Skocz do zawartości

[napęd] Wymiana całego napędu


cysiek90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ;)

 

Dzisiaj po oględzinach roweru doszedłem do wniosku, że już czas na wymianę całego napędu. Suport, korba i kółeczka w tylnej przerzutce mają równe 3 lata(nie wymieniane od nowości), kaseta prawie 2, a łańcuch.... jeżdżę na nim od roku, ale wcześniej był w innym rowerze, więc ciężko mi ocenić wiek i przebieg. Myślę, że przez te 3 lata zrobiłem 10-12 tysięcy km z czego sporą część w warunkach źle wpływających na napęd - deszcz, śnieg, niskie temperatury(rekord: -20 :D ) i dla odmiany piach/kurz. Rowerek to kross level a2 wersja z 2006 roku.

 

Suport(niestety nie wiem jaki aktualnie posiadam - nie udało mi się tego w necie znaleźć... da się to jakoś sprawdzić bez demontowania suportu?) - oś suportu podczas pedałowania przekrzywia się na boki przez co łańcuch ociera o elementy przedniej przerzutki(regulacja nie pomaga). W tym temacie wyczytałem, że do mojego roweru pasować będzie suport truvativ power spline. Cena na allegro - 40 zł jest jak dla mnie podejrzanie niska... Co sądzicie o tym suporcie? W sklepie rowerowym jak rozmawiałem na temat suportu to od 80-100 zł w ogóle zaczęliśmy rozmowę na temat czegoś nad czym warto się zastanawiać, dlatego tutaj 40 zł trochę mnie zaskoczyło... Ile taki suport wytrzyma? Warto go kupić? Jeżeli nie to co polecacie zamiast niego?