Skocz do zawartości

[przerzutki] Jakie wybrać?

Luigi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jako że dopiero rozpoczynam swoją przygodę z rowerami (przygodę na poważnie) - mam kilka pytań. Kolejnych. Aby kupić sprzęt najlepszy, który testowaliście i wiecie, że warto wydać na niego swoje ciężko zarobione w pracy pieniądze. Pytanie mam następujące. Szukam dobrych przerzutek. Jakie będą najlepsze? Wiele już się naczytałem, ale w dalszym ciągu mam wątpliwości. Jedni polecają SRAM'y, jako najlepsze. Drudzy SHIMANO. Inni z kolei marki mniej znane. Chodzi oczywiście o przerzutki tylnie i przednie. Jestem amatorem, pogłębiam swoją wiedzę. Wiem, że pisze tutaj spore grono, które pomaga oraz doradza. Liczę na Waszą pomoc. Co wybrać?

• Mod Team
Napisano

Jeżeli uważnie przejrzałeś forum to raczej nic nowego już się nie dowiesz :) Z resztą jeden woli to, drugi tamto. Ja brałbym tył Srama, przód Shimano.

Napisano

Ale dużo tez czytałem że najlepiej dopierac przerzutki z tych samych firm. Zapewni to doskonałą współprace. A jeśli miałbym wybrac takie jak Ty byś wybrał, to jakie modele?

• Mod Team
Napisano

A ile chcesz wydać? Z tej samej firmy warto mieć kasetę i łańcuch (tak niektórzy twierdzą), choć to też wcale nie jest konieczne do idealnej pracy napędu :)

Napisano

100 zł..

to hm - ja za 100 zł mam zestaw tył alivio 06' (70 zł) przód LX 06' (30 zł jak nówka używana)

możesz się rozejrzeć i jeśli zależy ci na klasie wyższej niż alivio (właściwie więcej biegów) poszukaj deore. LX kosztuje już 100<

natomiast deore to tak naprawde 1 bieg więcej niż alivio, a materiały porównywalne, może nawet na korzyść alivio

przerzutka przód nie jest taka ważna, wystarczy nawet acera do amatorskiej jazdy i w miare spokojnego xc. Ale może uda Ci się wyhaczyć tak jak mi w dobrej cenie osprzęt klasy wyżej.

http://allegro.pl/item185375005_przednia_p...mc14_28_6_.html - tu akurat dolny ciąg, niektórzy mówią, ze górny jest lepszy