mutos Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Cześć. Czy podpowiecie jakiś model opony MTB 26 cali który będzie ważył około 450g (lub mniej:) i kosztowała do 150zł? Opona będzie używana przez 9 latka na wyścigach XC i treningach w lesie w okresie około letnim (głównie jest to trawa, ubity szuter, dużo zakrętów). Szerokość 2.0 lub więcej. Czy jest możliwość opony poniżej 450g w cenie do 150zł czy muszę polować na używki? Czy znacie jakieś chińczyki o takich parametrach? Cytuj
Greg1 Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu CST B-Fast 26 x 1,95' waży poniżej 400 g i kosztuje poniżej 150 zł ale nie wiem czy nie jest za "łysa" i cienka Cytuj
mutos Napisano 4 godziny temu Autor Napisano 4 godziny temu Idąc typ tropem znalazłem u chinczyków CST FOXTRAIL 26x1.95 z wagą 310g za 85zł. Obawiam się jednak, ze oba modele CST będą się ślizgać. Ale waga jest mega. Cytuj
ks.indian Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu (edytowane) https://sklep.delitire.pl/produkt/opony-i-detki-rowerowe/opona-sa-254-26x1-95-bk-skw-flex/ nie pamietam chyba 500g, ale bodaj klon Maxxis Larsen TT 1.9 Edytowane 4 godziny temu przez ks.indian Cytuj
StrayRider Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Biorąc pod uwagę założenia: -ważył około 450g (lub mniej:) -kosztowała do 150zł? -na wyścigach XC 1. CONTINENTAL Speed King RaceSport -waga OK; -opona na bardzo wąskie użycie w konkretnych warunkach(większość opon w tej wadze będzie mieć te same cechy); -trzeba mieć umiejętności, aby na takiej oponie jeździć w innych(gorszych) warunkach niż przewidziane; 2. Cytat CST FOXTRAIL 26x1.95 z wagą 310g za 85zł. -może można by je zakwalifikować "tylko na asfalt"; -na pewno nie w teren i w zakręty; 3. -opony do wyścigów, jeśli nawet są to wyścigi dla 10-latków, to trzeba się liczyć z wagą opony w granicy 600-700g przy rozsądnej ceny za sztukę; Poniżej kilka "dobrych opon" : CONTINENTAL Race King ShieldWall CONTINENTAL Cross King Continental Race King Schwalbe Smart Sam SCHWALBE Black Jack Można też pomyśleć nad różnym rozmiarem opon szersza z przodu na poprawę przyczepności w zakrętach i lub różne bieżnik na przód i tył(np. Race King tył, Cross King przód) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.