Skocz do zawartości

Fludi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 276
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Fludi w dniu 16 Marca 2011

Użytkownicy przyznają Fludi punkty reputacji!

Reputacja

43 Dobra

O Fludi

  • Tytuł
    Stały bywalec

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

4 226 wyświetleń profilu
  1. Nie mam problemu z Revolution, bo nawet w MTB mam tylko je w kołach. Natomiast te koła buduję trochę budżetowo i średnio mi się chce do nich dopłacać. Szczególnie, że jeśli szosa mi bardziej podejdzie to w przyszłym roku prawdopodobnie zmienię ramę na carbon z mocowaniem pod tarcze i wtedy znowu będę musiał wymieniać koła, także nie chcę jakoś dużo w tym kasy utopić obecnie...
  2. Jak pisałem wcześniej, hamulce szczękowe. Nie bardzo mam jak zrobić 32H, bo mam już zasadniczo piasty 28H (było nie było udało się mi je wyrwać z rabatami na ali poniżej 50€), obręcze też już są w drodze. Ważę w porywie po sezonie zimowym do 85kg (normalnie to max 80kg mam), ale i tak założenie jest na Competition, Revolution nie potrzebuję. Z tego co kojarzę temat trochę sprzed lat, to kiedyś było założenie, że jak kołnierze piast są zbyt mocno wycieniowane to przy 28H i zaplocie na 3 krzyże są dosyć duże siły działające na kołnierze i mogą go zerwać (a te piasty są dosyć odchudzone, szc
  3. Jaki byłby najlepszy zaplot (w sensie 2/3 krzyże, czy może słoneczko) kół do szosy pod piasty i obręcze na 28 otworów i pod hamulce szczękowe? Zależy mi na tym, że było one dosyć solidne, żebym nie musiał co jakiś czas biegać na ich centrowanie, a i też żeby były komfortowe w jeździe. Koło ma być zbudowane na obręczach DT Swiss R460, piasty Novatec A291SB-SL/F482SB-SL, szprychy celuję w DT Competition z mosiężnym nyplem.
  4. Tak mam właśnie zrobione, ale to rozwiązanie trochę "pływa" i lakier podciera. Generacja wcześniej miała specjalne podebranie, że opaska zaciskowa i przewód siedziały na swoim miejscu. Dlatego chciałbym kupić dedykowaną opcję 😉
  5. Zgodnie z tytułem zakupię dźwignię do pushlock'a od manetki RS'a. Interesuje mnie wyłącznie lewa dźwignia, bądź też kompletna manetka (również w lewym wariancie tak jak widać na poniższym zdjęciu). https://bikemen.cdn.shoprenter.hu/custom/bikemen/image/cache/w955h500/product/rockshox/rock shox push lock kar.jpg?lastmod=1544450855.1482238000
  6. Jak w temacie kupię mocowanie przewodu hamulcowego do wspomnianego amortyzatora. Takie jak na zdjęciu poniżej. https://th.bing.com/th/id/R.070018d4a4828b87448c7a28a2bb50b9?rik=wqrCJDNS%2bu2IMg&riu=http%3a%2f%2fi.ebayimg.com%2fimages%2fi%2f221644754282-0-1%2fs-l1000.jpg&ehk=cyI0ToV8k%2fi%2bJ1%2b%2f6RSFE4X062a1obeOohH0aBC1Y2k%3d&risl=&pid=ImgRaw
  7. Poszukuję jakiejś dobrej i sprawdzonej obejmy/uchwytu do latarki na kierownicę. Mam kilka latarek Convoy S2+ albo Lumintop B01, które z powodzeniem mogę używać jako oświetlenia rowerowego, ale nie mam już sił do półśrodków jeśli chodzi ich mocowanie. To czego szukam to mocowanie jak np. takiego typu https://pl.aliexpress.com/item/4000778310677.html ale nazwijmy to produkt "premium" z tego linku zamówiłem 2szt już mocując latarkę jedną gumkę zerwałem, wcale jej mocno nie naciągając wokół latarki. Takie coś też testowałem https://www.aliexpress.com/item/1005002139355310.html i też nie zdało
  8. Fludi

    Giant Yukon

  9. @keltu dzięki, co prawda po zdjęciach, wygląda na tą samą wkładkę, co i w tych linkach co ja wrzuciłem. Więc producent wkładki pewnie może być jeden, tylko różne firmy szyjące...
  10. Ja ostatnio takową od sprawdzonej firmy latarkowej zakupiłem https://pl.aliexpress.com/item/33046014882.html z promocją i kodami wyrwałem ją za 21€, doszła w 3 tygodnie. Ma tryb pozycyjny wśród 3 trybów standardowych przełączanych. Dodatkowo w opcji można włączyć turbo oraz SOS/Strobe. Także za te pieniądze fajna opcja i alternatywa do Convoy. Dodatkowo miło, że tutaj akumulator jest w zestawie A czy ktoś z Was może polecić jakiś dobry sprawdzony sklep z ciuchami kolarskimi na ali (fajnie jakby ten sklep poza zestawem na krótko, oferował również wariant cieplejszy, typu bluza z dł
  11. Myślę, że Twój nic nie wnoszący do dyskusji komentarz jest zbędny...
  12. Przypuszczam, że aż na tyle to nie uda się mnie ceny zbić, natomiast tak realnie ile w maxie mogę za nie zapłacić? Szczególnie, że tak jak mówię sprzęt jest igła jak wyciągnięty z pudełka i zamontowany na rowerze. Patrząc po aukcjach sam napęd chodzi za dobre 1500pln oczywiście w gorszym stanie...
  13. Czy zakładał ktoś z Was set śrub tytanowych z RISK do swojego roweru? Chodzi mnie dokładnie o zestaw RT106. Z tego co widziałem, ktoś już używał ich do mostku, a jak z pozostałymi punktami, tarcza, zacisk hamulca czy top cap? Bo obstawiam, że regulacyjne do przerzutek nie stanowią problemu.
  14. Trochę ruszyłem temat i wyszło na to, że najpierw dokonałem wymiany kokpitu. Pomimo, że szukałem czegoś lekkiego w rozsądnej cenie innego niż Accent, mimo wszystko padło na tą markę. Seria Execute, mostek 90mm, kierownica karbonowa, rogi, podkładka dystansu 15mm karbon, stery EXE. I teraz mam trochę dylemat czy iść w nowy napęd i pozostałe części, czy odkupić od znajomego, który rower więcej trzyma na ścianie w pokoju niż nim jeździł. A ma tam w idealnym stanie pełnego XTR M970, hamulce Hayes prime pro, koła na DT 240s na RWS, mavic XM 719 i szprychy sapim dlight, pomimo, że mają 6 lat op
×
×
  • Dodaj nową pozycję...