Skocz do zawartości

moojmisiu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    577
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana moojmisiu w dniu 12 Sierpnia 2010

Użytkownicy przyznają moojmisiu punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

3 100 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika moojmisiu

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

23

Reputacja

  1. moojmisiu

    [29er] Author Traction

    Zamiast się denerwować: rozbierz amortyzator, wyjmij sprężynę i poszukaj w swojej okolicy firmy, która zajmuje się produkcją takowych. Później weź tą jako wzór, przejdź się i zamów podobną, ale z grubszego drutu. Od biedy może nawet w najbliższym motoryzacyjnym coś znajdziesz.
  2. Mógłbyś dodać trochę dramatyzmu i napisać, że próby z amorem o skoku 100 mm odbędą się zaraz po tym, jak przyjedzie on do Ciebie z Khashuri
  3. W moim uznaniu to opony praktycznie tylko na utwardzone drogi, w luźnym piachu jest już źle (lepiej zachowują się niektóre semisliki), w błocie też nie jest fajnie, a z dobrym oczyszczaniem to tak nie do końca - fajnie się oczyszcza fragment między środkowym a obocznymi pasami klocków, w bocznych klockach i w krzyżach błoto lubi sobie pozostać i czasem nawet zaschnąć. Na 1400 km przebiegu miałem już 3 flaty, z czego dwa po kolcach akacji i jeżyn. Na asfaltach szybko się zużywają, szczególnie opona napędowa, ale robią mniej hałasu niż conti rk czy bontragery jones xr. Raz mi wystarczy, więcej nie kupię
  4. Ja mam za sobą week-endowe jazdy z łańcuchem nasmarowanym pilaxolem eco (na opakowaniu nie zabrakło frazy o tym, że to olej biodegradowalny... skądś to znam - 8,90 PLN za litr). Było trochę deszczu, trochę szutrów, trochę piasków większość to jednak asfalty, przebieg na jednym smarowaniu do tej pory to około 270 km i łańcuch zaczyna się odzywać. Niestety, nie starłem nadmiaru smaru z łańcucha i trochę pyłu się do niego przykleiło (a mówiąc prosto: łapie syf całkiem nieźle). Po okresie używania imo kiepskich smarów White Lighting jestem wręcz zachwycony dobrze się trzyma i jedno smarowanie na trochę jednak wystarczy
  5. moojmisiu

    [rower]Jamis Dragon Sport 29

    Zacisk na imbus + kawałek dętki/opaski z neoprenu?
  6. Na czas dokręcania warto spuścić powietrze, mój się zaczął odkręcać po tym, jak odebrałem go z przeglądu. Trochę kleju do gwintów i po problemie.
  7. Chyba równoległym Ale rama w rozmiarze 17" będzie dla osobnika o wzroście 150 cm zdecydowanie za duża. Poglądowa fotka - http://www.topgearcycles.com/wp-content/uploads/2009/09/img_0486_2.jpg - pani o wzroście 157 cm na rowerze z ramą o rozmiarze 15,5" - jest już dość wyciągnięta. Author Traction 29 w rozmiarze 17" jest dłuższy od GF w rozmiarze 15,5" o prawie 4 cm, a 150 cm to jednak mniej niż 157...
  8. Mam i sakwy MSX i Crosso Dry, Crosso na dobrym bagażniku i dobrze wyregulowane trzymają się mocno, a skoro mocno się trzymają, to i się nie przecierają. Tworzywo, z którego są zrobione, okazuje się całkiem solidne i trwałe, co nie zmienia faktu, że jadąc gdzieś dalej warto wziąć ze sobą kawałek mocnego sznurka i taśmy klejącej. IMO do przewag nad sakwami MSX należy zaliczyć fakt, że są węższe i bardziej pojemne. Z montowaniem do bagazników innych niż Crosso też nie ma zazwyczaj problemów. MSX są lepiej wykończone, lepiej i niżej wiszą na bagażniku, łatwiej je zakładać i zdejmować z bagażnika, są ładniejsze i można do nich doczepić paski na ramię, które ułatwiają przenoszenie oraz zewnętrzne kieszenie. Na plus należy wymienić też wewnętrzne kieszonki i system mocowania Ani Crosso, ani MSX nie przemakały.
  9. Heh, fajnie ujęte A na jakim Suntourze? I czy na pewno? Ja rozumiem, że velo i tak dalej, ale bez przesady Miałem styczność i F1rst i Epiconem - ten konkretny RST moją wagą był cokolwiek wiotki, poza tym żadnego z tych amortyzatorów nie wyróżniłbym pod kątem pracy, choć oba pracują lepiej do Axla Platinium Air czy Tory 302. O padających tłumikach było kiedyś na bikeworldzie - przy zablokowanym widelcu potrzebne było mocne uderzenie i voila.
  10. @lysy35 - amor cały czas ma się dobrze @ktone - podstawowa i najłatwiej zauważalna różnica - kolor anody na goleniach, do góry, na obrazku masz golenie z SF9, SF7 miał golenie czarne. Axon ma pustą w środku koronę, inny tłumik i jest jakieś 100 gram lżejszy.
  11. Tak, wnętrzności są takie same i spokojnie możesz przestawić skok ze 100 na 80 mm. W odróżnieniu od wcześniejszych wersji - nie trzeba do tego podkładek dystansowych A o jeździe w zimie: Wtedy było jakieś dwadzieścia stopniu mrozu, rower na zewnątrz był jakieś półtorej godziny i amortyzator wykorzystywał w granicach 40% skoku.
  12. Jako posiadacza i ujeżdżacza ramy GF niepokoją mnie te fotki i informacje. I tu dwa pytania. Jedno szerzej: jakiej długości sztyc używacie? I drugie do fotobikera: czy kolega Twojego kolegi jest także Twoim kolegą, a jeśli tak, to jak się maja okolice podatne na pęknięcia w GF Tassajra widocznym na tej fotce: http://picasaweb.google.com/zygmusM2/WiekszaSobota#5456244994877101026 ?
  13. Miałem dwie i na śniegu obie sprawowały się przyzwoicie (o wiele lepiej niż w błocie), nie uciekają na boki, sporadycznie się ślizgają. Poza tym nie polecam.
  14. Zapytaj użytkownika amoniak, coś mi świta, że kiedyś się chwalił nabyciem takich kółeczek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...