Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      11 154


  2. nhandu

    nhandu

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      286


  3. kurt_hectic

    kurt_hectic

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      210


  4. KrissDeValnor

    KrissDeValnor

    Mod Team


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      7 366


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.03.2019 w Odpowiedzi

  1. Bo sam powiedz jak to jest... to przyciąga mnie jak magnes.
    9 punktów
  2. Bo nowa bohaterka Sznibowych obrazków
    9 punktów
  3. Brno > Palava > Brno 85km, bo łatwo się jeździ bez śniegu ;o (jedyna górka w tej okolicy, dookoła winiarnie, jezioro i dwa zamki na górze)
    5 punktów
  4. Widzę, że coraz ciekawsze zdjęcia w tym temacie... kupa aluminiowego złomu w piwnicy, rower niczym obraz na ścianie, zdjęcie z katalogu...
    4 punkty
  5. 4 punkty
  6. 2 punkty
  7. Bardzo mi się podoba praca tego stx. 7 biegów też mi pasuje i te przełożenia. Rozebrałem bębenek manetki i jest metalowy środek, wygląda na turbo solidny. Nowe współczesne klamkomanetki altus/alivio też są takie w środku ? Jak się ma stx do współczesności? Chciałbym wiedzieć w jakim kierunku zmierzać że współczesnym dzikiem na bagna i las, i co się spodziewać że będzie lepsze poza amorkiem, większa liczba biegow. Hah, po wczoraj mi było mało, dzisiaj poleciałem na konkretne testy. niestety od 12 łał deszcz i się zrobiło bagno a ja się zgubiłem w lesie. Trafiłem na jakieś offroadowe szlaki, i nawet nie sądziłem że da się po tym jechać. Ten marin mnie zadziwia, szedł jak burza mimo że czuć że oponka i rower bardziej na suche leśne drogi. Super, że jest taki leciutki, zaraz go zważę. Przejechałem 25km w tym z 5 po bagnach, mam nadzieję że nie będę umierał jutro . Dwa pytania mam, jak byłem na bagnach i w lesie wiadomo błoto było wszędzie, i pojawił się efekt że 6 i 7 bieg mi przeskakiwał jak pełna siła deptalem. Po umyciu roweru na myjni przeszło. Zaakceptować to, czy może są na to sposoby np. wyższy model tylnej przerzutki z mocniejsza sprężyna napinająca albo z większymi kółkami. Właściwie po co są większe zębatki w nowszych przerzutkach t. ? A drugie to czy montować błotniki czy dobre ubranie na deszcz/błoto ? ^^ bo jak wyglądałem na powrocie to można się domyślić. Wizualnie chyba wolałbym zostawić bez błotników.
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. Nie wiem czego Janu_sz się czepia . Całkiem solidny rower . Może chodzi o stosunek ceny do komponentów ? Nie wypowiem się bo inny kraj , inne zarobki to i ceny mogą być inne . Ja mam 2 uwagi : 1 jeśli będziesz jeździł tylko po asfaltach to opony są dość szerokie , 2 jeśli te pagórki są duże to bardzo miękkich przełożeń ten rower nie ma . Ale bez przesady o jeździe w górach nie piszesz , a na pagóry powinno starczyć , opony zawsze można zmienić .
    1 punkt
  10. Lazaro ma nieco lepszy napęd (korba, przerzutki, manetki, łańcuch), ale różnice nie są zbyt duże . Seto jest lżejszy bo nie ma amortyzatora, ma lepsze opony i hamulce i najważniejsze o wiele sensowniejszą geometrie ramy. Hmmm, i jest ładniejszy? :)
    1 punkt
