Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 466


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 029


  3. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      3 121


  4. Endurooman

    Endurooman

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      53


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.06.2020 w Odpowiedzi

  1. 7 punktów
  2. Spa, specjalność - kąpiele błotne.
    7 punktów
  3. Bo po co gravelem zjeżdżać asfaltem jak można po płytach betonowych
    6 punktów
  4. 5 punktów
  5. Bo panorama z ubiegłotygodniowego wypadu.
    3 punkty
  6. Urlop się zbliża - pogoda się psuje.
    3 punkty
  7. Bo bardzo dawno nie odpuściliśmy wyznaczonego celu. No ale po co jechać widokową trasę jak leje tak, że się zakwasów powiek dostaje od mrugania?
    2 punkty
  8. Bo za oknem paskudnie, a jak by było ładnie to bym się gapił na ten widok.
    2 punkty
  9. Ja mam viantora. Wahałem się pomiędzy Uvex a Abus, ale każdy Uvex cisnął mnie w skronie. Abus jest naprawdę spoko, ale zwróć uwagę na mocowanie bocznych pasków. Nie są idealnie przy twarzy. Podobno komuś to przeszkadzało (tak czytałem w którejś recenzji)
    1 punkt
  10. Ja mam ten sam problem z uwierającymi skroniami. I właśnie Spec Propero to był jeden z niewielu pasujących, oprócz tego miałem jeszcze Catlike (Mixino) i Ekoi (Corsa Light) i oba też ok.
    1 punkt
  11. Ja tez z tych z wieksza dynka. Giro raczej nie. Z tych co mialem sa wezsze wlasnie po bokach. KASK zdecydowanie tak, z tym ze kaski jakie mam od nich sa w nieco innej kategorii cenowej. Ale zakladajac, ze maja taka "filozofie" nie tylko w tych drozszych, mozesz sprobowac. Lata temu mialem Specialized S-works i ten rowniez byl bardziej okragly i lezal super. Abusa nie znam.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Powitoł Bo niespiesznie kulać się po wsi też trzeba mieć na czym
    1 punkt
  14. Bo fajna taka droga jeszcze zamknięta... Truskawek też byś pewnie nie rozpoznał...
    1 punkt
  15. Gdzie ja zgubiłem ten koszyk z bidonem...
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. to i ja się przedstawię .... Rama: Big 9 Speed (ALU) Rozmiar:21" Rok modelowy: 2015 Liczba biegów: 24 Amortyzator: SR 29 XCM HLO Tylna przerzutka: Shimano Acera Przednia przerzutka: Shimano M190 Manetk: Shimano Altus rapidfire 3/rapidfire 8 Hamulce: Promax DSK hydraulic 160 Mechanizm korbowy: Shimano M131 42-34-24 CG Kaseta: Sunrace CS-8s 11-32 Łańcuch: KMC8-8s Piasta przód: Alloy Disc Piasta tył: Alloy Disc cassette Obręcze: Merida Big Nine D Opony: Merida Race 29x2.2
    1 punkt
  18. Ns eccentric. Początkowo projekt zimówkowo-plusowo-dojazdowy. Rama okazała się tak dobra, że z kozy awansował na pełnoprawnego rumaka gotowego na wszystko.
    1 punkt
  19. Superior XP 979 z kierownicą 760mm, Fox'em 32, ovalem od Absolute Black. Rower w naturalnym malowaniu
    1 punkt
  20. Jechać, ciągle jechać w strone słońca
    1 punkt
  21. Bo piękny las, ale zaraz go wytną :-/
    1 punkt
  22. Bo lubię się wpakować tam, gdzie nikogo nie ma
    1 punkt
  23. Godzina piąta, minut trzydzieści.
    1 punkt
  24. Tak to wyglada po prawie 2 latach od zrobienia powłoki Ryski które były nadal są(a nawet jest pare nowych), ale nie ma żadnych przetarć i amortyzator pracuje wzorowo a nie miał lekko podczas tych 2 sezonów
    1 punkt
  25. Kurna a ja się dałem tak oszukać. Kupiłem rower z napisem Rockrider a tam pełny orzeł, karbon, osie sztywne i do tego płaski taki. Muszę zdrapać napis, może pod spodem Trek?
    1 punkt
  26. Podczas anodowania zaślepilem goleń od góry i od dołu, ale potem już robiłem bez niczego i w niczym to nie przeszkadza. Uszczelki od sprężyny powietrznej chodzą prawidłowo.
    1 punkt
