Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @Electronite W terenie może brakować lżejszego przełożenia - zależy kto, gdzie i jak jeździ, ale w tym przypadku to pewnie i tak bez znaczenia (zgaduję asfalty i DDR). Poza tym, to przy typowym napędzie MTB (powiedzmy blat 32 z kasetą 10 -51) i przeciętnej nodze, powinien być jeszcze zapas przełożeń - bez problemu przy rozsądnej kadencji ma się te 25 -30 km/h przelotowe, i to na 3 lub 4 z mniejszych zębatek. Jeśli komuś brakuje prędkości, to albo jest mocny, albo mu się tylko tak wydaje Ewentualnie używa roweru niezgodnie z przeznaczeniem, czyli ciśnie MTB ostro po asfaltach i z górki (też asfaltowej)... Ja ostatnio poczułem, że 12 bieg (czyli u mnie 10 zębów) jest nieco za twardy na płaskim przy 40 -45 km/h, albo inaczej - przeskok z 11 biegu (12 zębów) wymaga jeszcze mocniejszego kręcenia i zwiększenia obrotów (wiadomo - nie ma nic za darmo, ale to już twarde przełożenie).
  3. Na sprzedaż 2 opony Continental Race King ProTection 29x2.20 nowe, 160 zl sztuka. Moge wystawic na olx, cena bez wysylki
  4. https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-cross-country/lux/cf/lux-world-cup-cf-8/3998.html?dwvar_3998_pv_rahmenfarbe=M115_P01 3 pozycje blokady
  5. Dostałem odpowiedź odnośnie słupków i krawężników. Odpisałem. Wkleiłem link do filmu który zamieścił @SpinOff Zobaczymy co dalej.
  6. Dzisiaj
  7. Akurat Trek Fx 4 sport ma life time warranty na Rame I widelec
  8. Treki FX na 2026 rok mają niebawem pojawić się w sprzedaży - początek sierpnia. Teraz gdzieś je upolować, to wielkie wyzwanie. Na 2026 ma być nowy FX - FX Sport 3 na aluminiowej ramie w cenie ok. 5.000 zł. Dotychczas FX Sporty były tylko w włóknie węglowym.
  9. ile za tego cannondale ? To taki downcountry ale mysle ze znajdziesz na to teren na mazowszu. A po co Ci te blokady ? mam w HT i jak robilem czasowki po 1h na maksa to zapominalem o tym. Raz mialem zablokowane a raz odblokowane. Az przestalem tego uzywac i usunalem i mialem lepsze czasy. a na trailowce full mam jeszcze lepsze czasy niz na HT (i to na mazowszu) Moim zdaniem nie zrobisz mixu asfalt i las z fulla z tego co piszesz to dla Ciebie gravel na oponach bardziej asfaltowych. takim tez jezdze i lekki las i szuter jedziesz bardzo szybko a na asfalcie spokojnie do 50km/h no i serwis grosze w porownaniu do fulla No i te kola i droper droper moze byc problem w serwisie
  10. ACTIVIA

    [sr suntour] Jaki klucz?

    W Suntourach potrzebny jest imbus 5mm
  11. O czym?
  12. Tak, jak mi brakowało kiedyś nikłoksa do membran to tarłem na tarce białego jelenia w kostce właśnie. A słyszeliście kiedyś o polskim bilu od libelli? Jest jeszcze jakiś lenor.
  13. Płyny do płukania zatykają naturalne pory w tkaninach oddychających, szczególnie tych z membranami. Perwoll Sport jest niezły. Równie dobrze można używać Białego Jelenia Hipoalergicznego. Bardzo bezpiecznym środkiem do prania absolutnie wszystkiego, łącznie z membranami, merino itd. jest szare mydło w płynie.
  14. Jak się domyślam, chodzi tu o inny tzw. wózek. Kółka prowadzące to naprawdę zmiana kosmetyczna, bez istotnego wpływu na długość łańcucha. Z mojego doświadczenia: nawet poważna wymiana kasety 34z na 40z (duże koło) nie wymagała zmiany łańcucha, napęd działa poprawnie.
  15. Środki do płukania to chyba największe przekleństwo dla odzieży technicznej. Radzę zaniechać.
