Skocz do zawartości

Xsystoff

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 296
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.mymerida.xt.pl

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

5 173 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Xsystoff

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Moze w 2007 roku robili lzejsze?
  2. Tak jak pisałem, GT juz nie jest zimówką, tylko głównym i jedynym rowerem, więc powrócił amortyzator. Trzeba przerzucić temat do hardtaili Bar Ends: Pro 101g Brake (Front): (Hamulec przedni) - Shimano Deore 07' 183g Brake (Rear): (Hamulec tylni) - Shimano Deore 07' 183g Brake Levers: (Klamki) - Shimano Deore - 175g Cables: (Pancerze i linki) - Clarks Teflon 110g (1) Cassette: (Kaseta) - Sram PG-850 11-28 238g Chain: (Lancuch -) Sram PC-830 106 ogniw (spinka SRAM) 299g Crank: Korba - Dangerous Mike 44-32-22 781g Suport: nie pamietam, jakis na kwadrat - 260g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano STX 143g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore LX `07 305g Fork: (Widelec) - Rock Shox Recon SL `09 (20.7cm sterówka, stalowe pivoty) - 1665g Frame: (Rama) - GT Outpost `07 1950g Grips: (Gripy) - GT - 74g Handlebar: (Kierownica) - Uno UL Tralite 2014 DB 160g Headset: (Stery) - Cane Creek 120g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD-M540 352g Seat: (Siodlo) - Gipiemme Pluma Evolution Titanio 183g Seatpost: (Sztyca) - Kalloy SP-342 301g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Author (na imbus) 22g Shifters: (Manetki) - Sram MRX 162g Skewers: (Zaciski kol) - Dartmore 860 & 861 (na imbus) - 68g Stem: (Mostek) - Kross D345A 163g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Ignitor 2.1" 471g Tire (Rear): (Opona tylna) - Kenda Komodo 1.95" 495g Tubes: (Detki) - Kenda Ultra Lite + Maxxis Ultralight 247g Wheels: (Koła) - GT Standard 2089g Razem: ~11.189g (1) linki do przerzutek sa wliczone w manetki to raz, a dwa linka od przedniej przerzutki idzie dolem, wiec jest bez pancerza, gola i wesola Plany na ten rok jak tylko skończe remont chałupy: - ubijaki + nowe buty, bo obecny zestaw SPD pamięta jeszcze czasy, kiedy chyba nawet jeszcze forum nie istniało - czarne rurki eastona 90stki - nowe koła prawdopodobnie identyko setup jak miałem w Meridzie (DT Comp + Shimano LX + Mavic XM317), tylko zamiast piast LX`a będzie XT Po tych modach pomyślimy co dalej, bo znowu będzie 10.5kg jak w exMeridzie
  3. Przez różne zawirowania życiowe ostatnie 2 lata nie jeździłem wcale, a jeszcze wcześniej kilometry wyrabiałem na szosówce, więc konfiguracja GT jest taka sama jak w 2008 roku. Na sztywniaku zrobiłem 2.5 tys km i do zimówki jest to rozwiązanie najlepsze. Na boczne asfalty, równe szutry czy ścieżki rowerowe czyli takie warunki w jakich się jeździ w zimę jest idealny. Nie trzeba konserwować, nic nie zamarza, nie brudzi się itp. Ostatnio znowu zacząłem jeździć i jest to obecnie mój jedyny rower jaki posiadam, więc wraca amortyzator, bo w terenie jest katorga, a zjazdy nie istnieją. Nawet głupie korzenie dają się we znaki, po prostu odbiera to przyjemność z jazdy. GT znacznie przytyje, bo sztywniak 752g vs amor 1850g to różnica kolosalna. Jak już doczekam się na listonosza z amorem i go podmienie to trzeba będzie przerzucić temat do hardtaili
  4. Dodajesz mi otuchy Myslalem juz, ze zwariowalem wstawiajac sztywniaka Btw widzialem Twoj projekt i niedlugo znowu Cie dogonie
  5. Jak najedziesz na przeszkode to i tak bedzie ŁUP niezaleznie od tego czy bedzie to stal, alu czy karbon Zreszta zobaczymy, cala jesien i zima przedemna
  6. W terenie jeszcze nie jezdzilem, po dziurawych drogach czy mocno zniszczonych szutrach nie ma problemu, wiadomo ze trzesie ale bez hardcore`u. Bruk jest dosyc nieciekawy, trzeba nauczyc sie inaczej trzymac rece i amortyzowac wszystko ramionami. Za duzo na tym jeszcze nie pojezdzilem, do zimowki sztywniak jak najbardziej ok, ale zeby sie na tym scigac gdzies na maratonach to raczej nie Na asfalcie czy rownym szutrze przyspieszenie jest poza zasiegiem hardtaila, calosc zbiera sie fantastycznie, a to i tak lekko >10 kg. Wiecej napisze jak troche na nim pojezdze, bo na razie poki pogoda nie jest jeszcze zla smigam na Meridzie. Aha zmienila sie mocno geometria, bo przod poszedl w dol o 4cm, wiec na szosie jezdzi sie sporo lepiej, a na zjazdach wiadomo, strach sie bac Imho co za roznica czy widelec stalowy czy aluminiowy? Jeden i drugi jest sztywny jak diabel.
  7. Uaktualniono opone przod Maxxis Ignitor sie pojawil i calosc wazy 10.332g, prosilbym wiec o up-date nazwy tematu i rozpiski
  8. Xsystoff

