Skocz do zawartości

[10572,4g] Radon ZR Litening by Paviarotti


Paviarotti

Rekomendowane odpowiedzi

Amortyzator: Marzocchi MX Comp Air 105 mm (odessane po 5 ml oleju z goleni) = 1978,3 g

Dętka przód: GEAX Titanium Presta (z nakrętką na wentyl) = 108 g

Dętka tył: Maxxis Ultralight Auto (z nakrętką) = 128,6 g

Gripy: Author AGR-F700 (bez korków) = 24,1 g

Hamulce: Avid Single Digit 7 (wkładki Clark’s czerwone) = 362 g

Kaseta: Shimano Deore XT CS-M737 11-28T - 258,6 g

Kierownica: Dangerous Mike Marathon XC 580 mm (stary, dobry, lekki model) = 131,2 g

Klamki: Avid FR 5 = 154,5 g

Końcówki do linek: 4 szt. srebrne Shimano = 0,6 g

Linki: Clark’s (bez hamulcowej przedniej) = 19,4 g

Łańcuchy Wippermann Connex 804/808 - 293,8 g

Manetki: SRAM Trigger X-7 (bez jednej zatyczki od otworu na linkę) = 249,9 g

Mechanizm korbowy:Shimano Deore LX FC-M581 =789,7

-suport = 99,3

-tarcze 32T i 44T alu Race Face = 42/79 g

-tarcza 22T Shimano XTR alu = 22,4 g

-śrubki alu do korby KCNC i A2Z =12,3 g

Mostek: Ritchey WCS 2006 120 mm = 117,2 g

Nyple przód: DT Swiss mosiądź = 30 g

Nyple tył: DT Swiss mosiądź = 30 g

Obręcz przód: DT Swiss XR 4.1 = 430 g

Obręcz tył: DT Swiss XR 4.1 = 436 g

Opaska przód: b.d. = 12 g

Opaska tył: b.d. = 12 g

Opony: IRC Mythos XC II Kevlar 2.1 = 562/581 g

Pancerze: Clark’s (z linką hamulca przedniego) = 97,5 g

Pedały: Shimano SPD PD-M540 = 353,2 g

Piasta przód: Novatec D 751 SB = 141 g

Piasta tył: DT Cerit = 366 g

Podkładka pod mostek: Ritchey 10 mm = 6,5 g

Przelotki: Leader Fox plastik = 0,7 g

Przerzutka przód: Shimano Deore XT FD-M761 (tuningowana) = 168,6 g

Przerzutka tył: SRAM X-9 GS 2007(-kółka przerzutki SRAM X.0 - 29,4 g) = 222,4 g

Rama: Radon ZR Litening 20" = 1567 g

Rogi: Boplight = 58,6 g

Siodło: Tune Speedneedle LE = 93,3 g

Stery: VP-45AC (top cap Tioga 9,1 g) = 107 g

Szprychy przód: DT Revolution black 2,0-1,5-2,0 = 136 g

Szprychy tył: DT Revolution black 2,0-1,5-2,0 = 136 g

Sztyca: Ritchey WCS 31.6x400 = 259 g

Śruby (od przelotek): 2x śruby regulujące od przerzutki przewiercone = 7,1 g

Termokurcze: czarne = 4,5 g

Zacisk podsiodłowy: BBB BSP-80 Thestrangler = 22,8 g

Zacisk koła przód: Novatec = 53,9 g

Zacisk koła tył: Accent Profi M5x145 = 47,5 g

WAGA 10619,8 g

 

Dodatki

Koszyk na bidon: KBIX Squad (+ 4x śruba M4 stal) = 54 g

Licznik: Trelock FC909 (uchwyt, nadajnik, licznik, zipy, gumki, baterie) = 70,9 g

Neopren: Kelly’s = 24,4 g

 

WAGA 10769,1 g

 

Do wymiany w najbliższym czasie pójdą klockowate zaciski kół, śruby na aluminiowe (poza tymi w mostku i sztycy), dętka tył na GEAX. W późniejszym terminie do wymiany także kaseta, łańcuch i tarcze korby na alu (już chce dojechać ten napęd). Popróbuję też zmniejszyć wagę neoprenu przez zastosowanie jakiegoś patentu (coś lżejszego) i postaram się wrzucić jakiś lżejszy koszyk na bidon. Amortyzator poczeka co najmniej do wakacji na zmianę albo dłużej. Opony są świetne i nie będą w najbliższym czasie zmieniane. Dopiero jak zmienię amor i żeby zejść poniżej dyszki to wtedy muszę zmienić ; )

 

Zdjęcia:

 

17917242fy7.th.jpg 74064446kk7.th.jpg 75521679ci4.th.jpg 57634051gk5.th.jpg

 

