Skocz do zawartości

RafalxM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 078
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana RafalxM w dniu 25 Stycznia 2020

Użytkownicy przyznają RafalxM punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    05-410

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika RafalxM

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

512

Reputacja

  1. może tak być.. w dopasowanej rozmiarem ramie szosowej już sprawował się lepiej
  2. U mnie też przez tydzień diagnozowałem 'trzeszczący suport' ...
  3. Znam typa co 2-3 lata jeździł na za dużym rowełku z mostkiem 120mm , nie wiedział jeszcze że 'można sobie dowolnie zmieniać i nikt tego nie sprawdza' Zamiast skrócić mostek użył sztycy Amoeba z obrotowym jażmem , tak że można było jej używać 'tyłem na przód'. Ale nie to jest najpiękniejsze w tej historii - rama była tak wysoka, że postój wymagał oparcia uda drugiej nogi o górurkę...😆
  4. Bardzo ładnie, ale: - jaka cena - jaki kąt nachylenia - średnica kierownicy 31,8 ?
  5. @Sobek82 - rama medium 2020 - siodełko brooks c17 'dziurra edyszyn' - kierownica VentureMax V2 46cm - klamki GRX 810 - RD GRX-812 - kaseta SLX M7000 11-46T - korba FC-M780 na 44T - suport BB52 - tarcze RT-86 - przedni hebel BR-M8120 - tylny hebel BR-M8100 - opony WTB Byway 700x44c na dętkach - koła i sztyca - jakieś kartoflane noname, tylko takie miałem na razie, tutaj widzę możliwość zejścia z wagi (także inne opony na mleku) Ważyłem tylko całość nieprecyzyjnie, ważne że toczy się przyzwoicie.
  6. Pierwsze wcielenie Eskera. Wyszło mu przy narodzinach 13 kg, więc chyba ciut dużo - ale trudno ...co zrobić
  7. Dzięki, bardzo mi pomogła Twoja odpowiedź. Dla zainteresowanych - RT86 160mm wizualnie różni się między wersją japońską a chińską . Japońskie po obu stronach tarczy mają 'wzorki' jakby po szczotkowaniu. W chińskiej którą miałem (niestety brak foto) jedna strona była gładka. Nie wiem jaki to ma wpływ na hamowanie, bo nie testowałem, ale różnica była widoczna gołym okiem (uzbrojonym też). Na Allegro zadałem pytanie sześciu sprzedawcom , tylko jeden miał wersję japońską - junbikepl
  8. Waszmościowie - czy RT86 z chińskiej produkcji też są dramatycznie gorsze od japońskich? Zakupiłem 160mm , na zdjęciu Japan, na żywo China i zastanawiam się czy zostawiać czy odsyłać i szukać japońskich - jeśli tak to gdzie?
  9. pewnie spod tej samej ręki wyszły 😎, w moim przypadku jeszcze w imadle tylne widełki musieli chyba trzymać
  10. Jaki model tego zacisku 4 tłoczkowego? Nie masz efektu ze ten hamulec jest za mocny ?
  11. Może i tak, ale bez sprawdzenia się nie dowiem. Jak będzie za mocny to zamontuję go do mtb 29x3.0 - tam będzie miał z czym walczyć
  12. Żeby było szybkie to musi być mocny zawodnik, tutaj nie stwierdzono Pomysł na 4 tłoczkowy wziął się stąd, że wychodzi mi cenowo podobnie do 2 tłoczkowych , potrzebuje tylko na przód (na tył mam XT BR-M785) . Na razie mam wątpliwości czy to będzie kompatybilne.
  13. Czy połączenie klamkomanetek GRX ST-RX810 / BL-RX810 z zaciskiem Magura MT5 będzie wydajne ? Chodzi mi o ilość tłoczonego płynu z klamki do zacisku czterotłoczkowego. Jest ryzyko, że klocki będą wysuwać się mniej niż przy użyciu klamki MTB, przez co będą niewystarczająco mocno dociskać klocki do tarczy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...