Skocz do zawartości

[Lampka] Co kupisz jak masz 50 a co jeśli masz 150zł


PoleK

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

https://m.centrumrow...ity,584806.html Na centrumrowerowa taki cos w cenie chinszczyzny na allegro. Ciekawe jakie to ma swiatło,czy mniejsze skupienie niż np. Solar x2
 
XD Chińszczyzna taka sama tylko logo inne. To mactronic przecież. Myślisz, że nagle jest to cudo? Nie, to jest to samo co kupujesz na aliexpress po 20 dolców.

 

Lekka gadka nt. solara i panther jest w tym temacie.

Poczytałem i umarłem.

To co tam jest pisane to kompletne bzdury
 

 

No i w karcie katalogowej którą mam jest 1300lm - 2h30m co dla "oryginału" czy klonów SolarStorma/FandyFire jest nie osiągalne na standardowej baterii.

 

W chińczykach SS/FF które ściągałem największą bolączką właśnie byłą bateria. W SS X2 w najlepszym przypadku trzymała ok 1h do 1h20m na pełnej mocy, ale były też takie po 20-25min i kicha.

 

Teraz mi się trafiła sztuka która co prawda na baterii 13200mAh ale 2h full moc i dopiero pod domem jedna kreska znikneła. Wcześniej działo się to po kilku 5-10minutach.

1. Jest osiągalne.
2. Znajomy kupił x2 niedługo po mnie, ale z chin i jemu trzyma podobnie co mi czyli ok 3h na trybie max
3. Pod obciążeniem kreski znikają szybko, ale lampka świeci dalej. u mnie na pełnym naładowaniu po włączeniu trybu max pojawia się czasami jedna kreska i nie ma to wpływu na akumulator. To jest niedoskonałość pomiaru pojemności akumulatora przez sterownik

Gdybym miał kolejny raz kupować x2, to kupiłbym najtańszą z chin, a potem powoli przerabiał. Bo lampka do modyfikacji ma potencjał jak cholera. W swojej planuje zmodyfikować sterownik i wymienić pakiet na mocniejszy, ale to już chyba musiałbym posłać lampkę do kogoś bardziej obeznanego w temacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Czyli w moim budżecie i przy moich oczekiwaniach / potrzebach to klon SF-X2 będzie chyba najlepszym kompromisem ?

Poczytałem i pooglądałem i zdaje się, że firmowe w zadanej cenie to tylko lampki ostrzegawcze lekko świecące.

To co mi się podobało bo ładnie świeciło to minimum x 2 to co chcę przeznaczyć w firmowych rozwiązania.

Nie byłoby problemu gdybym taki sprzęt mógł bezpiecznie zostawić. Jednak nie mam pewności, że po pracy taka wypas lampka nadal byłaby na rowerze :(

U chińczyków znalazłem klony SF-X2 od ok 15-17 $ z bateriami 6,4 Ah i przesyłką. To dobra cena ? nie za tanio ? za drogo wiam?

Może na coś zwrócić uwagę, co powinno być lub czego unikać ?

Pozdrawiam


witam ponownie

Jakie są wasze opinie o lampce sigma buster 200, jakoś tak nie jestem przekonany do tej lampki sf-x2, nadmiar mocy.

Ewentualnie tańszy sigma lightster i na 4 x AA.

Przekraczam budżet, ale bardziej cywilizowany produkt dla innych użytkowników dróg :)

Coś innego o podobnych walorach, a tańsze ?

Pozdrawiam

Edytowane przez kitachi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przechodząc do sedna, szukam dobrej lampki przedniej do dojazdu do pracy. Ok kilometr gruntówką bez oświetlenia i kilometr asfaltem z latarniami.

 

Większość mnie pewnie teraz zlinczuje, ale dla takich dystansów to wystarczy Ci lampka z Lidla. Teraz akurat będzie ona 29.08 dostępna za 34.99zł i wiele osób, które po prostu jeżdżą rekreacyjnie sobie je chwali. Zwróć oczywiście uwagę na cenę, a teraz chyba jest to mocniejsza wersja bo ma tryb 40LUX a poprzednie chyba miały 20/10 (nie myl z lumenami).

