Skocz do zawartości

Ranking

  1. pawel2208

    pawel2208

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      932


  2. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      880


  3. RedGary

    RedGary

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      20


  4. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      944


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.11.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo jest pięknie , widok z wjazdu na sekcje drugą super flow - Rychleby. Pozdrawiam
    9 punktów
  2. 8 punktów
  3. Zacznij od pisania poprawnie. Okazuj szacunek pisząc normalnie. Wyjmij klocki, wyszoruj klamkę, zacisk, zalej na nowo olejem, popracuj klamką, szukaj wycieku. Jeśli klocki się wysuwają, to po lekkim ich wysunięciu wyszoruj to co wyszło spod uszczelek, posmaruj wacikiem olejem, wciśnij je w zacisk. Ponownie popracuj klamką, ponownie wyczyść, ponownie posmaruj olejem w miejscu uszczelki. Jakieś szanse masz na ich rozruszanie, ale potrzeba do tego czasu i pracy. Zakładam, że nigdzie nie gubisz oleju, bo jeśli się zeszczał to musisz zmienić uszczelki.
    2 punkty
  4. Bo dziś, blisko księżyca był Jowisz.
    2 punkty
  5. Zacznij od odpowietrzenia i sprawdzenia czy nie ma wycieków.
    1 punkt
  6. Miała być zabawka na zimę, ale już wiem, że zostanie na dłużej Octane One Gridd w najładniejszym kolorze w historii kolorów
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. ....na Rysiankę.....w końcu napęd zgrany jak ma być 11/46x30t
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
  12. Bo prawie jak Danny MacAskill Więcej: http://beskidtrail.pl/beskidy-kysuckie-czyli-w-krainie-poziomych-drzew/
    1 punkt
  13. Biorąc pod uwagę jakie koszty dodatkowe ponoszą firmy sprzedające bezpośrednio (salony sprzedaży, serwisy autoryzowane) to śmiem twierdzić że Canyon obecnie wręcz łupi klientów.
    1 punkt
  14. Ridley Helium X 2019 z pewnymi modyfikacjami W końcu przyszedł. Mój pierwszy karbon. Długo czekałem, w międzyczasie zmieniłem i sprzedawcę i markę roweru. Ostatecznie, po wielu nieprzespanych nocach, zdecydowałem się na Ridleya. Nie była to łatwa decyzja - rower dość, na pierwszy rzut oka, niepozorny. Klasyczna wręcz konstrukcja z b. niewielkim slopingiem, bez żadnych "udziwnień", kilometry od amerykańskiego marketingu. Dopiero bliższe przyjrzenie się pozwoliło mi na odkrycie tego, co w nim, moim zdaniem, najważniejsze - mianowicie jest to kawał solidnej inżynierskiej roboty. Nie ma w nim, z jednej strony, żadnych ekstrawagancji, z drugiej - żadnych niedorób. Rower w sam raz dla mnie - amatora "próbującego" się z pierwszym swoim karbonowym rowerem i chcącego uniknąć wszelkiego rodzaju wtop. W stosunku do katalogowej konfiguracji zmiany objęły: 1. sztycę - trochę dziwny (aczkolwiek dość częsty) wydaje mi się pomysł dodawania aluminiowej sztycy do karbonowej ramy. Zmieniłem więc ridleyowską 4zę na Dedę Superzero. 2. kierownicę - tutaj, przyznam, trochę sam "udziwniłem" (bo aero), ale poszedłem "za ciosem" i zainwestowałem w karbonową Dedę Superzero, aby było "do kompletu" ze sztycą. 3. mostek - szczerze, kierowałem się głównie wyglądem - chciałem mieć wszystko "z serii" 4. koła - w tzw. międzyczasie zostałem fanem DT Swissów PR1400 OXiców, testując je w mojej Emondzie. Test przeszedł pomyślnie, stwierdziłem więc, że jest to bezpieczny upgrejd. 5. udało mi się również dostać inną, niż w standardowej wersji, nowszą wersję korby Rotora - Vegast O jednym, najważniejszym dla mnie, plusie Ridleya już wspomniałem. Drugi to malowanie. Nie widać tego zbytnio na zdjęciach, ale w "realu" widoczna jest staranność, z jaką ramę pokryto lakierem. Naprawdę duuży plus. No i świetna korba - istotnie lepsza od Ultegry, zarówno pod względem sztywności (aczkolwiek tutaj mocarny suport ma swoje niemałe znaczenie) jak i szybkości zmiany biegów. Wrzucenie z małego na duży blat to po prostu "pstryk". No i świetnie wygląda. Wagowo wychodzi "trochę" lżej, niż Emonda ALR6 po moich upgrejdach. O ile, nie wiem, bo gdzieś w międzyczasie zapodziałem wagę. Ale jest zauważalnie lżej, aczkolwiek różnica nie rzuca na kolana. Pewno wyjdzie z 