    [9547g] Masterpiece XTC

    Widoki po prostu mega, rower zreszta rowniez. Taki duet na fotach to rzadkosc Podoba mi sie ten projekt bardzo.
  9. Karma jest symetryczna, wiec bez znaczenia w ktora strone sie kreci.
  10. Kola z ta rama wygladaja zajefajnie. Jak sie spisuja te oponki? Waga roweru wymiata
  11. Sa dosyc ciche, ale nadal to pelnoprawna opona terenowa przeznaczona do jazdy w terenie. Nie nadaja sie do tego, do jazdy po asfalcie nadaja sie slicki lub semislicki. Patrzac na temat, ktory zalozyles musze stwierdzic, ze zabierasz sie do kupna opon jak pies do jeza, kup sobie slicki, a jak sie boisz to semislicki i po klopocie.
  12. Przedstawiam Wam moj wyscigowy sprzet, czyli rower na którym trenuje w ciagu wiosny/lata oraz jezdze na maratony. Nie jest to jakos mega odchudzony sprzet, ale chcialem zachowac uniwersalnosc, czyli pakuje go tak jak stoi na samochod i jade w gory bez zadnych zmian Bar Ends: Smica 61g Brake (Front): (Hamulec przedni) - Sram 7.0 190g Brake (Rear): (Hamulec tylni) - Sram 7.0 190g Brake Levers: (Klamki) - Avid FR-5 151g Cables: (Pancerze i linki) - Clarks Teflon 120g (1) Cassette: (Kaseta) - Shimano Deore XT 11-28 259g Chain: (Lancuch -) Shimano Deore XT 105 ogniw (spinka SRAM) 299g Crank: Korba - Shimano Deore LX Octalink + alu zębatki Truvativ 44-32-22 587g Suport: Shimano Deore LX Octalink - 294g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano Deore XT 169g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Sram X-7 241g Fork: (Widelec) - Rock Shox Psylo XC 1910g Frame: (Rama) - Merida Matts Pro `06 1645g Grips: (Gripy) - Merida - 50g Handlebar: (Kierownica) - Race Face Evlove XC 150g Headset: (Stery) - Cane Creek 120g Pedals: (Pedaly) - Crank Brothers Egg Beater MXR 273g Seat: (Siodlo) - Selle Italia SLR XP 190g Seatpost: (Sztyca) - Ritchey WCS - 236g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Pro 24g Shifters: (Manetki) - Sram X-7 195g Skewers: (Zaciski kol) - Imbus 78g Stem: (Mostek) - Ritchey WCS 113g Tire (Front): (Opona przednia) - IRC Mythos XC II R 2.1" 512g (2) Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental Explorer Supersonic 2.1" 465g (3) Tubes: (Detki) - Continental Light 243g Wheels: (Koła) - Mavic XM317 + DT Comp + Shimano LX 1854g Razem: ~10596g (1) linki do przerzutek sa wliczone w manetki (2) opona po 8 tys km (3) opona po 7 tys km Uprzedzajac pytania: - nie, nie pozbęde się Pyslo, olejowy amor rzadzi Plany: - nowe opony - 50g do przodu Foto: p.s prosilbym o edycje nazwy tematu (nowa waga)