 

Ale to tylko moje zdanie. Druga moja opinia to polecanie solarstorma lub jego klonów do takich zastosowań to trochę przerost formy nad treścią. I tak takie bydle mądra osoba powinna kierować w ziemię (co wiele osób nie robi), przez co zyskasz jedynie:

  • oślepienie siebie poprzez jej moc,
  • lub oślepienie z naprzeciwka kierowców, pieszych i rowerzystów.

Moim zdaniem są to lampki dla typowo leśnych stworów jadących w miarę prostymi, na dłuższych odcinkach i nieuczęszczanymi ŚCIEŻKAMI w gąszczu drzew.

 

Od siebie polecę dla potomnych, ale zdecydowanie to nie ta półka cenowa bo obecnie 199zł Mactronic Tripper bo:

  • empirycznie sprawdzone że skierowana do przodu nie razi ludzi z naprzeciwka jadących (ma daszek),
  • jak chcesz z niej zrobić solarstorma do lasu wystarczy unieść ją nieco wyżej a montaż jest bez narzędziowy i możesz ją schować do kieszeni,
  • świeci pod koło, oświetla pobocze, i dosyć daleko do przodu (typowo NIE pseudo latarkowo świeci) przypominając nieco motocyklowy, nieco samochodowy rozkład światła, można delikatnie też regulować na boki,
  • wykonana z bardzo dobrych solidnych materiałów (jedynie uchwyt za tą cenę mógłbybyć jakiś bardziej PRO, ale zły nie jest),
  • funkcja powerbanku,
  • ładowana USB ze wskaźnikiem poziomu baterii,
  • 500lm w trybie MAX, w trybie najsłabszym 125lm,
  • bez problemu bardzo bardzo komfortowo można jechać w trybie NAJSŁABSZYM w kompletnej ciemności (a przyznam że, wolno nie jeżdżę) więc dziwie się że ludzie piszą o tych lumenach 3218793278736671 w tych klonach solarstormach, jak w gruncie rzeczy wystarczy dobra lampka z realnymi ~150-200 lumenami,
  • ma boczne wycięcia które też świecą, więc problem że z boku ktoś Cię nie widzi znika.
  • Aż 120h deklarowane przez producenta w trybie migającym który jest świetny gdy się powoli ciemny i chcemy oznaczyć tylko pozycję swoją. I tutaj taka uwaga, jako że fajna jest granica światła/ciena a mruga w słabym trybie to jest świetnie widoczne i nie razi irytując,
  • żadnych zewnętrznych torebek na chińskie baterie o zawyżonej pojemności, akmulator wbudowany w body.

Minusy:

  • cena, chociaż jak się jeszcze jakiś czas nie zepsuje to uważam że nie ma co mówić że wydało się na darmo pieniądze choć prawda taka że 200zł za latarkę to dużo,
  • przycisk twardo chodzi i jak w ciemności chcesz zmienić pierwszy raz używając tej latarki to nie możesz w niego trafić (w gruncie rzeczy są dwa przyciski (jeden jakby blokada) i to dosyć fajna sprawa, bo w plecaku Ci się nie uruchomi),
  • w sumie ja nie jeżdżę ~8h ciągiem w pełnym zmroku, więc być może dla kilkudniowych turystów wadą może być że nie jest na bateriie, jednak dla zwykłego śmiertelnika rowerowego nie ma co narzekać na czas pracy. Jako że jest to markowy akumulator li-ion w których polecane jest doładowywanie a nie pełne cykle rozładowania powinna poświecić i tak bardzo długo. A wprawny majsterkowicz po tych kilkunastu latach może sobie bez problemu zmienić akumulator, bo w mairę łatwo jest ona rozbieralna.

Miałem w życiu już trochę lampek takich jak np: convoy s2+ i żadna nie świeciła tak fajnie. Ja oczekuje od produktu, że jest gotowy do użycia bez zbędnego kombinowania.

 

Wiem że się rozpisałem, ale może pomoże Ci to poszukiwaniach i na co moim zdaniem warto zwracać uwagę.