  16. Kiedyś słyszałem tekst, że pralka jest po to żeby kobieta też mogła się realizować jako programistka XD
  17. OK! 800 nie przekraczam Indesit właśnie padł a nowa stara whirlpool nie ma trybu sportowego a więc delikatny 30st. Co do proszków zmienię na dedykowane środki do technicznych oraz przestanę używać płynów do płukania ponieważ wkładki miałem mocno ściechane.
  18. Tam max. wejdzie 34T.
  19. Ja mam 39 na niskim biegu z przodu, to jak wrzucam 25 z tyłu to idzie jak zły pod wszystko co mam - no mogę się nie znać, ale naprawdę mając do dyspozycji 36x50 może być zbyt ciężko?!
  20. Prawdziwy z ciebie samiec alfa 🤣. Ale co zrobić skoro obsługa pralki wymaga doktoratu... Specyfików jest od groma, wszystkie przyzwoite. Ważne żeby nie przekraczać 30 stopni i 800 obrotów przy wirowaniu.
  21. Przy 40T może być za twardo na podjazdach. Polecam 36T jako złoty środek.
  22. Używam Perwoll sport i jestem zadowolony. Perwoll sport
  23. Będzie słabo, masz MTB a chciałbyś mieć grawela. Zauważalnie więcej w tą ramę nie wsadzisz. W dodatku to nie jest rower zaprojektowany do jazdy szybszej niż 25km/h. Więc będzie się kleił w zakrętach. Ale mogę się mylić, pytanie jeszcze z jakiego roku bo widzę po zdjęciach, że on wychodził z napędem 2x. Więc może da się tam coś koło 40T wcisnąć, 42 było by optymalnie. No ale specem od MTBów nie jetem.
  24. Przesiadłem sie na dominiony w tym roku . Rewelka . Mocy nie brakuje ( 200/180) , po prostu zapominam że mam hamulce . Przesiadka z Saintów.
  25. Przecież napisałem - definicji co to jest poruszona tutaj jazda "typowo miejska"?. Nawet podałem dwa ewentualne warianty odpowiedzi. Co do drugiej części cytatu, to zgadzam się - też nie wymagam, żeby ktoś mi coś tam przyznał. Być może jakoś błędnie zinterpretowałeś moje posty? Dla mnie ten kłopot nie istnieje, ale jak czytaliśmy wcześniej, niektórych ten argument nawet śmieszy. Wożenie kluczy? Być może ponownie rozbawię towarzystwo - zawsze jeżdżę z kompletem narzędzi wystarczającym do zrobienia wszystkiego w rowerze, z wyjątkiem klucza do suportu i ściągacza do korby, ale za to z pompką, kompletem łatek z klejem oraz zapasową dentką. Po prostu nie mam zamiaru tarabanić się do domu piechotą kilka godzin na wypadek awarii. Byście widzieli minę młażonki, jak pakowałem narzędzia do bagażu, kiedy jechaliśmy na weekend do górskiego pensjonatu, gdzie na stanie miały być rowery do dyspozycji:) Trzybiegowego Sturmey - Archera mam w garażu po RIP ojcu, który to od kogoś to dostał. Niestety nie zdążył na tym zbudować roweru. Rozebrałem to, obejrzałem i poskładałem z powrotem do kupy. Prostota budowy tego i pancerność elementów budzi skojarzenia o niezawodności porównywalnej do kultowego karabinka automatycznego produkcji radzieckiej. Gdybym odnalazł jeszcze do tego sterowanie (czyli manetkę) złożyłbym sobie na tym drugi rower chociażby z sentymentu. Hamulec torpedo? Tylko taki uznaję! Za bezobsugowość serwisową, skuteczność i niezawodność oraz intuicyjność użycia. Oczywiście mam przedni awaryjny v-brake, ale od 2011r. użyłem go tylko kilka razy - aby sprawdzić, czy w ogóle jeszcze działa. O tym, że tam jeszcze nie zmieniłem klocków przez czternaście lat wspominać chyba nie muszę? Jak widać, podejścia do idei roweru są różne. I dobrze, że obecnie są możliwości, aby każdy mógł realizować swoje wizje i wyobrażenia w tej kwestii.
  26. Mam Scotta Scale 970 rozmiar M
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...