Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 21.10.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Bo już lata nie te i puszczenie kierownicy obiema rękami żeby zrobić zdjęcie i jednoczesne pedałowanie, to nie lada wyzwanie.6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
Szczytowanie jest super, spróbuj, a bedziesz chciał częściej:) bo jeszcze jedno z drogi na Jałowego, w dole wiocha Stryszawa4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Też szejkuję nowe łańcuchy w benzynie ekstrakcyjnej i nic niepożądanego się z nimi nie dzieje. Co 500 km kolejny szejk, co 120-150 km Shimano PTFE. Na obecnym KMC X8.99 zrobione już 3000 km i nie wyciągnął się nawet o 0,75, jeszcze sporo brakuje. To mit, że nie wolno ściągać fabrycznego smaru. To jest smar na czas magazynowania od produkcji do sprzedaży, nie smar na którym się jeździ. Założenie lepkiego łańcucha od razu po wyjęciu z pudełka będzie skutkowało łapaniem brudu i piasku który będzie działać na napęd jak pasta ścierna. Łańcuch ma być suchy, czysty, a ogniwa regularnie smarowane dedykowanym olejkiem.3 punkty
-
Za stary jestem żeby zmieniać przyzwyczajenia,od 30 lat szejkuje łańcuchy,żaden się nie rozpuścił Zalecenia czytałem,ale to fabryczne smarowidło jakoś szybciej syf łapało,była już o tym mowa,osobiście wątpię aby to skracało żywotność łańcucha.3 punkty
-
3 punkty
-
Bo przed chwilą świeciło słońce, a za chwilę pokropiło... no i taki dystansik się roczny nawinął. mało ale na MTB...3 punkty
-
3 punkty
-
Foty z dzisiejszej przejażdżki. Opony są naprawdę szybkie szutrze, dość dobrze dają sobie radę na leśnych ścieżkach i niezbyt głębokim piachu. Niestety przy równoległym używaniu roweru ze stalową ramą i 3-calowymi oponami z niskim ciśnieniem, ciężko mi znaleźć przyczepność i komfort na jakimkolwiek innym rowerze . Więc dla mnie jest twardo i trzęsie, zwłaszcza na nieco większych kamieniach i tarce po maszynach leśnych. Ciśnienie tył 2,8 przód 2,6 bara. Natomiast taka specyfikacja bardzo fajnie się sprawdza w przypadku leśnych dojazdówek do asfaltu, bo na nim można bardzo szybko i sprawnie się poruszać, a te kilku kilometrowe odcinki terenowe nie dają aż tak bardzo w kość i można je szybko przemknąć. Zdziwiłem się tylko, bo po 1 dniu z ciśnienia 3 barów zostało dzisiaj: tył 2,16 i przód 1,26. Dętki zostały stare (Kenda, 6-7kkm przebiegu), rozmiar właściwy. Zastanawiam się, czy to kwestia samej gumy, zaworów AV (rozkręcałem przy spuszczaniu powietrza), czy po prostu dętki się gdzieniegdzie podwinęły i dopiero po dopasowaniu ciśnienie spadło. Docelowo mam plan zmienić na coś lekkiego z zaworem presta.2 punkty
-
Jest nieporównywalnie lepiej. Jeżdżę głównie w górnym chwycie na łapach i jest mi bardzo wygodnie. Pozbyłem się dokuczającego bólu łokcia, po 60-70km nie mam też problemów z dłońmi i nadgarstkami, co miało miejsce przy wszelkich prostych kierownicach (efekt pewnych schorzeń). Dolny chwyt jest natomiast dość specyficzny i do niego muszę się jeszcze przyzwyczaić, więc póki co stanowi <10% dystansu. U mnie rogi nie dawały takiego komfortu jak baranek, ponadto zmuszały do ciągłego puszczania chwytu celem zmiany biegów.1 punkt
-
No tak. Ale: - Ciuchy Gore z Goretex są z reguły tańsze niż np. z Windstoppera. Z czegoś to wynika. - O ile mnie pamięć nie myli, Goretex Paclite nie miała najlepszych opinii na forum. - Trudno znaleźć dane o oddychalności konkretnych ciuchów Gore. Znalazłem takie coś: http://www.skiforum.pl/topic/35585-event-gore-tex-neoshell-hyvent/ https://goryiludzie.pl/2017/07/typy-membran-jaka-wybrac-membrane-kupujac-kurtke.html Chwalony na forum eVent ma RET 2,7, co jak piszą, odpowiada 15 000–20 000 g H2O/m2/24h. Gore Active ma RET 3, Gore Paclite RET 4. Przyjmując, że to będzie 10 000-15 000, to nie ma złudzeń - podczas jazdy wysiłkowej i jeszcze w wilgotnych warunkach będzie się w środku pływać i tak, i tak. Z kolei tu http://www.dlamysliwych.pl/page/oddychalnos-gore-tex/?id=120 tabelka podaje zupełnie inaczej - Ret 2-4 (30 000-25 000 g/m2/24h), co byłoby całkiem dobrymi wartościami, więc bądź tu mądry. I całkowicie się z tobą zgadzam - oddychalność i wodoodporność są odwrotnie proporcjonalne w ciuchach. Z drugiej strony, chętnie bym przetestował https://road.cc/content/review/201644-gore-bike-wear-one-active-bike-jacket ale na pewno nie kupię ciucha za 700, który na pierwszej glebie bądź gałązce w lesie zniknie...1 punkt
-
Ale producent kategorycznie zabrania moczenia, szejków, żeby tego czegoś ze środka nie wypłukiwać. Tylko z zewnątrz masz to usunąć, czytaj - szmatką i przecierasz. I teraz - odtłuszczaczy próbowałem przeróżnych i efekt był dramatyczny, ale ściereczka z olejem, natłuszczenie tego wszystkiego lekkie i TADAAAAA, olej to rozpuścił mi perfekcyjnie i dopiero wtedy odtłuszczaczem usunąłem resztkę.1 punkt
-
Tak ten z kmc jest mega lepki,ja tak moczę w ekstrakcyjnej,też złazi.1 punkt
-
Moje piekło tak wygląda, że jest wysmarowane tym czymś czym łańcuchy KMC. Najlepiej to się usuwa... olejem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00