Skocz do zawartości

piciu256

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 250
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    się tu wziąłem? Z internetu! Poznań, Owińska

Ostatnie wizyty

1 308 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika piciu256

Pro

Pro (9/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

229

Reputacja

  1. Kupił byś Deore ze średnim wózkiem i byłoby to samo, ale jak lubisz się bawić, niech moc będzie z tobą 😜 ps. ja mam skombinowane go slx 12s z wózkiem od XT 11s, działa ok, ale nie bez powodu nowe przerzutki wychodzą krzywe z fabryki 🙃
  2. Siema, nie do końca w temacie ale trochę tak, znajdzie się ktoś może kto ma kolimator o średnicy 17mm (do Convoy H1) w większej ilości, tj mógłby odsprzedać sztukę, względnie strona coby w Polsce kupić? Na Ali wiem że są, ale jeśli możliwe to fajnie by było nie czekać, dostałem już jedną paczkę po miesiącu czekania więc wiem że chcę 45 stopni 😜 Google nie znajduje tego wymiaru.
  3. Ja przez pełny serwis rozumiem wymianę oleju i inspekcję uszczelek, może ich wymianę, nie próbę ratowania zajechanego trupa, w tym wypadku nawet nie trzeba go doszczętnie rozkręcać, wystarczy spuścić powietrze z ifp czy co tam masz, odkręcić głowicę i jesteś w środku, kładziesz sobie wszystko na kartoniku w kolejności w której zdjąłeś, jak nie rozkręcisz tłoczyska to nawet nie ma czego pomylić bo nasz wtedy tylko 2 główne elementy, składasz w odwrotnej kolejności, jedyna względnie trudna czynność to odpowietrzenie, zalewasz olejem i usuwasz powietrze, w zależności co to za damper dokładnie, przeważnie metoda a'la przelewanie hamulców na 2 strzykawki, lub po prostu grawitacyjnie, skręcasz, smarujesz, zakładasz puszkę, nabijasz ciśnienie i gotowe.
  4. Serwis dampera wcale nie jest trudniejszy od regulacji przerzutki, wymaga tylko więcej cierpliwości i paru powiedzmy specjalnych narzędzi. Ludzie się po prostu boją ruszyć nieznanego, myślą że to wszystko strasznie skomplikowane, ale do serwisu nie musisz rozumieć koniecznie jak co działa dokładnie, wystarczy wiedzieć w jakiej kolejności co odkręcić i żeby za mocno nie przykręcić potem, pełno jest dobrych poradników, nawet w formie wideo, do popularnych sprzętów.
  5. Powiem ci że mnie zaskoczyłeś, ale ma to sens, bo luz na łożyskach by zniknął po mocniejszym skontrowaniu, i wygląda że masz rację- suwmiarka nie kłamie, .1-2 ponizej reszty średnicy osi, ale to także według mnie na minus Tokena, choć z innych powodów niż się spodziewałem, według nich osadzenie osi bezpośrednio w łożysku to plus, a wychodzi na to że to minus. Łożyska się już idealnie nie kręcą (lekko szumią) i co ciekawe smar po stronie napędowej czysciutki, a z drugiej czarny, nie spodziewałem się z tymi uszczelkami, dla porównania stery Superstar po tym samym okresie użytkowania kręcą się jak nowe, tokenowskie też już lekko chrobotały po roku, ale to nie sprawiedliwe porównanie bo tokena nie napakowałem wtedy innym smarem.
  6. Dorzucę cegiełkę od siebie, po roku użytkowania przez osobnika wagi piórkowej, bo ledwo 55kg, odrazu po zakupie łożyska napakowane porządnym smarem wodoodpornym, do tego uszczelki są zacne, także o korozji nie ma mowy, nic nie strzela, ale jest mocno wyczuwalny luz na korbie, ledwo 1000km przejechałem, także osobiście się mocno Tokenem rozczarowałem, najtańsze chińskie łożyska w przedniej pieście się kręcą od 2 latach gładziutko i bez luzu, a tutaj przy mniejszej ilości obrotów i mniejszym obciążeniu taka lipa. Dla porównania poprzednie suporty czasem trzeszczały, czasem się zapiekały, ale luzu nigdy nie złapały. Dodatkowo goryczy dodaje fakt że te łożyska nie są standardowe.
  7. Fizycznie jest to niemożliwe, zatyka wentyl.
  8. Meh, automatyczna blokada zawiechy, nic więcej. Wolę zawiechę która sama z siebie nie buja. Myślałem że to jakieś automatyczne ustawienia czy coś, a tu taka lipa.
  9. To normalne, kosmiczna linia łańcucha daje takie efekty, pocieszę cię jednak że dla łańcucha nie ma to znaczenia żadnego (sam przekos już owszem), jedynie trochę mocy tracisz na rzecz wibracji.
  10. Ja tam z Chińskich King Stop zarówno tarcz jak i klocków do Magury jestem bardzo zadowolony, przynajmniej z tych ceramicznych- są dosyć ciche (wydają dźwięk tylko w wąskim zakresie siły hamowania) i przy moim wykorzystaniu (agresywna jazda, dużo bike parków, 55kg jeździec) długo wystarczają, MT2 z tyłu prawie się skończył po 2 sezonach, jakieś 50km przewyższenia (w tym sezonie 30, w poprzednim zgaduję) a z przodu mt5 mam jeszcze pół klocków, w sumie 1/4 tylnych zużyłem w jeden weekend na Koutach, ze względu na dziury przestawiłem się na hamowanie tyłem. Klocki polmetalik nie wiem do końca jak się zachowują, używałem ich krótko ze słabo hamującymi tarczami w heblach mt500, były ciche, ale dosyć słabo hamowały, nie wiem ile to zasługa tarcz i zacisków.
  11. Inna sprawa że na te trasy XC niedługo będą musieli wkładki do opon używać żeby mieć szansę jakieś, przecież to już nie tylko pachnie zawodami enduro 🙃
  12. Atest ci do niczego nie potrzebny, chyba że planujesz by w trakcie jazdy strzelali w ciebie śrutem, i zależy ci na zachowaniu wzroku. Przed UV chroni nawet dziadostwo za 2zł bo ciężko zrobić tworzywo sztuczne które UV nie blokuje.
  13. Kurde, jakbym wiedział że to istnieje, nie kupił bym convoy'a rok temu, ktoś chętny na s2+ z kolimatorem? Kolimator znacznie lepiej doświetla zakręty, jako komplementacja czołówki, ale b01 znacznie lepiej by się sprawdziło w roli samotnego oświetlenia niż Convoy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...