeszcze zmienić hamulce ale dostępność TRp HyRd pod mocowanie postmount jest bardzo słaba. Drugi model jaki był w moim kręgu zainteresowań to yokozuna ultimo ale tu cena przyprawiła mnie niemalże o zawał serca i dostępność w Europie zerowa. Mała edycja @Sobek82 Gdzie udało ci się dorwać ramę longienka
    6 punktów
  2. Bo jeszcze rano słonko błysnęło, w lesie jeszcze ok, reszta to brud
    6 punktów
  3. Bo za oknem lipa, a w głowie ciągle tlą się wspomnienia U Was też taka pogodowa bryndza?
    5 punktów
  4. Bo w lesie jakby trochę mniej wietrznie...i jest jakaś namiastka zieleni.
    4 punkty
  5. Jak coś mam bazę tylko kiper na bagażnik trzeba wrzucić
    4 punkty
  6. Bo dumałem gdzie @IvanMTB mógłby zasmakować jeziora: fot.: @adamos
    4 punkty
  7. 3 punkty
  8. Grizl jak na rowery szosowe ma długą ramę i krótki mostek. Łatwiej w razie czego będzie "powiększyć" mniejszą ramę poprzez zakup dłuższego mostka ze wzniosem, niż skracać za dużą.
    1 punkt
  9. Ja przy ok 180 wzrostu i 84 przekroku mam M-kę. Rower jest dość długi i dodatkowo sztyca ma offset 20mm i musiałem wstawić inną z mniejszym przesunięciem (8mm) bo pozycja była trochę za bardzo wyciągnięta jak dla mnie. Teraz jest komfortowo. Jeśli faktycznie masz przekrok 80,5 to u Ciebie siodło będzie niżej o jakieś 4cm niż u mnie czyli praktycznie zrównasz się z mostkiem - zobacz na zdjęcie (u mnie wysnięcie jest na 75 cm). Osobiście brałbym tak jak pisze kalkulator na stronie. W S-ce będzie krótsza rama ale sztyca nie będzie wsunięta tak mocno jakby była w M. Możesz sobie krótszą ramę skompensować poprzez dłuższy mostek 90mm i pozycja raczej będzie spoko.
    1 punkt
  10. @habentes Mogę polecić ten sklep, robiłem tam kilka razy zakupy polując na częsci do swojego stretch cruisera, kupiłem tam praktycznie wszystko poza ramą i nie było żadnych problemów. Co do cen to zależy, od tego czy części nowe, czy używki itd. Najtaniej pewnie upolować taki rower, bo czasami sie trafiają, ale na nowych częsciach w 2k raczej się zmieścisz. Mnie mój wyszedł ponad 3k na nowych częściach (tank plate własnoręcznie). Jednak te rowery to fajnie tylko na zdjęciach wyglądają i do lansu po płaskim się nadają ;).
    1 punkt
  11. No to aktualne ceny ze strony 3649 Expedition, Atlantis 4500 bez złotówki Także, Expedition w starej cenie, brałbym bez zastanowienia, Altantis w nowym roku będzie zauważalnie droższy i różnica będzie też dużo większa. I - żebyśmy się zrozumieli, zarówno napęd 3x9 Alivio i 3x10 Deore będą dobre na zróżnicowany teren/różne pory dnia/długie dystanse. Chodzi po prostu o to że 10rzędowy działa nieco płynniej. Ale czy jest wart wydania tysiąca złotych więcej na rower? Raczej nie. Pamiętaj że jakby brakowało Ci "światła" wieczorami, zawsze możesz do Expedition dorzucić sobie jakąś lepszą lampkę, nie jest to duży wydatek, bo powiedzmy niecałe 200zł za AXA Blueline 50 która daje mocniej rozproszone światło. Z doświadczenia wiem że to mocno poprawia komfort jazdy wieczorem, człowiek się raźniej czuje z lepszą lampką Wymiana jest banalna więc sklep pewnie na poczekaniu by to zrobił. Ale, to dopiero jak uznasz że światło w Expedition jest za słabe. Bo ono złe nie jest, ale jednak specyficzne - nie daje plamy światła tylko taki dziwny kształt.