  11. Temat jest mi bliski, bo uprawiałem "gravel" zanim to było modne zaś ze względu na fakt, że jazda bez amora z przodu zawsze kończy się dla mnie nadgarstkiem/łokciem golfisty zawsze staram się mieć zawieszenie z przodu roweru. Suntoura Swinga miałem - tutaj rewju: http://uzurpator.com.pl/new_blog/documents/Test_widelca_Suntour_Swing.html Szału nie ma. Zapewnia pewną separację od podłoża, ale jest wiotki jak makaron. Popełniłem też swego czasu rower FS w gravelowych klimatach: http://uzurpator.com.pl/new_blog/documents/Rower_wloczegowy.html I jestem z niego bardzo zadowolony. Albo raczej byłem, bo wzion i umar był niedawno. Teraz rozbijam się na gravelu z kołami 27.5, oponami 2" w ramie pod koła 26" i widelcem z trekkinga o skoku 60mm. Jest dobrze. Problem z tymi widelcami jest taki, że trekkingowe widły najczęściej nie mają tłumienia powrotu, przez co ciężko je sensownie ustawić. Do gravela, jeżeli nie przekroczy się opony ~47mm, to można wsadzić obniżony widelec XC pod koła 27.5". Mam taki w szosówce ( Epicon 650b, obnizony do 45mm skoku, niestety brak foto roweru ) EDIT: O moich bojach z amortyzacją do gravela/szosy też pisałem tutaj: http://uzurpator.com.pl/new_blog/documents/Wiesci_z_warsztatu,_25.pazdziernika.2018.html
    1 punkt
  12. Jak lekki ma być to bez "amortyzatora" z przodu: Kross seto 2017 rama 17" jest w promocji tu https://www.domenasportowa.pl/product-pol-179541-Kross-Seto-2017-Rower-miejski.html cena " budżet+" Spartacus road pro do rozważenia ( o ile masz długie nogi) bo 19" i od razu zmienić opony na szersze (35) cena " budżet-" O rowerach z "kowadłem z przodu" jest niemal cały ten wątek ciut się trzeba "cofnąć wstecz do tyłu"
    1 punkt
  13. Nie wiozłem jeszcze ciężkiej sakwy ( tj. więcej niż 10 kg), ale myślę że powinno to działać. W moim przypadku w górnym mocowaniu nie działają takie same siły na uchwyt, w twoim mocowaniu cały ciężar ładunku spoczywał na uchwycie. U mnie jeśli mnie mój fizyczny zmysł nie myli to tylko siły działają na uchwyt na zakrętach. Dzisiaj złożyłem to do kupy. I wygląda tak:
    1 punkt
  14. @arty kup ten mostek na elastomerach, bo też mnie ciekawi Gravela nie mam ale mnie kusi, tylko właśnie ten brak amortyzacji to było dobre 20 lat temu. A dzisiaj jeżdżę na fullu i jak najbardziej chciałbym fulla z barankiem o wadze szosy. No ale takich rowerów na razie nie ma i trzeba jakieś protezy stosować Jeśli się zdecyduję na gravel to amortyzowana sztyca też tam trafi, przecież to świetna sprawa jest. Tylko waży.
    1 punkt
  15. 4 Rowery w kawalerce ciężko gdzieś umieścić. Zwłaszcza, że z różnych względów mamy w pokoju 2 łóżka. Moje rowery na wierzchu, ale dziewczyna jak che iść na trekinga to nie jest zbyt zadowolona, że jej rower jest zastawiony dwoma moimi Jej szosa stoi we wnęce w korytarzu. Całe szczęście, że jest to rozmiar 48 bo inny by chyba tam nie wszedł. Trochę jest wstydliwa, wiec chowa się za ciuchami
    1 punkt
  16. Bo Rysianka, warunki super do góry wypychu 2x po 100m reszta w siodle.
    1 punkt
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Bo: oto trasa Słonawy - Stobnica w okolicach Obornik Wlkp - obecnie najlepsza ścieżka rowerowa w okolicach Poznania (dł. ścieżki 12km) PS1. Trasę można spokojnie przedłużyć rozpoczynając przed Obornikami Wlkp np z miejscowości Świerkówki lub jadąc dalej ze Stobnicy do Obrzycka -zrobiłem już oba warianty (dla zainteresowanych - dysponuję mapkami - piszcie PW). PS2. Tak - to ta Stobnica gdzie w lesie buduje się znany w całej PL tajemniczy zamek PS3. Więcej fotek pokazujących infrastrukturę ścieżki - w galerii na flickrze - link do galerii w podpisie
    1 punkt
  20. 1 punkt
  21. Bo szkoda nie korzystać z pogody
    1 punkt
  22. Bo ładne widoki podczas wypraw są spoko. wizyta na polu u "Gladiatora" : ) 1. NIżej: tak dzięki za info...
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Bo rama jest ważna.... I styl też. Stalowe ramy stylowe.
    1 punkt
  25. Jak dla mnie to po prostu kolejna kopia z jakiegoś katalogu od majfrenda. Co jakiś czas pojawia się kolejny wypust różniący się nazwą, kolorami, i trochę wagą, pewnie kosztem trwałości.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...