  27. Dzisiaj wykonałem ponowną anode a efekt końcowy wyszedł rewelacyjny, wszystko gładko chodzi, żadnych otarć czy luzow. Goleń przygotowana do anodowania już bez powłoki, gole aluminium : Po anodowaniu : Wszystko już razem złożone i pokazanie miejsca gdzie kiedyś było przetarcie nad uszczelka : Pewnie zapytanie jak to się stało, że anoda jest złota jak oryginał, powiem tyle, że sam do końca nie wiem prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że goleń posiada jakieś domieszki, które powodują takie zabarwienie anody. Na goleni najpierw tworzyła się przezroczysta anoda, ale po pewnym czasie zrobiła się ona złota -nie barwiłem jej.
    1 punkt
  28. Po anodowaniu włożyłem tylko lewą goleń do dolnej i sprawdzałem czy nie czuć żadnych luzów i niczego nie wyczułem.
    1 punkt
  29. Anodowanie przebiegło pomyślnie, jednak ze względu na sporą powierzchnię, natężenie też było spore i ciężko było utrzymać odpowiednią temperaturę, dlatego też powłoka wyszła słabsza. W majówkę zrobię ponownie anodowanie, ale z większą ilością elektrolitu i większym zbiornikiem, żeby się aż tak nie grzało i było łatwiej utrzymać niską temperaturę. Na pierwszym zdjęciu widać miejsce przetarcia, które jest już pokryte anodą, a na drugim całą goleń. Zabarwiłem to na czerwono, chociaż jak będę ponownie to robił w majówkę, to będzie to raczej kolor niebieski i nie będzie on aż tak intensywny ze względu na twardą powłokę i trudność z barwieniem takiej powłoki. Tutaj wyszedł intensywny kolor, ponieważ były złe warunki i wyszła powłoka typu II zamiast III.
    1 punkt
  30. Jeszcze dodam zdjęcie porównujące stara powłokę, która też była twarda z nową. (nie mogłem już edytować) Przejechałem równa linią śrubokrętem z dużym dociskiem po obydwu powłokach, i można zauważyć, że na starej widać ewidentnie aluminium, a na nowej tylko głębsza rysę. Może się wydawać, że to przez jasny kolor nie widać aluminium, jednak na żywo widać, że rysa na starej powłoce odbija światło od aluminium, a na nowej nie. Stara anoda, która też była twarda jak już wyżej pisałem, jest zabarwiona na czarno jednak nie poprzez barwnik tylko inną metodę do której na razie nie mam dostępu
    1 punkt
  31. Na tym zdjęciu widać obudowę od latarki po usunięciu starej czarnej anody. Tutaj widać obudowę po anodowaniu twardym i barwienie w czerwonym barwniku, jak widać barwnik praktycznie tylko dał tylko lekki różowy odcień(na zdj ciężko to zauważyć), ponieważ barwienie barwnikiem przy twardej anodzie jest teoretycznie niemożliwe. Tutaj intensywnie rysowalem anode przez 10s śrubokrętem i jak widać jest tylko lekkie przetarcie anody, jednak rysa nie doszła do aluminium. Dopiero przy bardzo mocnym docisku śrubokręta jest możliwe zrobienie rysy do Al. Ale raczej przy pracy amortyzatora nie będzie takich nacisków, chyba że wpadnie jakiś maleńki kamyczek pod uszczelke, ale wtedy mogło by się zrobić własnie takie lekkie wytarcie anody. I na koniec dodam zdjęcie rurki która była anodowana typem II, jak widać kolor wyszedł zacny, jednak kosztem wytrzymałości powłoki, jest ona dużo słabsza w porównaniu do anodowania twardego. Anodowanie goleni będę mógł zrobić dopiero w najbliższy weekend dlatego do zobaczenia.
    1 punkt
  32. No nie wiem czy można by było nazwać to laboratorium Dodam wieczorem zdjęcie jak wygląda ta ostateczna próba anodowanej rurki przed anodowaniem goleni.
    1 punkt
  33. Z tym że aktualna anoda zostanie rozpuszczona w NaOH, i zrobi się miejsce na nową. W jednym miejscu rozpuscilem anode na goleni, i jadąc po tym palcem czuć delikatnie różnice palcem w miejscu gdzie nie ma adnody i tam gdzie jest. Dzisiaj nie dałem rady zrobic anodowania na goleniach jednak zrobiłem na mniejszej rurce aluminiowej. Musiałem zrobić odpowiedni zbiornik na elektrolit, żeby dało się anodowac długa rurę, zapewnić równy odstęp anody od katody wokół rury i miejsce na chłodzenie.
    1 punkt
  34. Po lewej stronie jest typ II, po prawej III. Widać znaczące różnice, na lewej głęboka ryse do golego aluminium, a na prawej widać tylko lekkie zadrapania, a nacisk(mocny) przy rysowaniu był zbliżony dla obydwu radiatorow. Te prześwity w kolorze są spowodowane nierówna odległościa katody, na rurze powinno być lepiej. Jeszcze zanim zrobię to na goleniach, zrobię jeszcze jedna próbkę z aluminiowa rurą.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...