Skocz do zawartości

[model 3D] Części rowerower modelowane w 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Powitać ;)

Siedzę od dłuższego czasu w modelowaniu 3d i jako że mój aktualny projekt związany jest z tematyką rowerową, pomyślałem że dam tu swoje prace - a nuż widelec się spodoba...

 

Hamulec to Avid BB5, który sam posiadam, a kółko to Mavic Crossride, które to planuję posiadać :D

3th.jpg

hi-res

 

Mam więcej renderów, ale nie będę na razie pokazywał, bo może akurat się Wam nie spodoba :P

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne ! Nie znam się za zbytnio na grafice, na modelowaniu tym bardziej, ale podoba mi się ! Nie wiem tylko czy to perspektywa, czy moje oko już dzisiaj ma dość ale tarcza jest jakby nie naturalnie za bardzo po lewej stronie...

Kolorki na to nałożyć i jak "ta lala". Ramy też robisz ?

 

Wstawiaj resztę ;) !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wax, dzięki! Być może to perspektywa, najlepiej sam oceń po poniższych renderach :D Szczerze mówiąc pierwszy raz robię coś związanego z rowerem, do tej pory robiłem głównie samochody i wizualizacje... Ramę zrobię, a przynajmniej jej część, jeszcze nie mam konkretnego pomysłu na scenkę. Planuję zrobić jeszcze oponkę (pewnie Schwalbe Nobby Nic jeśli nic mi się nie odmieni) i amortyzator (pewnie Marzocchi MX Pro), co dalej - zobaczymy ;)

Skiba_TG, dzięki również :P Tutaj reszta renderów:

 

1th.jpg

hi-res

 

2th.jpg

hi-res

 

4th.jpg

hi-res

 

5th.jpg

hi-res

 

Gdzieniegdzie widać błędy od eksportu modelu, ale w finalnej wersji będzie to usunięte. Felga to tylko zarys na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę fajowe ;) Naprawdę bardzo mi się podoba i powiem jedno : trzaskaj dalej !

Błędy błędami, ja nic nie widzę bo nie wiem na co patrzeć :D hehe, ale ogólny efekt jest bardzo ładny, estetyczny.