  13. Przedstawiam Wam moja zimówko - szosówke, czyli rower na którym pokonuje najwiecej kilometrów w ciagu roku. Pewnie niektórzy kojarza go jeszcze jak ważył 12.6 kg (do dzisiaj rano ), wywaliłem amora, wrzuciłem nowy napęd, kilka nowych gratów i oto jest: Bar Ends: Pro 101g Brake (Front): (Hamulec przedni) - Shimano Deore 07' 183g Brake (Rear): (Hamulec tylni) - Shimano Deore 07' 183g Brake Levers: (Klamki) - Shimano Deore - 175g Cables: (Pancerze i linki) - Clarks Teflon 110g (1) Cassette: (Kaseta) - Sram PG-850 11-28 238g Chain: (Lancuch -) Sram PC-830 106 ogniw (spinka SRAM) 299g Crank: Korba - Dangerous Mike 44-32-22 781g Suport: nie pamietam, jakis na kwadrat - 260g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano STX 143g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano Deore LX `07 305g Fork: (Widelec) - Alu sztywniak 752g Frame: (Rama) - GT Outpost `07 1950g Grips: (Gripy) - GT - 74g Handlebar: (Kierownica) - Uno UL Tralite 2014 DB 160g Headset: (Stery) - Cane Creek 120g Pedals: (Pedaly) - Shimano PD-M540 352g Seat: (Siodlo) - Gipiemme Pluma Evolution Titanio 183g Seatpost: (Sztyca) - Kalloy SP-342 301g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy)- Author 22g Shifters: (Manetki) - Sram MRX 162g Skewers: (Zaciski kol) - Shimano Deore XT 124g Stem: (Mostek) - Kross D345A 163g Tire (Front): (Opona przednia) - Maxxis Ignitor 2.1" 471g / IRC Smoothie 1.25" 368g Tire (Rear): (Opona tylna) - Kenda Komodo 1.95" 495g / IRC Smoothie 1.25" 373g Tubes: (Detki) - Kenda Ultra Lite + Maxxis Ultralight 247g / 2x Schwalbe 1.0" - 1.5" 240g Wheels: (Koła) - GT Standard 2089g Razem: ~10332g - MTB ~10100g - szosa (1) linki do przerzutek sa wliczone w manetki to raz, a dwa linka od przedniej przerzutki idzie dolem, wiec jest bez pancerza, gola i wesola Uprzedzajac pytania: - Nie jeszcze nie jezdzilem na sztywniaku i wiem, ze bedzie bolalo - zaciski kol Dartmoor - ~60g do przodu Foto:
  14. Jednak Kellys to syf jest... ciekawe jak bedzie wygladac sprawa gwarancji. Z wlasnego podworka wiem, ze odmowiono reklamacji Sabotage, bo byla uzywana niezgodnie z przeznaczeniem co bylo oczywiscie totalna bzdura... Ale patrz tez pozytywnie, masz jeszcze troche zimy na reklamacje i ew. zakup nowej ramy. Zawsze to lepiej niz srodek sezonu.
  15. Strasznie ciezki... W zasadzie 3/4 roweru do wymiany zeby cos sensownego zrobic. Jakies plany masz ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...