Skocz do zawartości

Ranking

  1. lederfox34

    lederfox34

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      1 896


  2. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 029


  3. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      11 154


  4. Koralowiec

    Koralowiec

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      89


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.06.2019 w Odpowiedzi

  1. Bo Przełęcz Karkonoska. Na wprost po lewej Schronisko Odrodzenie, po prawej Spindlerova Bouda. Zdjęcie zrobione z okolicy Petrovej Boudy (1288 m.n.p.m)
    8 punktów
  2. 7 punktów
  3. Bo pierwsza wolna niedziela dla siebie od baaardzo dawna
    5 punktów
  4. Bo praży, a my we 3 szukamy wertepów.
    5 punktów
  5. 5 punktów
  6. 5 punktów
  7. Scott Scale 950. Na mazowieckich szyszko-piachach jest świetnie.
    3 punkty
  8. 3 punkty
  9. Bo nie ma to, jak walnąć setę przy niedzieli na poprawę humoru
    2 punkty
  10. Bo Zamek w Stolpe-Niemcy ustrzelony kilka minut po 7:00rano
    2 punkty
  11. Bo udało się wczoraj uciec przed burzą
    2 punkty
  12. Mam nadzieje , że wybaczycie mały spam .Jakby się komuś chciało bawić mam na sprzedaż poczciwego Rometa 19" z pękniętą ramą W zestawie z ramą widelec Salsy i stery FSA. Pisałem kiedyś do Kajaka to za naprawę ramy chciał 200 zł . Dla forumowiczów wysyłka w cenie. https://www.olx.pl/oferta/romet-29er-cr-mo-19-widelec-salsa-uszkodzona-CID767-IDAg0ij.html
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. O, wielki obrońco chińczyków! Co postawiłeś? Bo przerżnąłeś. Oficjalny sklep zakładam, że sprzedaje oryginalne fanty: Co tam u huaweia słychać po naszej ostatniej kłótni?
    1 punkt
  15. Fuji Roubaix 1.5 2018 na Tiagrze i oponach o wadze 550 gram każda Jestem mega zadowolny, zapłaciłem 2350 zł. Wersja roweru 1.5 to wysokiej klasy sprzęt wyposażony w napęd oparty o pełną grupę SHIMANO TIAGRA 4700 2x10, mocne lekki i sztywne koła OVAL 327 z głośnym bębenkiem, za hamowanie odpowiadaj hamulce działające w technologi dualpivot SHIMANO TIAGRA 47000, mechanizm korbowy to najnowsze dzieło amerykańskiej firmy OPRAXIS WORKS, nowy mechanizm mocowany do ramy w systemie M30, a to wszystko na ramie z aluminium A6 oraz full carbonowym widelcu. Ramy wykonane z cieniowanego aluminium najwyższej jakości A6-SL, w połączeniu z karbonowym widelcem i osprzętem z grup Shimano Ultegra, 105 i Tiagra, czynią z Roubaix idealną propozycję dla początkujących zawodników i zaawansowanych amatorów z mniej zasobnym portfelem. Szeroka gama rozmiarów umożliwia dobranie idealnej ramy dla zdecydowanej większości użytkowników. Projekt ramy oparto na modelach Altamira i SL. Geometria ramy jest dość agresywna a waga pozostaje niewiele większa, niż w analogicznych modelach na ramach karbonowych. Roubaix to jeden z najpopularniejszych i najdłużej istniejących modeli Fuji. Roubaix to rower szosowy na aluminiowej ramie o sportowej geometrii.SPECYFIKACJA TECHNICZNA RAMA A6-SL custom-butted alloy, integrated 1 1/2" lower head tube, PF30 shell, double water bottle mounts, oversized ETC chainstays, forged-road dropout w/ replaceable derailleur hanger WIDELEC FC-440 carbon w/ tapered carbon steerer MECHANIZM KORBOWY Oval Concepts 300, forged 6066 arms, Praxis rings, 52/36T WKŁAD SUPORTU Praxis conversion bottom bracket PRZEDNIA PRZERZUTKA Shimano Tiagra, braze-on mount TYLNIA PRZERZUTKA Shimano Tiagra, 10-speed KLAMKOMANETKI Shimano Tiagra, STI, 10-speed KASETA Shimano, 11-28T, 10-speed ŁAŃCUCH KMC X10, 10-speed w/ MissingLink KOŁA Oval Concepts 327, 700c 20/24H rims OPONY Vittoria Zaffiro Pro Slick, 700 x 25c, 60tpi, folding HAMULCE Shimano Tiagra STERY FSA, 1 1/8" upper - 1 1/2" lower, integrated KIEROWNICA Oval Concepts 310 Ergo, 6061 alloy, 31.8mm clamp, 133mm drop, 4° sweep MOSTEK Oval Concepts 313, 3D-forged 6061 stem body, +/-7° OWIJKA Oval Concepts 300 bar tape, suede SIODŁO Oval Concepts 238, steel rail SZTYCA Oval Concepts 300, 6061 alloy, 27.2mm diameter WAGA 8.69 kg
    1 punkt
