Skocz do zawartości

HubiiDubii

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika HubiiDubii

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. HubiiDubii

    [12750?g] GT i-drive2.0 by MrJ

    Liczy sie to że jest twój, samemu go powołałeś do życia i masz satysfakcje z jazdy na nim co do "srebrzenia" i innych takich nie wypowiadam się bo o gustach rozmawiać nie chcem :]. Pozdrawiam
  2. Moje gratulacje maszyneria jak się patrzy, wszystko sensownie dobrane, chodź podejrzewam że jeszcze będą małe modifikacje wiem po sobie cały czas mówie że to juz koniec a tu ciach jakaś zmiana :]
  3. Ja składalem sam sobie kółeczka i ważyłem przed zaplotem wiec możesz kilka gram urwać :] od podanej wagi ogólnej.
  4. Gratuluje udanego projektu bardzo fajna maszynka a co do tego odcinającego się od reszty amorka to potraktował bym go jak błystkę wędkarską odwraca uwagę od meritum i daje Ci przewagę nad przeciwnikiem :]. jedynie co mnie dziwi to waga obręczy posiadam te same co Ty i mi waga labolatoryjna wskazywała 420gr sztuka, no i to siodło naprawdę można się zakochać
  5. Chciałbym bardzo REBE ale pokaż mi jakąs z piwaotami pod V-ki chodż moze w next miesiącu będa takową mieli w cetrum rowerowym REBA SL Dual AIR 2007 jestem umówiony że jak coś to dostane cynk aż mi ślinka cieknie nie podoba mi się tylko ta manetka czy jest ona konieczna czy można to obejść i mieć wajche na koronie takie rozwiązanie lubie najbartdziej a może Wy mi podsuniecie jakiś pomysł na amorka do mojej masy pod XC i wadze oscylującej 1400 - 1700 gr oraz mojej ramy KTM Ultra Cross 2006 link poniżej: [http://img247.imageshack.us/img247/7620/maszyneriaifd4.jpg Serdecznie dziękuje za wszelkie sugestie
  6. Witam, sprawa odbiega troche od tematu ale mam zagwostke smigam wlasnie na AXONIE D-LO i chciałbym go wymienic na cos ciekawszego i wiekszej kulturze pracy w oko wpadlo mi cos takiego http://allegro.pl/item296707199_nowy_rock_..._lemonbike.html prosze mi tylko powiedziec czy pd mase moich 85 KG nie bedzie zbyt wiotki ???
  7. No cóz człowiek na błedach się uczy jakoś nie pomyśłem o tym ale na przyszłość zapamiętam. Pozdrawiam
  8. Postanowiłem podzielić się spostrzeżeniami z jazdy i funkcjonalnści mojej maszynki jaką jest KTM Ultra Cross model z 2006 z 21 calową ramą o długości rury podsiodełkowej 53cm. Jak zapewne wam wiadomo rama tego roweru została wykonana z aluminum 7005 i jest potrójnie cieniowana oraz dość zmyślne poprowadzenie linek które to biegną bokiem a nie górą i są nieco schowane więc nie zahaczamy o nie plus gumowe stopery zapobiegające obijaniu się o rame co uważam za duży plus. Mój egzemplarz gnie się na na amorze firmy Suntour Axon D-RL o skoku 100mm z blokada cardrigem olejowym i spręzyną co jest dość często stosowanym rozwiązaniem w ówczesnych czasach, jego prace oceniam na 4+ w skali od 0 do 5 ponieważ wymaga poświęcenia uwagi przy jego regulacji i stosownej opieki ponieważ golenie nie są wyposażone w ochronne gumy moim sposobem na to jest świetny środek do utrzymania ich w czystości BRUNOKS który wywiązuje się w 100% ze swojego zadania, sama praca amorka jest bardzo dobra przy mojej wadze ok 80kg świetnie wybiera wszelkiego rodzaju nierówności w postaci konarów, korzeni czy też krawężników które w naszym kochanym kraju potrafią naprawde być bardzo wysokie nieco gorzej radzi sobie z mniejszymi wertepami ale i w tym przypadku wywiązuje się z zadania dość dobrze. Pozostałe elementy doczepione do ramy to głównie komponenty firmy Shimano i tak korba to HOLLOWTECH II z prześwitem i zwiększoną średnicą co skutkuje dużą sztywnością i bardzo dobrą pracą, kaseta Shimano Deore 11-34, przerzutki