Edytowane przez Sm4rek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko co wyżej można określić tak - XD

Sam z siebie się nabijam, bo kiedyś myślałem, że byle lampka na zwykłych ledach daje komfort i bezpieczeństwo po zmroku. Nie, nie daje. Jeśli miałeś convoya s2+ i twierdzisz, że ten mactronic na najniższym trybie daje rade w całkowitej ciemności, to oznacza tylko jedno - wtopiłeś i próbujesz własne sumienie oszukać. Bo z komfortem to ma niewiele wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie.

 

Rozglądam się za nową przednią lampką. Jeżdżę rekreacyjnie. Ciemności raczej mnie nie łapią gdzieś za miastem. Także taka lampka będzie używana głównie do jesienno-wieczornych przejażdżek po mieście.

 

Obecnie mam z przodu lampkę Sigma Mono.

i-przednia-diodowa-lampa-rowerowa-sigma-

 

Jak na miasto starcza. Zastanawiam się nad zakupem jeszcze jednaj sztuki takiej lampki.

 

Inną opcją jest zakup:

 

Sigma siggi

393852401_w200_h200_c7e892cf60bd49__b19f

bądź wersję czołową mojej obecnej lampki, czyli Sigma MONO HL, która ponoć w zestawie ma uchwyt na rower.

 

Sigma%20Hoofdlamp%20Mono%20HL%20-%20Li-i

 

Siggi i MONO HL mają 3 tryby świecenia: mocny, standard, migający. Zwykła Sigma MONO ma tylko 2: standard i migający. Na papierze wyglądają podobnie. Jednak ciekawi mnie, czy ten tryb "mocny" faktycznie daje coś więcej?

 

Nie udało mi się znaleźć porządnego testu/recenzji tych lampek. Dlatego liczę, że ktoś z tego forum miał może styczność z tym oświetleniem i coś o tym napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sm4rek

Popieram też mam Trippera od stycznia i kilka długich nocek zaliczyłem, dodam plus, ze można jeżzac i świecąc dodatkowo np naładować sobie telefon... rzadko używam maksymalnego trybu...chyba,z ę jakieśna prawde ciemne i krzeczaste miejsca, minimalny w iwkszosći styka, albo średni... mtygającego raczej nie używam, mam awaryjna lampke, taką na stałem do roweru przyczepioną, jakaś tanioche i ją do oznaczania siebie ewentualnie. Poki co Tripper mnie nie zawiódł, a najdłuzej w pełnych ciemnosciach to było jakieś 5 h a i tak sporo baterii jeszcze zostało, mimo, że około godziny był tryb max... ogólnie dość solidnei zrobina lapka tylko uchwyt wygląda słabom, ale póki co trzyma dobrze, czasem ciezko mi siezdejmuje z niego, bo zapominam w którą strone przesunąć i bywa chwial mocowania się ;) 

Myslę, ze warta ceny, póki co... na pewno na ściezki, polne drogi rzadkie lasy, a nawet cos gęściejszego... ja po ciemku w terenie staram sie30km/h nie przekraczac, na szosy bywa szybciej... myslę, że wiele jeszcze zależy od wzroku i koncetracji na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Sm4rek chyba trafił najlepiej w moje oczekiwania :)

Do celu można dojechać Maybachem jak i Fiatem 126p :) ja chciałbym Passata 1.9 TDI - 130 KM :D

Sprawdzę jego typ czyli ten Lidlowy wynalazek, jeśli się nie sprawdzi zamówię u małych braci ze wschodu klona SF-X2. Niczym nie ryzykuję, moje dziecko rozwala średnio 2 lampki w sezonie więc jak nie ja to ona będzie miała świecidełko na rower.

Ten Trippler to jednak nie do moich celów, mój rower pewnie jest wart +/- tyle co ta lampka :)

Ale nadal miło będzie jeśli ktoś ma ciekawe propozycje np. którego klona SF-X2 unikać, a które warto brać etc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1000W 800 lumen

 

Zasięg do 800 m, skuteczny 400m

 

Profesjonalna latarka policyjna 

 

Więcej bzdur nie mam ochoty kopiować. Jeśli zdjęcie nie kłamie mamy w zestawie aku UltraSzajs 6800 mAh (faktyczne pewnie 680). Na innych aukcjach jest dostępny BADZIEWiong 8800 mAh (faktyczne to już może będzie te 880 mAh). Tutaj mały news, największa dostępna pojemność 18650 to 3500 mAh, powyżej to już cuda na kiju.

