NowicjuszJazdaRowerowa Napisano 7 Stycznia 2009 Napisano 7 Stycznia 2009 Witam jestem nowicjuszem w dziedzinie hamulców tarczowych w rowerze. Mam Scotta G-Zero z roku 2001 jest on na hydraulicznych hamulcach tarczowych.Rower jest z drugiej ręki przy kupnie miałem hamulce Clara Magura ciekły i piszczały więc tylny osprzęt wymieniłem z wyjątkiem tarcz. Osprzęt na tylnego hamulca został wymieniony na Shimano Deore łącznie z klockami w servisie. Lecz hamulce nadal piszczały myślę o kupie nowych hamulców tarczowych na hydraulice jakie radzicie ?Proszę o wyrozumiałość gdyż to mój pierwszy rower z tarczówkami oraz pierwszy poust na tym forum. Pozdrawiam i z góry dziękuje.
accentinferno Napisano 7 Stycznia 2009 Napisano 7 Stycznia 2009 A czego oczekujesz od hamulców??? Jak i w czym jeździsz i jak agresywnie?? Podaj jaką masz dopuszczalną wielkość tarczy w amorze.
pudeleQ Napisano 7 Stycznia 2009 Napisano 7 Stycznia 2009 Zanim kupisz nowe hamulce, przeczyść tarcze benzyną ekstrakcyjną, a klocki wypraż w piekarniku, przy temp 260* przez 15 minut. Powinno pomóc.
kopaczus Napisano 10 Stycznia 2009 Napisano 10 Stycznia 2009 Jak nie pomoże to załóż nowe klocki hamulcowe. A jeżeli koniecznie chcesz zmieniać hamulce, zainteresuje się produktami firmy Avid, są chwalone za dobrą moc, modulację i względnie niską awaryjność.
nevermind Napisano 10 Stycznia 2009 Napisano 10 Stycznia 2009 Przy Twoim budżecie możesz sobie pozwolić na Formula Oro k24. Mają świetne recenzje na mtbr.com, na naszym forum też same superlatywy. Na Allegro znajdziesz je w rozsądnej cenie na ptzykład tu. Sam będę k24 kupował na wiosnę. Pozdrawiam