Skocz do zawartości

Ranking

  1. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      944


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      11 228


  3. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      2 052


  4. kombiii

    kombiii

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      285


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.10.2019 w Odpowiedzi

  1. bo wiało okrutnie zbocza Kotarnicy, w tle Babia
    11 punktów
  2. Bo dziś ostatni dzień ładnej pogody na dłużej, więc kilka kilometrów rano przed pracą. Na zdjęciu stawiki pod Przemyślem.
    8 punktów
  3. Bo taki widoczek po wjechaniu na Kalwarię.
    5 punktów
  4. Cholera temat pomyliłem Tutaj mój sprzęt po przemalowaniu
    2 punkty
  5. Deszczowy, niedzielny powrót do cywilizacji.
    2 punkty
  6. No nie, konstrukcja owszem bez znaczenia bo ta sama, średnicę 396 mają 21mm tak jak 6000, ale slx czy xt mają 22mm. Materiał też ma znaczenie, tyle że raz na plus bo ceramika lepiej izoluje a dwa na minus bo jest wrażliwa na uszkodzenie.
    1 punkt
  7. Nie, slx i xt ma taką samą konstrukcję tłoczków jak M396 i wyżej (ta sama średnica). Materiał tłoczków nie ma znaczenia. Natomiast większe klocki to.większa pojemność cieplna. Różnic w subiektywnych różnicach działania dopatrywałbym się raczej w klamkach i przewodach. Mt500.ma te gumowate.
    1 punkt
  8. Nie warto. MT500 bardzo przyzwoicie się sprawdzają.Różnica jest dopiero pomiędzy MT500 a M7000.
    1 punkt
  9. Zaciski mt500 pochodzą z niższych grup (lepsze klocki można nabyć od deore w górę). Różnica nie warta jednak zachodu. Lepiej kup do mt500 klocki kool stop (nawet czerwone) i będzie to działać lepiej niż m6000 na żywicznych Shimano.
    1 punkt
  10. Jak Ci MT500 odpowiadają to nie ma sensu się bawić w podmianki. P.S. Poprawiłem nazwę tematu na regulaminową.
    1 punkt
  11. Ja kupiłem przełaja (przełaj, gravel, whatever) bo chciałem coś co jeździ jak moja szosówka i nadaje się w teren. Odkąd go kupiłem szosa (a ścigam się tylko na szosie, trenuję pod kątem wyścigów szosowych) siedzi na trenażerze i jest używana czasami w weekendy. Każdy rozjazd, krótka jazda, po pracy gdy muszę wyjechać z centrum miasta - używam przełaja. Nawet zacząłem dojeżdżać na nim do pracy od kilku tygodni. Teraz jest końcówka sezonu i pewnie się to zmieni, ale używam częściej niż szosę. Jeździłem na tym w terenie, nawet w dość ciężkim terenie. Wjechałem tym na 3000m.n.p.m, poleciałem wyścig na Śnieżkę, polatałem po górkach. Chętnie wsadziłbym opony grubsze niż 40mm, ale muszę żyć z takimi bo wiele większe nie wejdą. Na 50mm to już w ogóle byłby górski przecinak. Rower MTB mam - trochę retro, przejechał wiele lat temu dziesiątki maratonów pode mną więc jest tak bardzo mój jak tylko być może. I stał, dostał nowy osprzęt i wszystko, ale prawie nie używałem. Jazda naokoło Wrocławia na tej krowie to nuda, dojazdy są powolne i to dopiero nuda, przez miasto też nuda, miękki, powolny, szeroki czołg. Dopiero trudna trasa to trochę funu, ale takich w okolicy nie mam a jak mam jechać w górki autem to i tak prędzej wziąłbym szosę. Za to na przełaju nawet proste trasy są zabawą, długi szutrowy odcinek jedzie się jak na szosówce zamiast go "przeczekiwać" a w cięższym terenie też da się polatać. Prawdę mówiąc na górskim szlaku jest czasami łatwiej niż na polnej drodze z cegłówkami ukrytymi w trawie Mój przełaj śmiało mógłby służyć jako idealny kompromis jako jedyny rower - tylko dwa komplety kół na wymianę. To jest wg mnie naprawdę genialnie uniwersalna rzecz. MTB i szosa to bardzo specjalistyczne sprzęty, w żadnym wypadku nie uznałbym roweru MTB za uniwersalny. Może da się tym wszędzie pojechać, ale przez 95% czasu będzie to do kitu - a mój przełaj daje fun właściwie wszędzie. Chyba o to chodzi?
    1 punkt
  12. Bo jesień również potrafi być piękna :)
    1 punkt
  13. Tu może bez fajerwerków jak wyżej, ale "trick" końcowy wymiata
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...