 

Popieram kolegę wyżej, 40 zł w życiu gorzej nie wydacie :D

 

Kolego RAq11, powiem Ci jedno, nie pogrążaj się i nie wciskaj kitu innym. Bo później są wysypy ludzi którzy to czytają i przekazują bzdury innym.

 

EDIT :

 

W cenie tej "profesjonalnej" lampki to w najlepszym hurcie SAMEJ dobrej diody nie kupisz.

 
Edytowane przez Dziubek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Dziubek , u pierwszego lepszego z hurtowych dostawców dioda Cree XM-L2 kosztuje niecałe 15zł brutto ... 

Wracając do "profesjonalnej policyjnej latarki" - to bałbym się tego "dealu" .
Dodatkowo współczuję tym, którzy jadą z przeciwnej strony - wczoraj miałem podobne spotkanie - na leśnej ścieżce, z przeciwka jechał własnie taki "oświecony"
- połowa światła leciało w górę (i w moje oczy) :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Dziubek , u pierwszego lepszego z hurtowych dostawców dioda Cree XM-L2 kosztuje niecałe 15zł brutto ...

W cenie tej "profesjonalnej" lampki to w najlepszym hurcie SAMEJ dobrej diody nie kupisz.

 

Przeczytaj swoje zdanie, później moje ale tym razem zwracając uwagę na detal napisany DUŻĄ czcionką, Pomijałem tutaj parametry pod jaką wielkość podkładki jest dioda, zapotrzebowania na prąd itd. więc nie pisz że za 15 zł mamy super diodę bo są o wiele lepsze.

Czepiam się głównie głupiego nazewnictwa i jeszcze większej głupoty ludzkiej która nie ogrania że cyfry to nie wszystko. Dobrze operując cyframi można mocno zawyżyć parametry badziewia, np. tej latarki. Później w poszukiwaniu dobrej latarki taki kolega X przeczyta na forum że ta latarka to jest jakaś mega za taką kasę i jak pójdzie kupić lokalnie to usłyszy gdzieś że "taka sama" latarka jest za 100 zł i będzie marudził. Przerabiałem nie raz takich bystrzaków. Wchodzi taki do sklepu, chce kupić to i to, dostaje cenę i zdziwienie bierze że "aż tyle".  Bo na allegro to produkt z takimi parametrami to kosztuje połowę mniej. No kosztuje, ale parametry owego produktu w rzeczywistości też podziel na pół, jak i nie na cztery.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Z tego powodu (problematyczna jakość) podchodzę ostrożnie do chińskich produktów. Jak wszędzie trzeba wiedzieć co kupić. Są dobre chińskie rzeczy, ale niestety gro to słabej jakości podróbki.

Raczej chciałbym uniknąć latarek i oświetlenia typu SF, gdyż więcej jadę po drodze publicznej i wyznaję zasadę : nie czyń drugiemu co tobie nie miło. Też spotkałem kilka osób z źle ustawionym czy też dobranym oświetleni, nie są to miłe spotkania :(

Sprawdzę te lidlowe świecidełka i opiszę swoje doświadczenia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie latarek Convoy S2+, bo po ostatnim nocnym powrocie z moją Sigma Lightster było średnio fajnie w miejscach bez oświetlenia miejskiego. Dni coraz krótsze, a nie zamierzam rezygnować z wypadów do WPN, więc przydałoby mi się takie światło na tych trasach. I tu problem, bo jestem zielony w tej kwestii, dla mnie oświetlenie to kupić, naładować/wsadzić baterię, używać. A w przypadku Convoya to pierdyliard parametrów, programy, rodzaje diody, kolimatory, ilość amperów i jeszcze z pewnością jakieś sprawy o których już zapomniałem.