91628608ao0.th.jpg 62549505lh8.th.jpg 64686814zr2.th.jpg 74508644to8.th.jpg

 

65279444bq0.th.jpg 10ne6.th.jpg 11na7.th.jpg 12ij6.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Paweł gratuluje ukończonego projektu! Nareszcie pozbyłeś się ciężkawego Kellys'a i złożył prawdziwie racingową maszynkę. Teraz na maratonach na pewno pokażesz na co Cię stać :D

 

Co do roweru, to mniej więcej znasz moje propozycje ewentualnych modyfikacji, jednak oglądając fotki proponowałbym skrócenie nadmiaru linki przerzutkowej przedniej i tylniej, zaoszczędzisz kilka g :)

Jak patrzę teraz na bombera i ramę wydaje się jakby ta rama wolała skok 80 mm, niewiem może to złudzenie.

 

Niemniej rower jest świetny a specyfikacja wagowa jest mega dokładna, mogą Ci jej pozazdrościć light-bikowcy :D

 

Pozdrawiam i zapraszam na XC w Pińczowie, przetestujmy Radona w jego (jej) :D naturalnym środowisku.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dużo osób zwraca uwagę na dość wysoki amortyzator. Ale jak siądę i dojdzie prawie 2 cm SAGu to jest ok, zapewniam :D

A co do rozpiski to właśnie przy mniej dokładnej wadze różnice były bardzo duże (większa waga realna niż podawana w projektach). Np. wcześnie podawałem 116 g dla mostka a teraz jest 117,2 g. Więc waga rzeczywista jest bardzo zbliżona do podanej. Jedynie nie podałem wagi smaru :D także tutaj kilka g doszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snuffi - ja odpowiem na pytanie " co ja widze w tym rowerze z agresywnego XC "

 

-ogólnie panująca ciemność, elementy matowe

-części masywne z wyglądu połączone z light'owanymi

-zastosowane komponenty ( Tune, Sram X9, DT'ki )

-"wyścigowa" geometria roweru

Dla mnie też jakoś ten amorek za bardzo się wyróźnia. Taki jakiś "odbłyskowy" jest w porównaniu do pozostałych części. To jest moja odpowiedź :P Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-części masywne z wyglądu połączone z light'owanymi

 

A wierz mi, że na żywo rury ramy prezetują się jeszcze bardziej masywnie :P postaram się cyknąć jeszcze jedną fotkę bo np. trójkąt z tyłu jest bardzo fajnie powyginany i rurki dolne naprawde masywne.

 

 

I dobrze zrobione fotki, dobrym sprzętem też robią swoje wink.gif

 

Kurcze dzisiaj jeszcze miałem dość słabe warunki oświetleniowe. Szkoda, że nie nałożylem filtra polaryzacyjnego to by lepiej niektóre części wyszły np. opony bardziej czarne. Ale jest czas, zrobi się jeszcze kiedyś lepsze :D

 

I dzięki jeszcze raz wszystkim za słowa uznania :D

A amorka trzeba będzie stłumić przez zastosowanie jakichś akcentów czerwonych np. śrubek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje udanego projektu bardzo fajna maszynka a co do tego odcinającego się od reszty amorka to potraktował bym go jak błystkę wędkarską odwraca uwagę od meritum i daje

Ci przewagę nad przeciwnikiem :]. jedynie co mnie dziwi to waga obręczy posiadam te same co Ty i mi waga labolatoryjna wskazywała 420gr sztuka, no i to siodło naprawdę można się zakochać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HubiiDubii -> ale ważyłem całe koło więc suma mas poszczególnych elementów musi się zgadzać. No niestety ale różnicę pomiędzy egzemplarzami czasami są spore.

 

rendzik -> to jest najcięższy rower z Tune'm :)

Zmian jeszcze trochę będzie ale raczej w niewielkim stopniu wpłyną na wygląd. Inne SPDy, może kiedyś korba, amor musowo. Tak jak już wcześniej mówilem: koszyk na bidon, śruby, kiedyś tam oponki. Zresztą co będę planował jak aktualnie większych zmian nie będzie. Prawdopodobnie tylko śrubki teraz i dętka ;) muszę jeszcze mieć kasę na nowy kask (nie pytajcie jaki mam) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

186 cm ale nogi chyba dość długie (tak mi się wydaje) bo w okolicach 91. Jeszcze jazdy jako takiej dłuższej nie było. Może zaraz wyjdę coś pojeździć to zdam relację. Amor jak dla mnie jest ok. Pamiętajcie żeby doliczyć do niego SAG. Reby to nie chcę, ciężki kloc :rolleyes: (nie napadajcie na mnie :P ). Iron mi podpowiedział żeby może wrzucić Magurę Durin i ten pomysł mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...