  16. Jestem zachwycony kolejnością zdarzeń: - wyciągam tłumik - wylewam olej - pytam ile wlać. Tabelka , którą wklejasz ma nazwę Bath Oil i dotyczy oleju w dolnych goleniach ( niech mnie ktoś poprawi ,jeśli się mylę ) Masz tłumik typu O/C ( Open Cartridge ), wybierze Twój amorek ( rocznik, skok ) https://biketechtools.com/forks/oil-volumes/fox/select-fork I zobaczysz ( przykładowy amorek ) https://biketechtools.com/forks/oil-volumes/fox/oil-chart/452 Fox bardzo rzadko podaje ilości oleju w tłumiku, dlatego wrto zlewać stary olej do pojemnika i wlać tyle samo świeżego oleju.
    1 punkt
  17. Bo byłam tam pierdylion () razy.. i się nigdy nie nudzi.
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. To se strzele, Radunia albo wyższa koleżanka Ślęża? ;)
    1 punkt
  20. 19. Przy okazji sprawdzamy czy tłumik powrotu jest w pozycji otwartej -full open. 20. Wyjmuję uszczelki olejowe- staram sie pozbyć z nich fabrycznego oleju i nasączyć nowym. Czyszczę też miejsce ich osadzenia. 21. Po nałożeniu smaru z bocznej strony tłoka powietrznego umieszczam go z powrotem na jego miejscu i nakładam zalecane w instrukcji 5ml smaru na wierzch tłoka. Co ciekawe w manitou Manitou Machete, który uważam za następce Marvela, o ile wręcz nie jest to samo pod zmienioną nazwą handlową , instrukcja zaleca już 8ml smaru. Patrząc na boczną stronę tłoka powietrznego widać w nim 4 niewielkie dziurki. O ile w przypadku oleju semi bath rozumiem że służyły one do swobodnego przemieszczania się tegoż powodując smarowanie nie tylko od górnej strony tłoka powietrznego ale też od dolnej ( a ścisłej - środkowej że się tak wyrażę) to osobiście jestem ciekaw jak to działu w przypadku smaru o innej już konsystencji. 22. Po tłoku powietrznym również pozostałe elementy sprężyny powietrznej umieszczam na swoich miejscach pamiętając o użyciu smaru do jego elementów - sprężyna itd. Przy skręcaniu do goleni używam leciutko smaru na gwinty oraz lekko semi bath na oringi zarówno góra (top cap) jak i dół (to jasne tworzywo). Wartości dla posiadaczy klucza dynamometrycznego są podane w instrukcji. 23. Lekko pompuję komorę powietrzną (łatwiejszy późniejszy montaż). 24. Teraz przechodzimy do drugiej goleni- tłumik powrotu idzie z powrotem na swoje miejsce- tu też semi bath na oring i lekko smar na gwint. 25. Wsuwamy golenie górne w dolne po włożeniu uszczelek olejowych przy czym uwaga- na górne ślizgi nałożyłem smar a dolne posmarowałem semi bath- nic o tym instrukcja nie mówi więc zostawiam to do indywidualnego uznania. Przy okazji warto zauważyć jedną kwestię- gdy górne golenie nie wsuwają się gładko w dolne to najprawdopodobniej nie trafiły idealnie w sam środek ślizgów więc w tym momencie nie wpycham ich na siłę ale lekko wysuwam górne golenie i próbuję jeszcze raz. Przypominam o uszczelkach kurzowych jeśli ktoś je wyjmował. 26. Teraz kolej na 15ml semi bath na każdą dolną goleń przy czym golenie wsunięte do około połowy oraz pochylone pod niewielkim kątem. 27. Po uzupełnieniu oleju możemy skręcać - w dolną część tłumika powrotu wsuwamy klucz imbusowy 8mm do goleni i skręcamy PRZECIWNIE DO RUCHU WSKAZÓWEK ZEGARA ( proszę na wszelki wypadek sprawdzić w instrukcji żeby nie było pomyłki! ) pamiętając o tym żeby zrobić to DELIKATNIE nie za mocno -4Nm! a od strony sprężyny powietrznej klucz 12mm i tradycyjna śruba. W przypadku tłumika powrotu pomogłem sobie długim podłużnym przedmiotem z miękkiego drewna żeby imbus mógł dosięgnąć tłumika (dociśniecie od góry ze środka goleni) 28. Po tym zgodnie z Oil chart uzupełniamy poziom oleju do wymaganego. Tu uwaga- warto kilka razy powciskać golenie aby pozbyć się pozostałości powietrza tkwiących w środku pamiętając o zakryciu goleni. 29. Umieszczamy tłumik Absolute+(też dałem lekko smar na gwint oraz olej na oiring). Klucz dynamometryczny - jak zwykle wartość podana w instrukcji. 30. Składamy drobiazgi potrzebne do linki od manetki Milo i sprawdzamy działanie- czy właściwa ilość oleju w Absolute+ itd.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...