Skocz do zawartości

spons92

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Chrzanów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika spons92

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

18

Reputacja

  1. NIe da się wkręcić, bo końcówka nie jest gwintowana. Tak więc albo młotek, albo spróbuj nagwintować końcówkę choćby nożem. Jednak też myślę, że dużo z tej regulacji juz nie uzyskasz.
  2. Oczywiście nie wspomniałem o tym dlatego, że z bacika źle się korzysta, ale właśnie po to, żeby usprawnić nieco pracę. Generalnie i tak uważam, że ten system mocowania łańcuchów na baciku jest dużo lepszy niż ten, który oferuje większość firm, tak jak np. tu http://image.ceneo.pl/data/products/15199933/i-bike-hand-klucz-lancuchowy-bacik-yc-501a.jpg
  3. Wedle prośby M333. Kiedyś kupiłem klucz 3w1 i bacik. Oba są świetne, klucz do HT przylega idealnie, nie ma mowy obrobieniu misek, przynajmniej jak na razie. Bacik trzyma elegancko. Zastanawiam się czy nie byłoby dobrym pomysłem zastosowanie w baciku gumy, która zamocowana by była na końcu długiego łańcucha i przyczepiona do końca rączki bacika. Łańcuch byłby wtedy od razu dociśnięty do zębatki. Trzeba tylko wymyślić materiał, który będzie wystarczająco elastyczny i mocny. Pozdrawiam i polecam
  4. Do tego jeszcze można by pomyśleć o cieniutkiej 17 do piast Shimano typu XT. Zdaje się, że ktoś już w wspominał o tym w tym temacie. Park Tool ma takie w swojej ofercie za jedyne 36zł.
  5. spons92

    [rower] Kellys TNT 9.5

    Witam! Rower jest jak najbardziej w porządku. Przejrzałem kilka firm, w tym Kross i MBike, i nie oferują one nic lepszego, co najwyżej porównywalnego za tą cenę. Waga 12,65 jest zupełnie do przyjęcia. Napęd też nie jest jakiś przypadkowy, tylko wydaje mi się rozsądnie dobrany. Komponenty KLS z mojego doświadczenia się sprawdzają (w przypadku aluminium), a z doświadczenia kolegi, wiem, że carbonowe KLS'y też dają radę. Jeśli w przyszłości będziesz chciał zmodyfikować rower, to niestety problemem może okazać się sztyca, która jest w rozmiarze 30.4mm. Jest mało zamienników. Kiedyś znalazłem jeden, carbonowy nawet, ale jakoś nie miałem kasy, żeby kupić. Warto by było dobrze dobrać rozmiar ramy do Twojego wzrostu i sprawdzić, czy wspornik ma te 400mm, żeby w razie czego nie brakło. No i zawsze jest dobrze się przejechać. Pozatym wszystko raczej jest ok.
  6. Bardzo ładna rama i malowanie, aczkolwiek mocno przeszkadzają nóżka i sakwa. Rogi też by mogły być bardziej na płasko (choć wiem, że tak jest wygodniej).
  7. Dobrze rozumiem, że anoda to lakier nakładany na poszczególne części? Charakteryzuje się jakimiś szczególnymi cechami?
  8. Ja też mam dokładnie ten model i ważę 50kg i: Jeśli chodzi o ramę, to nie zauważyłem, żeby była zbyt miękka. Czuję się pewnie nawet podczas jazdy w górach. Pozwala pokonywać bardzo strome podjazdy. Jedyne co może nie zadowala zbytnio w tej ramie, jest to, że podczas naciskania na tylny hamulec V-brake, widelec się nieco rozchyla na boki. Ale z tego co wiem jest to częsty problem w różnych rowerach. Wymiana na disci eliminuje ten problem. A jeśli chodzi o amortyzator, to jak tylko będę miał okazję (czyt. pieniądze), to go wymienie, bo po pierwszej jeździe w błocie go trafił szlag. Jeśli chodzi o inne komponenty, to moim zdaniem są one dość dobrze dobrane, aczkolwiek ja wymieniłem siodełko na bardziej sportowe, kasetę z Deore na Deore XT i łańcuch na Connexa po tym, jak mi się zerwał. Poza tym wrażenia z jazdy bardzo przyjemne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...