SRAM bez drutów i kabli. Na szosie i poza szosą. 12 sp. Do tego MykMyk bez kabla.
https://bikerumor.com/2019/02/06/sram-red-etap-axs-12-speed-wireless-road-bike-group-complete-technical-overview/
https://bikerumor.com/2019/02/06/sram-eagle-axs-wireless-mountain-bike-group-complete-technical-overview/
Tylko czekać na ładowarki na Singletreku .Albo na zapasowe baterie do przerzutek na przy kasie w Pierdonce.
Dlaczego chcesz gwintować narzynką do rur? Litera G oznacza gwint rurowy cylindryczny angielski (BSP) - 11 zwojów na cal, że o innym kącie zarysu nie wspomnę.
https://www.tubes-international.pl/informacje-techniczne/tabela-gwintow-identyfikacja-gwintow/
https://stalmut.pl/informacje/tabela-skokow-gwintow-calowych/
Wg Sheldona Browna gwint widelca 1 1/8" powinien mieć skok 26 zwoi na cal (drobnozwojny)
https://www.sheldonbrown.com/cribsheet-headsets.html
Potrzebujesz takiej narzynki:
https://www.metal-mania.pl/pl/p/Narzynka-do-sterow-1.18-x-26-tpi-1696.2-UNIOR/328
Daj lepiej do @ACTIVIA niech ci nagwintuje to będziesz miał gwarancję, że potem nakręcisz na to stery i całość zmontujesz.
Panowie, takie dyskusje o hackowaniu drugiemu zawodnikowi napędu już były kilka lat temu kiedy wchodził bezprzewodowy szosowy Red, i co? Nic, nie ma żadnego hackowania.
Mnie zastanawia tylko jak to będzie z bezawaryjnością. Przy czym nie chodzi o moje amatorskie potrzeby tylko o jazdę pro zawodników. Żeby się później nie okazało, że da się to komuś zhackować w peletonie albo na OSie zawodów. Wszak wiadomo do jakich praktyk zdolne są elity w tym sporcie
A ja stałem się posiadaczem nowego kierownika ritchey comp venture max i szczerze polecam! Po przesiadce z klasycznego barana szosowego i od razu w terenie zacząłem częściej śmigać w dolnym chwycie i czuję się zdecydowanie pewniej! Także zdecydowanie polecam taką zmianę
Magazyn Gearbest w Słubicach oznaczony jest jako G-4-W:
https://gearbestpolska.com/polski-magazyn-gearbest/
Na Aliexpress wybierz kraj wysyłki "Poland" kilka razy mi się pojawił w ofertach.
Niestety nie i to jest problem bo farba z klamek złazi już... Ale raszta nadal służy dzielnie jakby co, dostał nowe kółka DT na czerwonych piastach Novatec z gumami Panaracer GravelKing 43mm ;-)
Eccentrtik w planie ogólnym wygląda modnie bo ma opon z paskiem i wojskowy mat, ale już spawy wyglądają jakby go na lotnisku polowym z rozbitego masztu radarowego ulepili. Chociaż taki surowy i pierwotny charakter pięknie by mi pasował to ufaflunieniach ramy taśmą izolacyjną polecam purystom estetyki i dotyku koncentrację na ramach ze złotego okresu aluminium, albo rasowe jak spod ratraka spawy, albo po polerze niewidoczne... NS jest tymi spa-Wami w krzakach, o smerfie papo- wygląda podsiodłówka na naprawianą profilaktycznie w fabryce
Ale rower ma być cudowny w jeżdzie nie muskaniu po ramie.... także nie ma że alu,....
Jest i on NS Eccenric Lite 1 2019, pierwszy w Polsce. Objechałem czerwony szlak Ustka-Rowy i jest to idealny rower na flowtrial'e i pewnie nawet małą jazdę grawitacyją.
I ten lakier - wojskowa zieleń w macie.
1x12, dobre heble, opony, chwyty, szeroka kiera, krótki mostek, do zmiany amortyzator i mykmyk do dorzucenia.