 

Z tego co doczytałem kolimator owalny 20x60 jest niezbędny do poruszania się po drogach, najlepiej w połączeniu z jakimś daszkiem, żeby nie oślepiać. Diodę chciałbym XML2 T6-4C ze względu na temperaturę barwową no i tyle z mojej strony. Zależało by mi na tym, żeby:

 

  1. Na jednym ogniwie latarka poświeciła minimum 2, a najlepiej 3 godziny lub więcej, niekoniecznie w trybie 100%, ale też nie w 5%. Wole trochę mniejsze światło kosztem dłuższego działania.
  2. Nie wiem jakie jest właściwe natężenie, wszędzie teraz 2,8A lub 3,04A, a gdzieś na forum przeczytałem, że 1A w zupełności wystarcza do oświetlenia całkowitych ciemności, a zapewne poświeci dłużej bez wymiany ogniwa, więc mam trochę mętlik...
  3. Czy jeżeli kupię model 3,04A i będę go używać w trybie 40% to czas działania i ilość światła będzie mniej więcej jak tej 1A na 100%?
  4. Czy do zamontowania tego kolimatora jest niezbędne dokupienie jakiejś końcówki, czy innego elementu?
  5. Znalazłem 2 aukcje http://allegro.pl/latarka-na-rower-convoy-s2-ogniwo-uchwyt-kolimat-i5815395775.html i http://allegro.pl/convoy-s2-latarka-na-rower-ogniwo-18650-uchwyt-i6405764964.html, gdzie byłbym zdecydowany kupić, bo ten zestaw wygląda na gotowy do użytkowania (po dokupieniu ładowarki 18650 i może dodatkowego ogniwa). Czy latarki z tych aukcji będą ok? Ewentualnie czy możecie polecić jakiegoś innego sprzedawcę lub sklep, gdzie będą dostępne wersje bardziej dopasowane do moich potrzeb? Jakby co to nie interesuje mnie zaoszczędzenie 10 zł i zamawianie z chin z czasem oczekiwania 3 tygodnie :).
  6. Rozważałem też Roxim RX5 Premium, bo niby produkt gotowy i przeznaczony typowo do roweru, a także na akumulatorki AA, które akurat mam, tylko że cena prawie jak za 2 Convoye, ale jeśli Roxim to byłaby lepsza opcja to byłbym gotów dołożyć. Jak wypada porównanie Roxim i Convoya pod względem oświetlania drogi i czasu działania na 100% (wg. producenta Roxim w tym trybie świeci 2h)?

Pomóżcie, bo chciałbym na dniach coś zamówić i ciężko samemu z moją wiedzą podjąć decyzję.

Edytowane przez Yassey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

Zakupiłem już kiedyś lampkę na akumulator u skośnookich braci i byłoby ok gdyby nie to, iż gdy się rozładowała nie mogłem jej naładować. Nad fabrycznie nową lampką zasiadłem z miernikami i lutownicą i musiałem poprawić robotę małych rączek wstawiając bypass uszkodzonego obwodu. Więc coś tam majsterkuję :) Daszek to pikuś :D

Kupując SF-X2 za ok 60 zł muszę liczyć się z wymianą ogniw w krótkim czasie, zapewne te "oryginalne" zimy nie przetrwają. Przerobiłem to na pseudo markowych akumulatorach AA o gigantycznej pojemności 3200 mA, zima i ujemne temp. zmęczyły je i przeszły na wcześniejszą emeryturę.

Dodając to do bilansu to tu kupię te Convoy modowane z forum lub Sigma Buster 200.

Spodobało mi się coś takiego, ale bez ogniw cena 15,8 $ + ogniwa patrz wyżej.

 

Yassey obejrzyj załącznik, może to coś co ci się spodoba.

Pozdrawiam

post-199989-0-15168600-1472317203.jpg

Edytowane przez kitachi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie latarek Convoy S2+, bo po ostatnim nocnym powrocie z moją Sigma Lightster było średnio fajnie w miejscach bez oświetlenia miejskiego. Dni coraz krótsze, a nie zamierzam rezygnować z wypadów do WPN, więc przydałoby mi się takie światło na tych trasach. I tu problem, bo jestem zielony w tej kwestii, dla mnie oświetlenie to kupić, naładować/wsadzić baterię, używać. A w przypadku Convoya to pierdyliard parametrów, programy, rodzaje diody, kolimatory, ilość amperów i jeszcze z pewnością jakieś sprawy o których już zapomniałem.