7,6 kg ... Pierwsze wrażenia z jazdy (w porównaniu z aluminiową Emondą): jest inaczej. Dla osób mających doświadczenie z ramami karbobowymi nie będzie niespodzianki: z jednej strony zauważalnie sztywniej tam, gdzie trzeba. Nadepnięcie na pedały skutkuje lepszym przyspieszeniem - przyspieszenie odczuwa się bez żadnych opóźnień. Emonda wypada tutaj zauważalnie "ślamazarniej". Z drugiej - bardziej komfortowo - też tam, gdzie trzeba. Kostka bauma już mi nie straszna Emonda z kolei w takich przypadkach była bardzo "drewniana". Geometrycznie rama wychodzi na bardziej wyścigową, niż w Emondzie, ale mniej, niż np. w Tarmacu. Gdyby zastosować notację Treka, to byłoby to coś w rodzaju H1.5 Planowane upgrejdy: 1. Siodełko. Jak najszybciej. Fabrycznie zamontowane Selle Italia XR jest dla mnie najzwyczajniej niewygodne. 2. W nowym sezonie, jak się odkuję po tych wydatkach - koła karbonowe. Nie wybrałem jeszcze ani modelu ani producenta. Będę chciał zainwestować w coś dobrego, ze średnim stożkiem (ok. 40mm) i dobrymi piastami. Raczej nie chińskie. Zobaczymy, co wyjdzie. Fotki:
    1 punkt
  15. Tutaj na kołach 4za 38mm i oponach Duro Slickster Ultra. Dodatkowo wleciała nowa kaseta Potenza i dętki Kenda Ultra Lite
    1 punkt
  16. Scott Addict R1 na Campagnolo Super Record 11
    1 punkt
  17. Nowy nabytek - myślałem że zmieni docelowo czarnucha, ale niestety nie pasi za bardzo geo i idzie na sprzedaż:
    1 punkt
  18. Colnago zawisł na Wall of Fame: A czarnuch na codzienne jazdy taki - bez szału ale jeździ całkiem OK
    1 punkt
  19. Fuji Roubaix 1.5 2018 na Tiagrze i oponach o wadze 550 gram każda Jestem mega zadowolny, zapłaciłem 2350 zł. Wersja roweru 1.5 to wysokiej klasy sprzęt wyposażony w napęd oparty o pełną grupę SHIMANO TIAGRA 4700 2x10, mocne lekki i sztywne koła OVAL 327 z głośnym bębenkiem, za hamowanie odpowiadaj hamulce działające w technologi dualpivot SHIMANO TIAGRA 47000, mechanizm korbowy to najnowsze dzieło amerykańskiej firmy OPRAXIS WORKS, nowy mechanizm mocowany do ramy w systemie M30, a to wszystko na ramie z aluminium A6 oraz full carbonowym widelcu. Ramy wykonane z cieniowanego aluminium najwyższej jakości A6-SL, w połączeniu z karbonowym widelcem i osprzętem z grup Shimano Ultegra, 105 i Tiagra, czynią z Roubaix idealną propozycję dla początkujących zawodników i zaawansowanych amatorów z mniej zasobnym portfelem. Szeroka gama rozmiarów umożliwia dobranie idealnej ramy dla zdecydowanej większości użytkowników. Projekt ramy oparto na modelach Altamira i SL. Geometria ramy jest dość agresywna a waga pozostaje niewiele większa, niż w analogicznych modelach na ramach karbonowych. Roubaix to jeden z najpopularniejszych i najdłużej istniejących modeli Fuji. Roubaix to rower szosowy na aluminiowej ramie o sportowej geometrii.SPECYFIKACJA TECHNICZNA RAMA A6-SL custom-butted alloy, integrated 1 1/2" lower head tube, PF30 shell, double water bottle mounts, oversized ETC chainstays, forged-road dropout w/ replaceable derailleur hanger WIDELEC FC-440 carbon w/ tapered carbon steerer MECHANIZM KORBOWY Oval Concepts 300, forged 6066 arms, Praxis rings, 52/36T WKŁAD SUPORTU Praxis conversion bottom bracket PRZEDNIA PRZERZUTKA Shimano Tiagra, braze-on mount TYLNIA PRZERZUTKA Shimano Tiagra, 10-speed KLAMKOMANETKI Shimano Tiagra, STI, 10-speed KASETA Shimano, 11-28T, 10-speed ŁAŃCUCH KMC X10, 10-speed w/ MissingLink KOŁA Oval Concepts 327, 700c 20/24H rims OPONY Vittoria Zaffiro Pro Slick, 700 x 25c, 60tpi, folding HAMULCE Shimano Tiagra STERY FSA, 1 1/8" upper - 1 1/2" lower, integrated KIEROWNICA Oval Concepts 310 Ergo, 6061 alloy, 31.8mm clamp, 133mm drop, 4° sweep MOSTEK Oval Concepts 313, 3D-forged 6061 stem body, +/-7° OWIJKA Oval Concepts 300 bar tape, suede SIODŁO Oval Concepts 238, steel rail SZTYCA Oval Concepts 300, 6061 alloy, 27.2mm diameter WAGA 8.69 kg
    1 punkt
  20. Dla mnie odczucia sa swietnie. Bardzo sztywny I od razu cała moc się przekłada na ruch do przodu ale przy tym nie męczy przesadnio dłuższa jazda. Geometria jest dosc ostra ale takie z reguły lubię. Waga wyszła 7.1kg na tych głębokich Reynoldsach.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...