to Deore Top Swing z przodu i XT z tyłu która działa naprawde dobrze w połączniu z manetkami Deore Dual Control, zmiany następują szybko, bez zgrzytów i zająknięcia, co do samych manetek wymagają przyzwyczajenia się ponieważ ich działanie odbiega nieco od standarodwego rozwiązania ponieważ zmiana przełożenia następuje poprzez naciśniecię dzwigni hamulca w dół bądź też do góry do dyspozycji mamy dodatkową manetke od dołu którą można odkręcić czego nie polecam ponieważ wówczas trzeba przekladać palce pod manetke co nie jest już tak wygodne tą samą dzwignią obsługujemy hamulce, i teraz kilka słów o nich standardowo są to hamulce typu V grupy Deore u mnie to Deore XT działają wyśmienicie i jeszcze nigdy mnie nie zawiodły ich zaletą jest to iż klocki sa prowadzone równegle do siebie co zapewnia pewne hamowanie nawet w ekstremalnych sytuacjach, na to mają wpływ również obręcze Ambrosio Keba oczkowane z rowkami które zapobiegają zapychaniu się klocków błotem i innym syfem w połączeniu z szprychami DT-Swiss Champion i piastami Deore dają bardzo fajne toczenie spowolnione jedynie przez opony u mnie są to Continentale Vertical 2,3 do których mam pełne zaufanie. Reszta komponentów to kierownica, mostek, rogi i stery Ritcheya OE, sztyca z elastometrem Suntoura (trzeba czasem posmarować bo lubi sobie zgrzytnąć) jej plusem jest fakt iz mamy możliwość regulowania jej twardości poprzez śrube, siodełko Italia XO TransAm jak dla mnie bez zarzutu, dodatkowo mam założony mały błotnik monotawny na rame a dokładniej na dolną rure który zapobiega obijaniu sie kamieni i innego ustrojstwa o rame wyrzucanych z pod przedniego koła które uszkadzają powierzchnie lakieru. Sam rowerek prowadzi się bardzo dobrze jest zwarty i szybko się rozpędza na co ma wpływ jego waga ok 12, z moimi oponami 13kg co uważam za dość dobry wynik. Rower ten służy mi głównie do jazdy w terenie leśnym często z róznego rodzaju przeszkodami w posatci konarów korzeni szyszek i pozostałości po wojnie w postaci lejów po wybuchach bomb i rowór przeciwczołgowych co dodatkowo umila jazde nie gardze również wypadami do Wolińskiego Parku Narodowego gdzie naprawde można poszaleć do woli oraz plaża i wydmy jak na razie wykręciłem na nim ponad 500km i nie moge narzekać na jego prace nic nie zgrzyta ani skrzypi po prostu tak jak powinno to być w rowerku. Moim zdaniem jest to naprawde dobra maszynka za niewygórowaną aż tak mocno cenę ja swojego kupiłem po krótkich negocjacjach z sprzedawcą za 2800zł. Naprawde polecam ten model bo nie moge mu nic zarzucic złego na dotychczas przejachany dystans i forme wykorzystania która jest dość ciężka. Mam nadzieje że nie zanudziłem i komuś sie to przyda co wyżej napisałem pozdrawiam i zapraszam do komentarza zdjęcie bika dostępne na moim profilu, pozdrawiam HubiiDubii
  9. Podzielam twoja opinie na temat KTMów ja osobiście śmigam na KTM Ultra Cross 2006 i jestem z niego bardzo zadowolony mam wykręcone na nim jakies 500km głównie w lesie z baaaaaaaaarrrrrrrrdddddddddzzzzzzzzzzooooooooooooo duzą ilością kożeni i niespodziewanych przeszkód jak i pozostałości po wojne (leje po bombach i rowy przeciw czołgowe) i pagórkowatym terenie z dość osstrymi zjazdami i podjazdami na terenie Wolińskiego Parku Narodowego oraz tereny Szczecina i Świnoujścia często wypusczam się na plaże, maszyne spisuje się świetnie zarówno deore na przodzie jak i XT z tyłu chodź w przypływie gotówki planuje przejść w całość na Xt to już teraz jest dobrze dużym plusem tego modelu jest amor Axon u mnie D-RL 100mm jak się go dobrze ze stroi z waga bikera pokazuje pazurki , pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...