    1 punkt
  12. Golda 35 zdecydowanie sobie odpuść, bo taki Recon z grubszymi goleniami, którego w zasadzie nie da się ulepszyć. Revelation i Yari to znacznie lepsze widelce. Revelation to Pike, tylko z tłumikiem Motion Control (MC) . Można do niego wsadzieć znacznie lepszy tłumik Charger z Pike'a oraz najnoeszą wersję spężyny Debn Air, efektywnie zmieniając go wi aktualnego Pike'a. Yari to z kolei Lyrik z tłumikiem C. Tak jak w wypadku Revelationa, można do niego wsadzieć najnowsze wnętrzności z Lyrika - tłumik Charger i sprężynę Debon Air - dzięki czemu będziesz miał Lyrika. Revelation/Pike jest lżejszy, a Yari/Lyrik szywniejszy i bardziej pancerny. Obydwa też mają lepsze tuleje ślizgowe niż 35 - szersze i lepiej osadzone. Jeśli możesz kupić Revala lub Yariego, to nawet nie zawracaj dobie głowy Goldem 35.
    1 punkt
  13. Ja powiem, że prowadzi się inaczej. Mimo wszystko, całkiem fajnie polubiliśmy się z kornerbarem, aż za bardzo... Tylko ja mam tego z imporu... zza oceanu. Nie wiem czy to się liczy
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Jak to kiedyś po pół nocy Peak mi powiedział- rower ma łączyć, nie dzielić. Stal, rejn old ssie, ty tam czy kolum bus jest. Romet to tylko pretekst do dyskusji. Btw. Do gienka wleci wideł Salsa, salsa cromoto grande disc 29" Pozdrow'er
    1 punkt
  16. Skoro masz 4500 zł do wydania to ja dorzucę do rozważenia https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-300795?mc=8405267&c=Szary - zalety to przede wszystkim powietrzny amortyzator, dostępność i (nie dla wszystkich) napęd 1x11 tylko trzeba by dokupić bagażnik + oświetlenie + błotniki.
    1 punkt
  17. Pamiętaj że osprzęt nie jest na stałe przyspawany do roweru - zawsze można go zmienić, szczególnie w takiej sytuacji jak konkretnego roweru nie można kupić. Expedition ma tańsze opony (najprostsze do zmiany), korbę na tzw. kwadrat, czyli teoretycznie mniej sztywną, dla Ciebie bez znaczenia. Słabszą przednią lampkę - tzn. czuć (a raczej widać) że Atlantis ma lepszą, ale ta z Expeditiona wystarcza do jazdy miejskiej. Jeśli planujesz jeździć po polach, szutrach wieczorem/w nocy to warto mieć lepszą albo dodatkową na kierownicy - bo nic nie stoi na przeszkodzie żeby dołożyć. Największe różnice są właśnie w hamulcach i napędzie. I o ile podstawowe hamulce które są w Expedition w zupełności by Ci wystarczyły to jednak różnica w działaniu napędu 3x9 Alivio i 3x10 jest bardziej odczuwalna, nawet przy takiej rekreacyjnej jeździe. Mówiąc krótko działa to po prostu płynniej, musiała byś się przejechać i porównać - może w sklepie jest model Viper który też ma Deore 3x10 (choć raczej wątpię, to chodliwy model). Jeśli płynność działania napędu Alivio 3x9 Ci odpowiada, i nie odczuwasz potrzeby posiadanie lepszego, to spokojnie możesz brać tańszy model. Takie elementy jak lampka czy opony są do wymiany w trakcie użytkowania. Jeśli nie - napęd można zmienić, nawet na starcie, ciągle są pocovidowe braki w częściach więc nową przerzutkę, kasetę, łańcuch i manetkę spokojnie można by sprzedać a założyć sobie do Expedition przerzutkę Deore 10 rzędową, z manetką, kasetą i łańcuchem. Wiem, nie każdy chce modyfikować nowy, pachnący świeżością rower - ale jak sytuacja wymusza, to czemu nie. No i jeszcze jedno - w jakiej cenie proponują Ci Expedition? Bo na stronie są już nowe ceny, na kolejny sezon/kolejne dostawy, a to co jest w sklepach teoretycznie powinnaś kupić w starej cenie.
    1 punkt
  18. Bo jeszcze rano biało się trzymało
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...