 

Z tego co doczytałem kolimator owalny 20x60 jest niezbędny do poruszania się po drogach, najlepiej w połączeniu z jakimś daszkiem, żeby nie oślepiać. Diodę chciałbym XML2 T6-4C ze względu na temperaturę barwową no i tyle z mojej strony. Zależało by mi na tym, żeby:

 

  1. Na jednym ogniwie latarka poświeciła minimum 2, a najlepiej 3 godziny lub więcej, niekoniecznie w trybie 100%, ale też nie w 5%. Wole trochę mniejsze światło kosztem dłuższego działania.
  2. Nie wiem jakie jest właściwe natężenie, wszędzie teraz 2,8A lub 3,04A, a gdzieś na forum przeczytałem, że 1A w zupełności wystarcza do oświetlenia całkowitych ciemności, a zapewne poświeci dłużej bez wymiany ogniwa, więc mam trochę mętlik...
  3. Czy jeżeli kupię model 3,04A i będę go używać w trybie 40% to czas działania i ilość światła będzie mniej więcej jak tej 1A na 100%?
  4. Czy do zamontowania tego kolimatora jest niezbędne dokupienie jakiejś końcówki, czy innego elementu?
  5. Znalazłem 2 aukcje http://allegro.pl/latarka-na-rower-convoy-s2-ogniwo-uchwyt-kolimat-i5815395775.html i http://allegro.pl/convoy-s2-latarka-na-rower-ogniwo-18650-uchwyt-i6405764964.html, gdzie byłbym zdecydowany kupić, bo ten zestaw wygląda na gotowy do użytkowania (po dokupieniu ładowarki 18650 i może dodatkowego ogniwa). Czy latarki z tych aukcji będą ok? Ewentualnie czy możecie polecić jakiegoś innego sprzedawcę lub sklep, gdzie będą dostępne wersje bardziej dopasowane do moich potrzeb? Jakby co to nie interesuje mnie zaoszczędzenie 10 zł i zamawianie z chin z czasem oczekiwania 3 tygodnie :).
  6. Rozważałem też Roxim RX5 Premium, bo niby produkt gotowy i przeznaczony typowo do roweru, a także na akumulatorki AA, które akurat mam, tylko że cena prawie jak za 2 Convoye, ale jeśli Roxim to byłaby lepsza opcja to byłbym gotów dołożyć. Jak wypada porównanie Roxim i Convoya pod względem oświetlania drogi i czasu działania na 100% (wg. producenta Roxim w tym trybie świeci 2h)?

Pomóżcie, bo chciałbym na dniach coś zamówić i ciężko samemu z moją wiedzą podjąć decyzję.

 

Bierzesz dwa convoye S2+, jeden ref, drugi z kolimatorem 15*90 albo 20*60 (ja mam ten pierwszy). Do tego ogniwa panasy 3400mAh i masz mega zestaw. W trybie 30% na panasach masz prawie 4 godziny świecenia w trybie 32% i moooorze światła. W sumie to do normalnej jazdy to i 18% styka (6 godzin) a i na 10% będziesz miał więcej światła niż prawie wszyscy napotkani po drodze rowerzyści. 100% to się nadaje do zapierniczania na urwanie głowy w lesie wąską ścieżką.

 

 

Solarstorm ani żaden inny lampek z pakietem nie zagościł u mnie właśnie z tego samego powodu. Paskudny i wielki pakiet na kablu. Dłużej niż 3h wieczorem nie jeżdżę. Zawsze mam zapas czasu i mnóstwo światła na kierownicy. A w razie W jeśli bym planował dłuższy przelot, to dwa dodatkowe akku w kieszonce prawie nic nie ważą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dziubek, co Ty za kity żenisz? Napisałeś, że za cenę latarki nie kupi się diody. A kupi się xm-l2 na najlepszym noctigonie i jeszcze nawet reszta zostanie. Zaraz pewnie napiszesz, że XM-L2 to nie jest dobra dioda :D

 

Dobrze, Wasze na wierzchu. Ale zdania nie zmienię, ta latarka to badziew jakich pełno na alle z opisem za który powinni karać bo mało które zdanie jest prawdziwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...