Skocz do zawartości

TheJW

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 996
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    20

Ostatnia wygrana TheJW w dniu 27 Marca

Użytkownicy przyznają TheJW punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dawid
  • Skąd
    Równina Warszawska

Ostatnie wizyty

30 167 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika TheJW

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

4tys.

Reputacja

  1. Karmię, karmię, codziennie, jak co roku od początku akcji.
  2. To ma wyglądać, czy jeździć?
  3. Pytasz na największym forum rowerowym w kraju, czy ktoś zna tarcze Shimano Ice-Tech, serio? Zakładam, że co najmniej połowa z nas jeździ na takich tarczach. Nie kojarzę, żeby komukolwiek się rozpadła na "nitach". A porównywanie RT26 z RT86 to jak porównywanie Trabanta z Mercedesem. No i na cholerę ci na proste utwardzone drogi hamulce czterotłoczkowe z tarczami IceTech?! Załóż sobie MT200 lub MT400 ze zwykłymi tarczami i nie kombinuj za mocno, bo przekombinujesz.
  4. W ramę są wspawane przelotki, o które opiera się pancerz, dalej linka wchodzi mniejszym otworem i leci "luzem" wewnątrz. Potem linki wychodzą zazwyczaj pod suportem do ślizgów i dalej to już zależnie od wizji producenta. Baaardzo często jest jeszcze tak, że linki się wewnątrz ramy krzyżuj trąc jedna o drugą. W tym modelu to widzę w ogóle popłynęli z umiejscowieniem otworów na kable...
  5. @Thomass13 Ty mówisz o osłonie pancerzy, a tu w ramie idą gołe linki, już to ustaliliśmy. Na linkę możesz sobie co najwyżej teflonową rurkę nałożyć, ale to nic nie zmieni w kwestii wygłuszenia. A tak w ogóle, to niektóre te piankowe osłony w zimne dni też potrafią nieźle stukać, bo twardnieją.
  6. Niezły spec widzę. Po pierwsze primo - TCR i Propel mają IDENTYCZNĄ geometrię. Ramy różnią się jedynie przekrojem rur i co za tym idzie - masą. Po drugie primo - jak się TCR słabo sprzedaje, to ja jestem Święty Mikołaj. Jeśli typ nie współpracuje z żadną marką i plecie takie brednie ot tak, sam z siebie, to ja bym prosił o zwrot środków...
  7. Continental Double Fighter: https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-double-fighter-iii-pd3446/?v_Id=97590 Używam ich dokładnie do tego samego - głównie dojazdy do pracy, czasem jakiś przedłużony z niej powrót szutrami albo leśnymi duktami. A jak mnie najdzie ochota, to zrobię sobie na nich trening "szosowy", bo i do tego się nadają ze względu na niskie opory toczenia. Zużywa się tak wolno, że zapomniałem nawet o sprawdzaniu bieżnika. No i są cichutkie.
  8. Dobra, już widzę, wewnątrz jest goła linka. Może coś innego ci stuka, bo napięta linka nie powinna...
  9. A linka jest puszczona w ramie goła, czy w pancerzu? Jak goła, to ciężko będzie coś z tym zrobić. Jak w pancerzu, to jak wyżej - możesz założyć specjalną piankową osłonkę. Żeby nie rozpinać kabli, możesz ją rozciąć i nasunąć na pancerz.
  10. Dla prosów i na płaskopolskie maratony spoko. Amator w górach daleko na tym nie zajedzie. Zaciekawiło mnie też to zdanie: Mnie się do tej pory wydawało, że to właśnie dzięki uginaniu ścianek bieżnik utrzymuje kontakt z podłożem na zakrętach. 🤔 Tak jak napisał @zekker, w tym przypadku będzie się jeździło na rancie, więc kontakt z podłożem będzie niewielki. Jak ma to pozytywnie wpłynąć na stabilność i przyczepność? Ach ta marketingowa papka...
  11. Żadnych. Proste, sztywne, mocne. W lato wjechałem w jakąś dziurę, okazało się, że to źle zabezpieczony odpływ deszczówki, którego kratki się rozsunęły. Huknęło, szarpnęło, myślałem, że już po obręczy. Ale dojechałem kilkaset metrów do bazy i okazało się, że uszkodził się tylko lakier i wierzchnia ("ozdobna") wartwa karbonu. Nowa wersja jest na piastach z ratchetem, więc jeszcze bardziej bezobsługowa niż moja na zapadkach.
  12. Była już na ten temat dość obszerna dyskusja tutaj. Jak ktoś chce, może i w 20-letnim kasku jeździć. Może będzie miał szczęście, a może nie. Ja osobiście przekonałem się już przynajmniej dwukrotnie, że dobry, sprawny kask chroni zdrowie i życie, więc nie zamierzam na tym elemencie oszczędzać i liczyć na szczęście. Wiadomo, wszystko z głową (hehe ), a nie ślepo trzymać się poleceń producentów.
  13. Ja mam tak samo. Leniwy jestem. Zakładam i jeżdżę "do zdarcia". Właśnie sprawdziłem w arkuszu serwisowym - w fullu JRII wymieniałem po 1200km, ale nie pamiętam, czy z powodu zużycia, czy rozcięcia...
  14. @Eathan Na naklejce wewnątrz kasku. O ile nie odpadła od potu. @wr81 oczywiście, że zwracam. AB 2.0 jest nowy w ofercie, więc nie będzie z tym problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...